 zdar draci..tak sem to zase ja otravnej zajic a muj mustang  dali sme to dohromady,skontrolovali predstih a udelal sem jedno kolecko (asi 200 metru),jelo to nadherne!! otacim se na druhy a pri rozjezdu mi to zacalo skubat,rikam si ze to bude v pohode,jedu 5 metru a zacalo to skubat skoro pravidelne kdyz dam vic nez pulku plynu a zacne se to dusit..poladili sme to,predstih nastavili..porad nic..jehlu sem mel uplne na hornim zarezu,kdyz to dam o jeden niz tak si to zacne samo pridavat do otacek,proste nakopnu,pridam,uberu a otacky spadnou do pulky a pak az tak za 15 vterin a nebo vubec se vratej na minimum, tak sem plisek na jehle nechal az nahore..poradte prosim,ja si myslim ze spatnej karbec nebo trysky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2009 14:49
Jméno: Honza
IP: uživatel6055
 Fogi, dela me to stejny co tobe, nejde do otacek hned...... drzim to na spojce, dam plnej plyn a nezs e to dostane do otacek tak to trva.
Datum: 12. května 2009 14:49
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
Datum: 12. května 2009 14:21
Jméno: Rarach
IP: uživatel1074
 vyměň koleno,spláclý je špatný,rozeber výfuk,díry musí být průchozí,jinak to nejede.Proč tam ten de.il dal šrouby,vůbec nechápu.A jestli je nádrž natřená zevnitř barvou,
tak je nejlepší ji vyhodit a sehnat jinou,protože to budeš mít pořád problém.Benzín barvu rozpustí a bude se to pořád zasírat. (Ty problémy,co píšeš,
bude dělat určitě ta barva)
Datum: 11. května 2009 22:50
Jméno: Honza
IP: uživatel6055
 Cus, mam taky mustanga a 3 dny nový lamely ve spojce .... asi dva dny jsem jezdil a vse v pohodě. A dnes me to zaclo delat to co tobe. Proste to nejede, rozjezdy jak na dvojku a kdyz mam na rovince dvojku, plyn držím az dole a dam max 40km/h a vic to nejede.... Jehlu mam otrosku zvedlou (bohatsi smes) zitra vycistime karbec a uvidim
Datum: 11. května 2009 20:40
 jo jinak karbec je vycistenej..akorat sem tady kupoval trysku,je to ta levnejsi tady na fichtl kramku ( ta delsi tryska ) no a jeste mi napadlo,mam docela splacly koleno vyfuku od predchoziho majitele,byl to nejakej de*il,do dir ve vejfuku co jsou na konci aby sel kour ven tak nacpal srouby,koleno splacly,nadrz natrel ze vnitr zakladovkou,vlastne natrel zakladovkou co moh,dokonce i sejtko na kohoutku
Datum: 11. května 2009 17:30
 jj soupatko se vraci,jediny co me napada je ze zustava viset jehla..no na miste nechcipa,ale kdyz ho prave na miste vytocim tak zustava ve votackach..no kdyz jedu tak rozjezdy sou takovy divny..je tam nova spojka,ale rozjezd je jako kdyby sem se chtel rozjet na dvojku,proste to nema vubec silu a kdyz uz to rozjedu tak zacne chcipat..jo a komprese je dobra takze tou to bejt nemuze
Datum: 11. května 2009 17:01
Jméno: Dalibor
IP: uživatel1886
 První co udělej, tak nakopni fichtla, sundej manžetu sání a přidej plyn. Dívej se do karburátoru jak tam jezdí nahoru a dolú šoupátko jestli se ti nezasekává v nějáké poloze.
Protože sám od sebe ti přidávat plyn nemuže. Druhá věc co udělej tak vyčisti výfuk. Pak vyčisti karburátor a podívej se jestli jsou díry v tryskách v oreginálu, jestli je někdo nezvěčoval.
A co se stane když přidaš plnej plyn na místě? taky začne chcípat nebo haprovat nebo vyskočí do plných otáček a drží?
Datum: 11. května 2009 15:06
|



|