 Zdravím chtěl bych se zeptat kdo z vás má tu CESTOVNÍ UPRAVU OD STEJSKYHO?????????Kdo s tím jezdí a má motor origoš jawa 20,21 - 23 a nebo po go ?Jak vám to jezdí s 12 zubem kolik to dá na rovině,kolik to žere a jestli to točí víc než normlní a všechny další věci?A někdo říkal že to jde prej i líp od spoda...Děkuju moc za každou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 14:09
 Jestli to chceš slyšet takhle tak od 1 až po 10 bodu .....Při jizdě po silnici i nějakém tom občasném závodě , motoru po go tuto upravu si cením asi na 8 z 10 Má své mouchy ale mě to stačí  když tady s tím závody nebudu jezdit
Datum: 31. ledna 2010 14:09
Jméno: Gori
IP: uživatel8615
 mardasu tu sa na to pozri...http://www.jawa50speed.wz.cz/
Datum: 31. ledna 2010 8:35
Jméno: Mardasu
IP: uživatel6086
 Zdar možná budu vypadat jak debil ae co je to ta cestovní úprava od Stejskyho? já vím že se tu furt o tom mluví ae nevim co to je
Datum: 30. ledna 2010 23:21
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Zdar ...mám to chvilinku ... akorát rozšířené sání , ještě přímé a podkova - najel jsem jen tak v zime 10km ale myslím že jsem zainvestoval hoodně dobře .. táhne odspodu , do otáček se sbírá s velkou ochotou kvalty naskládané za sebou parádně - co dodat ... žrát to zatím nevím ale podle mě to nebude nijak moc tak max 4litry já to zatím hoodně setřím tak nevím ale pokud máš prachy tak je určitě nevyhodíš když si tohle necháš udělat
Datum: 30. ledna 2010 22:52
Jméno: Eddie
IP: uživatel8613
 Ahoj, já mám zmíněnou úpravu od Stejskyho. Stačí se podívat na grafy výkonu a točivého momentu a uvidíš, že obě hodnoty jsou vyšší než originální. Jízdní dynamika je markantně lepší ve všech pásmech otáček. Maximum otáček je 8700. Jezdím s ní závody a jsem s ní maximálně spokojen. Podívej se na moje stránky
fichtl-enduro.wbs.cz
Sekundár 12z je velmi lehký převod, na závodech jsem s ním jel 76km/h při 8300 ot. Pro silniční provoz doporučuji 14z.
Datum: 30. ledna 2010 22:50
|



|