 cau draci potrebuju prosim akutne poradit, pres zimu jsem na sve čz 125/453 delal motor , loziska,gufera,pistni krouzky ... po usazeni motoru a hrubem serizeni karbecu chytla celkem pekne a prvni den jsem ji projel jen chvili po vesnici dnes kdyz sem ju chtel projet dal tak po 5 min jizdy motor jakoby prituhl a zdechla, po chvili cekani (cca 8min jakoby motor zchladl) nastartovala ale po 20 m zase zdechla takle se to opakovalo jeste jednou pak uz sem se na to vykaslal a motorku tlacil 2 km dom :-//// , prijde mi to jakoby se v motoru teplem neco roztahlo a drhlo to a slo z tuha poradte prosim budu vdecnej za jakoukoliv informaci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2013 22:20
 diky za rady draci, kryty lozisek sem vyloupl a daval jsem C3 s vetsi vuli ... nicmene mi prijde ze kdyz se motor zahreje klikovka jde z tuha po zchladnuti zase chvili bezi v poradku :-// pri skladani motoru jsem mel problem s prepjatyma loziskama , musel jsem klepnout do kliky v ose a az potom slo s klikovkou hezky tocit ... nemohl se vratit tento problem ..?
Datum: 08. března 2013 22:20
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Zadřenej válec a píst poznáš podle vyleštěných prasátek (ploch) ve válci a ,,rozmáznutýho,, zmatnělýho povrchu na pístu. Při výměně ložisek si vyloupal kryty?
Datum: 08. března 2013 20:40
 diky za radu mel jsem to sundany a nic sem nenasel poskozenyho nebo nvm jaky jsou znaky pridrenyho valce spis ... daval jsem jen nove krouzky a do prvni nadrze jsem dal dost oleje ... nicmene me prislo ze sla klikovka ztuha .
Datum: 08. března 2013 20:28
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 podle toho co říkáš vše ukazuje na přidřenej válec...už podle dotazu je mi jasný, že ti to též došlo a ted doufáš že to vyvrátím(e)....jedinej způsob jak to zjistit je shodit hlavu a válec tj. i nádrž jestli se nepletu a omrknout to...podívej se na píst, kroužky a vložku válce...
Datum: 08. března 2013 20:00
|



|