 zdravim, nepremyslel uz nekdy nekdo nad tim , prdelat 477 tak aby nemela loziska kliky mazany prevodovym olejem ale klasicky? teoreticky by v levem karteru jenom stacilo zmenit poradi (gufero - lozsiko - rozperka - lozisko) , v levem taky prehodit poradi a zaslepit privody oleje z prevodovky. mam ale kliku po GO a valec po vybrusu , tak bych to tim nechtel gned zkurvit, tak se radsi ptam, jestli uz to nekdo nedelal? ajeste doatz, mezi kartery patri papirove tesneni nebo tmel?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2009 17:00
 kdyby ten co kontruoval čz 476 a 477 zrovna nebyl ožralý tak by gufera byly tak jak mají být. na čepech kliky jsou takové ty kroužky, které pak jsou v guferu. ty kroužky jdou stáhnout! sundáš je, pak dáš ložiska a gufera jak mají být a je to. jen ti ted nepovím jestli se musí ty mazací kanálky zaslepit. to bych se musel jet podívat do dílny co mám 1 km od domu, ale jelikož mám ještě hodně zbytkáče v dechu tak řídit nemůžu a pěšky se mi nechce
Datum: 24. října 2009 17:00
 kdybysis s tim chvily hral tak by to urcite slo,ale nechapu ucel tyhle upravy,je to velika vyhoda mit klikovy loziska mazany prevodakem,vydrzi mnohem vic
Datum: 24. října 2009 8:52
|



|