 Můj soubor dotazů:1)SESO, ty písty co prodáváš, jsou maďarské? 2)Měl jste někdo špatnou zkušenost s písty z FK(Doposud jsem všechny písty hravě sundal, s tímto z FK mám potíže, čep tam jde podle mě zkřiva, při lisování se kousek pístu štíp, na nahřívání se mi to vyprdlo, zkusím to rozpálit a zchladit více, ale je to divné). 3)Kdo máte Slovenskou pomstu, setkal jste se někdy s něčím podobným(musíte to vidět celý, začátek klame) http://www.youtube.com/watch?v=NfYJY3SRQb0
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 11:19
 Jenže to už asi nevyměníte, když je lehce poškozený.
Datum: 10. července 2010 11:19
 Pokud jste si všimli, tak jsem regulátor úplně vyřadil... Na auto jsem to zkoušel připojovat, je to ten samý výsledek. Ta baterka je nová, má tak rok a nabíjel jsem ji. Všichni mi to rozmlouvají, ale já si myslím, že je spálený dynamo.
Datum: 10. července 2010 11:18
 starter - bud baterka jak rekl Dave´s (vnitrni odpor v baterii, zvysuje se lety provozu), pak to delaj zaoxidovany svorky a kontakry (zase odpor) a nakonec to zvlaste u aut dela regulator co ma za ukol bud pri dostatku napeti roztocit starter nebo pri nedostatku opak...ty odpory jsou male, normalnim multimetrem tezko meritelne, jde o to, ze sic to ma odpor 0,01 ohmu pri minimalnim odberu, kupr. primereni baterie "na sucho", je to stale neco kolem 11-12V ale jak se odber z baterie zvysi (nejvetsi odber dela starter, kdy je treba ve spicce i treba 100A) tak tam je ten odpor uz znat hodne markantne a pak ses jen na par voltech, ktery ti uz motor nerozotci...proto je treba ty odpory minimalizovat, protoze cim vetsi zatizeni, tim je odpor vice znatelny, "videt"...vysvetluju to laicky, tka me nekamenujte...cili baterka, zaoxidovane spoje, popr. regulator...
Datum: 09. července 2010 23:22
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 problem se starterem:ano setkal jak u aut tak u motorek je to uplne jednoduche baterka je v haji nema dost stavi na to aby roztocila starter.... rozumej starter otoci klikou naprosto v poho kdys tam neni svicka jakmile ji tam zasroubujes motor ma odpor (kompresi) starter musi dostat vetsi stavu aby ten odpor premohl jenze bateri mu vic energie nevyda-je mrtva but ji zkus nabit a nebo hold novou... jinak jestly tam je 12v (nevim tatrana nemam) tak tam zkus jen pres startovaci kabely z auta
Datum: 09. července 2010 23:11
 posli pist se stahovakem,,prozkoumame a napisem,,
Datum: 09. července 2010 22:59
 Problémy technického rázu přímo vyhledávám a jsem od přírody zvídavý.....
Datum: 09. července 2010 22:32
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Je nějakej den kdy jsi bez problému?
Datum: 09. července 2010 22:14
 Ale ne že bych ho prostčil jednou dírou a on se netrefil do té naproti, on se nedá dát rovně ani na okraj té první. Já to zkusím víc nahát, mě by stačilo, kdyby tam kousek zalezl.
Datum: 09. července 2010 22:14
 MADARSKE,, LEPSI NEJSOU,,NA KRIVO NEMUZE JIT JSOU VRTANE NA JEDEN ZATACH,,,
Datum: 09. července 2010 22:04
 správně bys měl mít ještě vodící čep(v podstatě 2 pístní čep o 0,2mm menší)aby šel pístem suvně a vedl ten pravý v ose.
Datum: 09. července 2010 21:55
|



|