Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci, kamoš si dal na origo fichtla sníženou hlavu s kompresí 12:1, motor tahne dost dobře jen po zhruba 5 min ježdění (po polích loukách) motor zvadne, myslíte že se přehřívá? (venku kolem 0, a když se přeloží ruka k hlavě tak zas tolik horká není) svíčku má brisk n15c, zajetý výbrus a kliku má po repasy, nevíte čím by se to vadnutí odstranit, (motor byl po go-ložiśka,klika,výbrus, pak se zajel a jel slušně, pak se vyndal a vyndalo se z něj zapalko,a stál cca měsíc, ted se na něj dala ta snížená hlava a zapalko, a jak jsem řikal, jede dobře ale po chvíly zvadne)dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 22:07
 každý pincek jede líp na jiný předstih,to musíš vyzkušat
Datum: 02. ledna 2010 22:07
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 1.7 mam odzkouseny
Datum: 02. ledna 2010 22:05
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 prectich dej max. 1,5 mm
Datum: 02. ledna 2010 19:39
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 14. je na zimu ta zvadne hodne rychle skus spis 17 studeny ti to zase nechyti takze si tam radeji nech tu 15 taky sbi jezdim porad a v zime mi motor zvadne jen trosku a to po dlouhy jizde po silnici do kopcu. Myslim si ze mas velkej prectich a tak to zvadne kdyz se to zahreje
Datum: 02. ledna 2010 19:36
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 samozrejme ze se zam vytvari daleko vetsi tlak a tim i vetsi teplota ale na druhou stranu komu fichtl nevadne skus studenejsi svicku brisk n14c , moje zkusenost je ze to stejne i s ni zvadne ale neni to tolik poznat
Datum: 02. ledna 2010 19:31
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 to by mohlo být zapalkem
Datum: 02. ledna 2010 18:55
|



|