česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Mám motor 250/559 a nějakej mamlas předemnou nedal mezi kartery žádný těsnění,takže všechen olej tek do klikový skříně.Klikovka byla pokrytá olejovym filmem,ani jsem to nezkoušel nakopnout,nemělo by to cenu :-) Takže jsem půlil a mám dotaz,jestli místo otevřených ložisek na kliku můžu dát tyhle uzavřený,jsou to ještě československý ložiska,fungl nový :-) Podle mě to nebude na škodu,mělo by to ještě víc utěsnit klikovou skříň..? :-) jsou na téhle fotce,kdyžtak jsou tam i další aby jste viděli,jak to vypadalo :-D http://cz-cross.rajce.idnes.cz/GO_motoru_250_559_bez_vybrusu#IMAG0068.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 18:30
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sadra12-nebud tak arogantni.. Pro ostatni-dopadlo to dobre :-) pridal jsem fotky ::: http://cz-cross.rajce.idnes.cz/GO_motoru_250_559_bez_vybrusu
 
 
Datum: 14. ledna 2012 18:30
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neryskujes tym len zadretie ložísk ale aj velmi rýchle zodratie gufier, cez ložiská sa ti na gufero dostane olej. Keď sú zakrytované tak bohužiaľ :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2012 17:51
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jen spojím to co tu bylo již řečeno, pokud jsou ta ložiska správné velikosti a se zvětšenou vůlí C3 (případně C36), pak je po vyloupnutí krytů můžeš použít, v opačném případě riskuješ zadření ložiska po zahřátí a jeho protočení v karteru..
 
 
Datum: 14. ledna 2012 13:41
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
vyloupni ty kryty,vypláchni to a šupsni to tam.....
 
 
Datum: 14. ledna 2012 13:37
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam co tam patří a nesnaž se bejt chytřejší než konstruktéři z jawy
 
 
Datum: 14. ledna 2012 13:26
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Zakrytovaná ložiska tam nedávej v žádném případě. Je nutno použít ložiska se zvětšenou radiální vůlí 6305 C36, případně C3.
 
 
Datum: 14. ledna 2012 13:08
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D ja sundal valec a prvni ceho jsem si vsimnul byl povlak oleje :-D ale jak vidis tak s timhle by se nedalo jezdit :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2012 12:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja som kúpil fichtla tak že nemal tesnenie medzi valcom a kartrom, a tak som najazdil asi 1000km, a motor bol v pohode, startoval pekne aj za studena aj za tepla na 1. krát, a mal dobrý výkon :-D, potom som si demontoval valec aby som očistil zanesené rebrá a všimol že nemám tesnenie
 
 
Datum: 14. ledna 2012 12:51
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
treba vybrat krity pak vypláchnuť benzinem vazelinu,
 
 
Datum: 14. ledna 2012 12:46
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nevim :-( ale driv jsem daval takovyhle uzavreny do fika a beha to jeste ted :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2012 12:46
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vazelina nevydrží takovou teplotu a za chvilu se to zadře... nejde to vyloupnout??
 
 
Datum: 14. ledna 2012 12:45
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To vim,ale kydz jsou uzavreny s vazelinou,na co se budou jeste mazat smesi? :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2012 12:42
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
ložiska na klice je třeba mazat směsí
 
 
Datum: 14. ledna 2012 12:33
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 19:04:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu