 Ahoj všichni,
potřeboval bych poradit ohledně Pionýra.
Můj problém je takový: Pionýr krásně chytne na první nakopnutí, poté ho nechám běžet na volnoběh a asi po 30 až 60 sekundách chcípne a pak už ho nenakopnu. Vyndám svíčku, nechám ho jakoby "vyvětrat"(asi tak třeba na hodinu) a poté ho zase nakopnu a proces se znovu opakuje dál. Předem děkuji za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2012 14:12
 Tak ted jsem to zase nakopl, přidávání plynu reaguje dobře a asi po minutě zase to chcíplo. Tak se mi zdá že po zahřátí válce to chcípne. Ted to nechám vychladnout a zkusím znovu nakopnout. Takže mohlo by to být pístními kroužky? Když sem pístní kroužky měl venku tak mě přišli dost roztažený, až moc...tak nevím..
Datum: 12. července 2012 14:12
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 no a jak už ti ani tohle všechno nepomůže.. tak zbejvá jediná věc.. natřt na zeleno a hodit do kopřiv..  BTW: možná pistní kroužky, ale to by ten válec musel bejt už hodně v hajzlu aby ti to delalo takovou neplechu..
Datum: 12. července 2012 10:48
 pokud pionýr běží tak kondenzátor to nebude . Kdyby nešel ani našlápnout ano to by pak byl třeba kondenzátor . Když to zavinuje ten výfuk a vyndal si ho tak ho vyčisti i s kolenem . Vypal ho a pak vše vyškrabej namontuj to všechno vyčisti karburátor taky musíš mít seřízenou hladinu dobře návod najdeš na jawa50.cz taky předstih zde hraje svou roly tak ho pro jistotu taky sešteluj svíčka pokud je nová tak doufám že si sklepnul kontakty na 0,5-0,4mm. Ještě k tomu benzínu olovo tam není potřeba lít stačí natural 95 a olej v poměru 1:30 olovo se lije do 4taktních motorů (což fichtl není) používá se do škodovek aby olovo chránilo sedla ventilů.
Datum: 12. července 2012 10:08
Datum: 11. července 2012 23:55
 tyjo a víš že by to tím možná mohlo být? právě když jsem se díval na víčko od nádrže, tak je tam nějaký neoriginální víčko a pátral jsem po té dírce...a nikde nic. Zítra hned ráno vyzkouším  .
Datum: 11. července 2012 23:52
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 jj nemáš zač.. ještě mě napadla taková blbůstka - dírka ve víčku na nádrži.. jednou jsem ji mel zacpanou a nejel mi ani za zlate prase..
Datum: 11. července 2012 23:44
 cívku ani kondenzátor náhradní nemám, ale pokusím se sehnat.. Už si nevím rady tak ještě zkusím tady tu možnost a uvidím. Jinak díky moc za rady, snad se to podaří rozšlapat
Datum: 11. července 2012 23:22
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 ted presne nevim jak se dava benzin uz asi rok spravuju fichtla takze sem nemusel cepovat.. skus treba jeste kondenzator nebo civku vymenit pokud más.. kdyby ti tekl prevodovej olej do válce tak by to dýmilo jak prase a dusilo se to..
Datum: 11. července 2012 23:16
 Mohlo by to být benzínem? Koupil jsem Natural 95 ale nepřidal jsem do něj směs olova jak se prodává. Nalil jsem do něj jen litr na odzkoušení. Spíš mám obavy z té komprese. Po výměně gufer se to zlepšilo že jede aspon volnoběh, ale nevydrží. Výfuk jsem projistotu odmontoval, protože se zdálo že to zaviňuje právě on. Karbec vyčístěn,+nádrž,palivové vedení, svíčka nová... Kdyby to špatně těsnilo kolem kliky jak to poznám? Olej poteče?nebo to bude hodně kouřit z výfuku?
Datum: 11. července 2012 22:57
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 ahoj, vyčisti výfuk + koleno,karbec,palivove vedeni zkrátka vše co jde.. sešteluj předstih a odthr a možná skus novou svíčku.. taky se ujisti že ti dobře těstí motor (neutíká kompres) a nebo nemáš špatnou směs benzínu..
Datum: 11. července 2012 22:43
|



|