Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 čao draci, můj problém nevím jestli se to dá nezývat problémem, ale zgenerálkoval jsem motor mustanga nové gufera a ložiska .. nové futra atd. válec je byl zajetý už předtím (nový píst, kroužky) předtím jsem jezdíval 70km/h ted po výměně, mám taky sníženou hlavu podle objemu 5,7 by to mělo odpovídat kompresi něco kolem 9,8 a ted ve stejném místě kde sem to roztáhl na 70 ted s bídou vytáhnu na 60 . Klika chdí trochu ztěžka nové gufera, ale už si sedla a jde pěkně takže už nevím kde jsem ten výkon ztratil ... všude čtu jak každý sníží hlavu na kompres 10,5:1 a lítá jak drak, no v mém přípaadě bohužel nelítám tak jak jsem si představoval, na co bych se podle vás měl zaměřit, svíčka krásně cihlová do otáček jde ochotně a karbec je taky čistý už nwm co s tím ... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 20:46
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já zajíždím novej výbrus, a tady mi doporučili 500km, když zajíždíš novej motor, tak ještě víc....moje první jízda byla celkem dobrý, hodně to táhlo, ale málo jelo, potom ani jedno a teď je to perfektní.....až to pořádně zajedeš, bude to o něčem jiném
Datum: 09. července 2010 20:46
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 no uvidime ale bych bych rád kdyby se to zlepšilo, aspon na uroven než sem to generalkoval ...
Datum: 09. července 2010 20:13
 20 km? těch poslednćh..ložiska si sednou až tak po 150....sice to není moje zkušenost ale kámošova
Datum: 09. července 2010 20:03
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 myslíš že tk do 20 km? i gufera si sednou trochu ? už mam nalitane skoro 10km trochu se to zlepšilo ...
Datum: 09. července 2010 20:02
 nové ložiska se za tepla motoru roztahujou,a tím dochází ke ztráté výkonu...musí si to pořádně sednout
Datum: 09. července 2010 19:51
|



|