Jméno: argo
IP: uživatel7941
 potřebuju radu pionýr 05 rok výroby 1963 mi moc nechce jet na trojku , na jedničku v pohodě,na dvojku taky ale trojka jde okamžitě z otaček dolu a musim přehodit na dvojku jako kdyby se to dusilo jinak s tim probleém neni výfuk mam vypalený,startuje na 1 nakopnutí tak nevim co s tym je? jeden kamoš i říkal že pry je to špatně zpřevodovane že s tim nic nenadělam od výrobce tak nevim no díky za odpovědi! a předstih a odtrh v pořádku
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 10:10
 je si si vypucoval motor a nic tak potom mas tam vybrus?jestli jo tak mas ho poradne zajety?mrkni na to
Datum: 21. prosince 2009 10:10
 Zdar znam ten tvuj duvod se ti ani nedivim ze ti nejede trojka jak muzes prosimte s trojky prehodit na dvojku snad podradit na dvojku ne.Tak fichtla rozeber motor vsechno vypucuj ho totalne poskladej a bez to skusit no problemo rozhodne tim nic nezkazis tak zdar.
P.S.totalne ho vylesti do srubka rozeber a potom poskladej .
Datum: 21. prosince 2009 10:02
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 všechno v pohodě
motor v pohodě jsemho měl puleny
Datum: 13. prosince 2009 18:55
 trojka moc netahne to je jasny ale vytocit by to melo, 12zubym koleckem to nevyresis ja mam 13 na 555 a jede to fajnove, 12 ti to hrozne zpomali, ne jenom maximalni rychlost ale celkove kdyz jedes na dvojku je to pomalejsi. zkousel jsem 12 sekundaro ale nema to zadnej pozitivni ucinek ani ve dvou to netahne lip. takze to bude nejspis motorem (ikdyz je novej treba je tam neco zkurvenyho)nebo treba brzdicima brzdama atd.
Datum: 13. prosince 2009 17:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ještě jedna orázka:nemáš měkký kola?a nebo jestli ten motor nemáš třeba přidřenej ...
Datum: 13. prosince 2009 17:17
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 měls prvdu je to 13 zube tak ja kupim 12 zube ale nivim jestli to pomuže
Datum: 13. prosince 2009 15:09
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 tak ja to zpočitam a řeknu ti potom
Datum: 13. prosince 2009 12:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Tady máš jeden popis, snad to pochopíš: Výměna sekundárního řetězového (menšího) kolečka
Na výměně malého řetězového kolečka není nic složitého. Odmontujeme pravý kryt motoru, odehneme podložku která zajišťuje matici, povolíme matici a kolečko sundáme. Při této příležitosti prostor očistíme štětečkem namočeným v benzínu a vytřeme hadrem. Je-li gufero (gumové těsnění hřídele) pod řetězovým kolečkem viditelně poškozeno nebo jestli tudy značně vytéká olej z převodovky, tak gufero vyměníme (viz článek o výměně gufer: zde). Nasadíme nové řetězové kolečko. Zajišťovací plíšek buď vyrovnáme, nebo lépe koupíme nový. Nasadíme matici a dotáhneme. Zajišťovací plíšek přihneme k hraně matice (stačí k jedné).
Datum: 13. prosince 2009 11:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 13. prosince 2009 11:55
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 kde to najtu tam jk je v motoře ten malý řetěz jak to pohaní???tak o ozubené kolečko???
Datum: 13. prosince 2009 10:58
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 ale ten motor jwetam novy
Datum: 13. prosince 2009 10:56
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Cau brácha má 05 r.v. 1965 a měl ten samý problém... vyřešilo to GO motoru, prohození koleček, a zkrácení převodu. Koukni se, pokud to máš 13 zub jako sekundární řetězový kolo, tak tam dej 12 zub. Líp to bude tahat a rychlost se ti tak cca 5 km sníží! Oni si 05 vyráběli i se seriově 13 zubem!
Datum: 13. prosince 2009 10:49
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 dvojka taky jako by šla hned po přehozeni z otaček ale potom se rozjede
Datum: 13. prosince 2009 10:26
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 neměl ten motor je z mototechny řikam najete 5000km a vubec nic neměl rozpulene
Datum: 13. prosince 2009 10:22
 neměl jsi rozdpůlený motor? mohlo se stát že jsi zamenil dvojkové kolečka místo 20/18 si dal 18/20 tím pádem je 1, 2 blízko a 2, 3 je velká díra.
Datum: 13. prosince 2009 10:21
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 tam je pry novy motor na jete zhruba 5000km
Datum: 13. prosince 2009 10:18
 tak rekni kamaradovi ze to je blbost porotze jestli ti to pred tim jelo normalne tak se mi to nejak nezda ale jestli to jede uz od roku 63 takhle tak to je mozne
Datum: 13. prosince 2009 10:14
|



|