Jméno: janek
IP: uživatel7980
 ahoj draci, mám na vás dotaz, mám mustanga s motorem po GO koupil sem si vše nové(válec, hlavu..., spojku, zapalování, karbec, filtr....) mám najete od GO asi 5 tisíc to znamená že už by motor měl být dávno zaběhly ale to jak jezdí je jedním slovem humus, mám ještě dalších 6 fichtlu a žádný nejezdí tak příšerně jako tento, chová se tak jako kdyby jej něco brzdilo jako kdybych měl pořád trochu zmáčklou brzdu (přitom brzdy jsou nové a kolama jde točit úplně lehce), dále motor nejde pořádně vytočit což vadí obzvlášť při jízdě ve 2 ale i normálně protože na 3 nejde jet víc jak 55 na ostatních na stejně kolečko jezdím přes 65, přitom výfuk to být, nemůže protože sem jej vypaloval první po 1500 km a pak po 4000 takže by měl být čistý ale napadlo mě jestli to třeba nemůže dělat hodně naply primární řetěz protože když jsem ho tam dával tak se mi zdál že je dost naply oproti jiným které jsem měnil (taky to ve spojce jako kdyby rachoti), pak jestli to nemůže dělat ta polska svině válec, a úplně na konec mě napadl filtr vzduchu, ale že by se zanesl po 5 tisících? to se mi nezdá když si vezmu jaké filtry byly na fichtlech které jsem kupoval tak to je blbost, ale je mi divné že motor nepřiměřeně reaguje na oddelani gumových spuntu z boxu filtru když sem jeden vyndal tak to bylo ještě horší než když tam byl a když 2 tak to ani nemluvím a přitom když zakryju tu kovovou trubicku na boxu co směřuje do předu tak je to taky humus, přitom všem motor nereaguje na změnu předstihu ani odtrhu tak co draci dovede mi někdo poradit? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 21:22
Jméno: janek
IP: uživatel2997
 no vidim to na ty prepousteci kanaly protoze maji jakesi divne tvaty oproto originalu, a ten retez sem myslel primarni ne sekundarni, sekundar je naprosto OK, no vidim ze polaci jsou ku**y neumi nic poradne vyrobit neni to jedine a neni to poprve kdy sem se s tim to setkal ovsem ne u valce
Datum: 22. listopadu 2009 21:22
Jméno: standa
IP: uživatel7990
 Důvodů muze být spousta......od základních nedostatků jako je predstih,odtrh,hladina plovakovky,tak slícování kanalů ve valce a mezi valcem a karterama a treba to dela jen čouhající tesnení do sacího kanálu........
Datum: 20. listopadu 2009 10:12
 Tak si zkontroluj, jestli ti neprosakuje těsnění mezi bloky motoru a motor nesnasává převodový olej... Zkontroluj ještě jednou předstih, odtr, vzdálenost cívek od magnetu, seřízení karburátoru. Hlavně pak ty brzdy a sekundární řetěz - moc napnutý vydí, protože ničí ozubení a namáhá ložiska v blocích motoru a může je i poškodit. Řetěz vždy nastavuj tak, jak je předepsáno - vůlie řetězu se počítá pro pohyb nahoru i dolu, tj. např. vůle má být + - 1,5cm (1,5cm nahoru, 1,5cm dolů = 3cm celkem. POZOR ne pouze 1,5cm!!!) Jinak by to mohl být problém i těch polských dílů, válce prý za moc nestojí. Chtělo byto také zkontrolovat, jestli sedí přepouštěcí kanálky s kanálky v blocích (jestli tam není hrana).
Datum: 20. listopadu 2009 0:08
|



|