 zdravím, potřebuju poradit. Po sejmutí pravého deklu co skyrývá zapalování tak jak je sekundární kolečko tak když jsem za ně chytnul tak to mělo dosti vuli dostrany i dozadu a dopředu i ta hřídel na které to drží. Myslel jsem, že by mohlo být vychozené kufero nebo ložisko. Po sundání motoru jsem oddělal sekundární kolečko, vyloupl gufero. Jenže ted se mi zdá, že to takovou vuli nemá. Když chytnu jen tio hřidel (kliku) jakou by to mělo mít vuli? nebo žádnou?.  Jinak bych musel pulit a vyměnit i ložisko zda to nepomůže. Kdyby byl vymačkaný karter tak bych to přeskládal do jiných ale ještě se raději zeptám zda s tímto má někdo zkušenosti.Prosím o radu. díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 20:32
	 
	 
	 
 
  
  
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel14996        	  
	 
	
	 urad snese všechno ja ale měl problem protože sem to dělal s evidenčkou a s jiným číslem motoru ..už novým...doporučuju to udělat  eště se stavajícíma kartrama a pak to je šumák	   
	
	  
	  
		Datum: 20. dubna 2013 20:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 ještě se chci zeptat, co mě čeká, když si chci s velkého TP vymazat číslo motoru? zda, to jde a  jaký by byl postup? děkuji.	   
	
	  
	  
		Datum: 20. dubna 2013 19:45
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 tak jsem to omrknul důkladně a když chytnu tu hřídelku tak se to mele i s ložiskem v kartru.. když to schrnu tak ty moje kartry stojí za prd, je tam víc vad tak to rozpůlím a dám to do jiných co jsou v pořádku.. a bude po problému   	  
	
	  
	  
		Datum: 20. dubna 2013 19:34
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Vůle by tam správně být neměla...na druhou stranu ta hřídelka je uložena ještě v jednom ložisku co je v deklu zápalka, takže by to takovej problém být neměl...	   
	
	  
	  
		Datum: 20. dubna 2013 16:42
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 dodám že se jedná o motor na mustanga	   
	
	  
	  
		Datum: 20. dubna 2013 15:54
	 
	 
	 
 
  
 
 
             | 
           
         
         
         
    
       
                   |