 zdravím. jak jsem tu kdesi řešil že mi píst v horní uvrati přečnívá přes horní hranu vložky asi 1.5mm tak jsem na to už zřejmně přišel. Dneska jak tak stál kámošův pincek vedle mého tak jsem zjistil že on má na spodu válce trochu zvýšenou dosedací plochu,jakoby 1.5mm vystouplou kdežto já jí tam nemám... Asi to tak nemá byt že? Nějaký blbeček co ten motor měl předemnou asi myslel že když sníží válec tak to bude mít vyšší kompresi...debil prostě nemám slov
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 14:50
 boocher: jinak jde mi jen o ten hliník  ..tu vložku ti klidně přelisuju do dobrého hliníku.
Datum: 03. srpna 2010 14:50
 je na něm najeto cca 600km... tak to bych ti s tou 207 snad stíhal
Datum: 03. srpna 2010 14:28
 No bral byl ale jak říkám mě se to nechce znova zajíždět,zatím to nechám tak ale kdyby se tam udelalal nějaká vůle a začalo to klepat o hlavu tak bych ho hned dal pryč... Zatím to jede perfektně.  já jezdím na pionýru protože mám jenom A1 a 125ku nemá cenu kupovat,za rok si delam Ačko na panelku
Datum: 03. srpna 2010 14:20
 dám ti za to válec po výbrusu, nechceš? jo a sem línej udělat si papíry tak jezdím na babetě páč mám jen Bčko
Datum: 03. srpna 2010 14:16
 No zatím ho neprodávám,protože nový se mě zajíždět nechce ale kdybych ho prodával tak za cenu výbrusu 400Kč. Sice vypadal že je nejetý ale když komplet GO tak komplet GO a dal jsem ho vybrousit... Někdy se projet můžeme ale tyto dva týdny určitě ne protože mám hodně práce. někdy se můžeme domluvit
Datum: 03. srpna 2010 13:09
 a co bys za ten válec chtěl? ty jsi z vracova? to mám asi 45km.... neprojedem se?
Datum: 03. srpna 2010 12:52
 sorry ten posledni příspěvek už sem neměl byt to byla taka uvaha ale nepravdivá. nechtěně jsem to sem dal... a nevim jak to smazat
Datum: 03. srpna 2010 12:36
 Kdyyb tomu tak bylo tak nenadávám. Vrtání měl originální 38 a píst byl taky originální... nevim jaké vrtání má babetta ale myslim že kdyby někdopíst z babetty stočil nas 38mm tak by z něj moc nezbylo
Datum: 03. srpna 2010 12:35
 nevim jestli tomu tak je protože v tom motoru byloorigiální vrtání 38mm a originální píst,válec jak jsem studoval byl skoro nejetý,ještě tam šly vidět ty spirály nebo nevim jak to mám nazvat... Takové ty spirálky které jsou po celém válci po výbrusu... Podle mě to jenom dostal do ruk nějaký kluk,který myslel že když sníží válec tak se zvýší komprese
Datum: 03. srpna 2010 12:33
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 no to co píše péro je typický. bez jakýchkoliv znalostí do něčeho hrábnout a myslet si že tomu rozumim víc než konstruktér a že ten hajzl tam schoval aspon 8 kobyl který z toho já doma na koleně vydoluju tim, že tam vyvorám díru jak do řiti  ))))
Datum: 03. srpna 2010 11:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no já jsem zase koupil motor na 555 a nějaký chytrák se z toho znažil dostat koně tím , že propiloval přepouštěcí kanálky v karterech...bohužel se propiloval až do zapalování a pak mi ten motor ještě prodal..když jsem to doma rozdělal takjsem myslel že mě je*ne  protože na první pohled ty kartry byly docela pěkný
Datum: 03. srpna 2010 10:52
 boochere: co za ten válec chceš?
Datum: 03. srpna 2010 10:09
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 prostuduj si vejšky pístů a zjistíš že to bylo možná z nouze ctnost. my starší si pamatujem dobu že nešlo dojít do krámu a koupit píst jakej jsi potřeboval.Výbrusy se protáčely na soustruhách a brousily na děrovkách protože to nikdo nedělal.to byl rok tak 90-91. možná že tohle byla ůprava na píst z babety nebo z něčeho uplně jinýho. nebyl internet a nebyly mobily. zato jsme se naučili myslet, počítat a rýsovat. neodsuzuj něco o čem nic nevíš  ))) tady ten pokec si pročti a pak se začni ohánět debilama a blbečkama  )))))))
Datum: 03. srpna 2010 9:31
 Hochu divím se ale nenaráží i přes to že mám hlavu sníženou... Jede to perfektně takže zatím to neřeším...kdyby něco šak válců mám plnou bednu,vyberu nějpěknejší,pošlu ho na výbrus a jezdím dál beznějakého přečnívání
Datum: 02. srpna 2010 22:46
 A to ti nenarážel píst do hlavy?...jinak s tímhle co dělat to nevím, ale nemá to tak být nejspíš
Datum: 02. srpna 2010 22:10
|



|