 Čus, chci se jen tak pro zajimavost zeptat, Dal jsem u ČZ 175/477 sport nový pístní kroužky, a nechtělo to chytat, nevěděl jsem co s tim, tak mě napadlo sundat tu gomovou manžetu, jak spojuje karbec se vzduchovým filtrem. Našlápnul jsem to na poprvý, musel jsem asi 300 km jezdit bez toho vzducháče. Pak to začalo jevyt známky příliž chudý směsi (asi při 320 km). Dal jsem tam tu manžetu, dal plíšek jehli na druhej zářes, a seřídil ten šroubej na seřizování bohatosti (ten pod volnoběžnou tryskou s tou pružinkou. ) a od tý doby to jede bezproblémově, tak jsestli jste někdo neměl takovejhle problém
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 19:40
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 mám pocit,že si jí akorád při startování ulil
Datum: 20. srpna 2009 19:40
 Dobešová: no nemám, ono já tu gumu co spojuje airbox s karbem mám prasklou takže to přisává i bokem. jeví se to jako by to sálo olej z převodovky, ale olej neubývá, a vše je nové tak by to sát nemelo
Datum: 20. srpna 2009 10:42
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Pro JAWA-ceZetak, nemáš něčím přicpaný filtr (přisátý igelitový sáček, hadr ),nenachází se v airboxu něco, co by se za jízdy mohlo
přisát ?
Datum: 20. srpna 2009 10:18
 já mám se 476 ted jiné problémy. motor po go, najeto cca 100 km (bez výbrusu, válec nemá hodně najeto a je relativne zdravý) a najednou z ničeho nic začala hodně modře dýmit, po rovince se vleče a do kopce jen na 1 a jede sotva krokem a to mám plný plyn.... avee nechce se mi v tom rýpa tak se si pořídil minibika
Datum: 20. srpna 2009 10:08
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Tím,že jsi utěsnil válec novými kroužky ,je změněn podtlak, způsobený sacím zdvihem pístu.Změnil se směšovací poměr ve
prospěch benzínu.Směs se stala bohatou.
Datum: 20. srpna 2009 9:31
|



|