Jméno: Mišan
IP: uživatel12485
 Ahoj, chci se zeptat, jestli musí být nahřátý píst, když do něho chci vsunout čep a připevnit ho ke klikovce. A jestli ano, tak jestli můžu použít k nahřátí horkovzdušnou pistoli, nebo ho můžu dát do trouby nahřát. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2012 18:15
Jméno: Mišan
IP: uživatel12485
 Díky moc... nebyl jsem si jistý... kamarád mi říkal, že při opravě motoru píst jen ,,vložil,, To se mi nechtělo zdát, člověka to uplně zmátlo, tak sem se ujistil... Mám válec po výbrusu, starý čep jsem vylisoval. Mám štěstí, že jsem natrefil na jeden z těch kvalitnějších pístů, které se musí zahřívat... Zahřál sem píst pistolí, čep zmrazil a spasoval bez větších problémů.
Datum: 07. dubna 2012 18:15
 ked rozoberám motory po desattisíce km musím piestný čap vytlačit stahovákom piestných čapov, a ked si kúpim fungl nový replikový piest tak pri zlozeni tam natlacim čap prstom, tak ako to bude vypadat po desattisíce km? naklonim motor a vypadne čap? http://fichtljenco.rajce.idnes.cz/piest/
Datum: 07. dubna 2012 9:23
 Poslední dva výbrusy sem tam dal čep prstem.A vše nové.Před lety jedině náhřát,jinak se tam prostě nedostal.Osobně si myslím,že to taky nevydrží,ale co můžem jako odběratelé dělat? Kde se dá koupit ta stará česká kvalita,když dneska je všechno od jinud a k hovn... ? Je zajimavé,že když sem vyhledal starej čep,tak bych ho musel nahřívat abych ho dostal do nového pístu a novej čep tam šel prstem.A takhle je to skoro se vším co se dneska koupí.Například klika,ta se vyplatí renovovat stará původní.Spojkové lamely to samé,vyplatí se dát do nich korek.Možná že se to prodraží,ale zase se to odmění na životnosti.Další příklad,řetízek ke spojce,novej je vytahanější než ten starej původní,kterej má odlítáno 30 tis. km Před rokem sem si koupil nové šoupě a ani sem ho nemohl dostat do karbecu jak bylo špatně opracované a to nemluvím o tom,že vážilo sotva 5 gramů i s jehlou. Prostě ta čína a bulhaři a madaři to nás zničí.Jsem neštastnej když mi odejde stará věc a nejde nijak opravyt,jelikož vím,že takovou kvalitu už si nekoupím.
Datum: 07. dubna 2012 8:39
Jméno: libor1
IP: uživatel12975
 dělám teda fichtly už nějakej ten pátek ale nikdy když sem měnil píst tak tam nešel prstem, ale vždycky nahřát, a někdy sem dával dokonce i čep do mrazáku, přesně jak píše Lukys
Datum: 06. dubna 2012 21:52
Jméno: Lukys
IP: uživatel13557
 ale chlapi, od jakživa se píst nahřívá a čep pokud možno zmrazuje, kde se slyšeli že to má jít jenom palcem? to měl někdo už hodně vychozenej píst ne?  kdyzby to tam šlo palcem tak se to oko pro čep vychodí tak rychle že byste písty měnili každejch 100km
Datum: 06. dubna 2012 20:51
 to je dost smutné ze tie dnesné piesty majú docela nahovno vypracovanú dieru pre piestný čap, originalne to má ist iba ked piest nahrejes
Datum: 06. dubna 2012 20:19
Jméno: Mišan
IP: uživatel12485
 Díky... ptám se, páč se mi tam ten čep jen tak nepodařilo vsunout. Takže nahřát. Dík
Datum: 06. dubna 2012 20:06
Jméno: Jurys
IP: uživatel12427
 staci akorat promaznout nejdrive olejem a jede to samo
Datum: 06. dubna 2012 18:27
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Dříve nebyla tak vyspělá technologie aby vše bylo tak přesné jako dnes a proto píst byl festovej a čep se tam palcem jen těžko dostal.Jsou na to stahováky.Pokud ti tam nepujde volně,tak ten píst opravdu nahřej,pak tam půjde prstem nasunout,ale musíš bejt rychlej,aby se ti neohřál od pístu čep.Pak by ti tam šel hůř.
Datum: 06. dubna 2012 16:32
 Co je to za blbost kdes to slyšel píst se nenahřívá čep by tam měl jít vsunout palcema jenom zajistíš segerovkama
Datum: 06. dubna 2012 16:08
|



|