česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: harry_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau draci potrebuju prosim akutne poradit, pres zimu jsem na sve čz 125/453 delal motor , loziska,gufera,pistni krouzky ... po usazeni motoru a hrubem serizeni karbecu chytla celkem pekne a prvni den jsem ji projel jen chvili po vesnici dnes kdyz sem ju chtel projet dal tak po 5 min jizdy motor jakoby prituhl a zdechla, po chvili cekani (cca 8min jakoby motor zchladl) nastartovala ale po 20 m zase zdechla takle se to opakovalo jeste jednou pak uz sem se na to vykaslal a motorku tlacil 2 km dom :-//// , prijde mi to jakoby se v motoru teplem neco roztahlo a drhlo to a slo z tuha poradte prosim budu vdecnej za jakoukoliv informaci. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2013 22:20
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Patrik Sedláček      E-mail:      IP: uživatel14880    
diky za rady draci, kryty lozisek sem vyloupl a daval jsem C3 s vetsi vuli ... nicmene mi prijde ze kdyz se motor zahreje klikovka jde z tuha po zchladnuti zase chvili bezi v poradku :-// pri skladani motoru jsem mel problem s prepjatyma loziskama , musel jsem klepnout do kliky v ose a az potom slo s klikovkou hezky tocit ... nemohl se vratit tento problem ..?
 
 
Datum: 08. března 2013 22:20
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Zadřenej válec a píst poznáš podle vyleštěných prasátek (ploch) ve válci a ,,rozmáznutýho,, zmatnělýho povrchu na pístu. Při výměně ložisek si vyloupal kryty?
 
 
Datum: 08. března 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: harry_      E-mail:      IP: uživatel14880    
diky za radu mel jsem to sundany a nic sem nenasel poskozenyho nebo nvm jaky jsou znaky pridrenyho valce spis ... daval jsem jen nove krouzky a do prvni nadrze jsem dal dost oleje ... nicmene me prislo ze sla klikovka ztuha .
 
 
Datum: 08. března 2013 20:28
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
podle toho co říkáš vše ukazuje na přidřenej válec...už podle dotazu je mi jasný, že ti to též došlo a ted doufáš že to vyvrátím(e)....jedinej způsob jak to zjistit je shodit hlavu a válec tj. i nádrž jestli se nepletu a omrknout to...podívej se na píst, kroužky a vložku válce...
 
 
Datum: 08. března 2013 20:00
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 2:54:45 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu