|
Jméno: mustang23
IP: uživatel15205
 čau , máte někdo zkušenosti s odlaďováním sériového filtrboxu? a ještě by mě zajímalo jak řešíte vyvadání motoru po delší jízdě v max. otáčkách, mám stim celkem problém protože fichtl jede jak z praku , ale po minutě v plným otáčách , zhruba 9 tis. klesne výkon a trvá zhruba dalsi minutu než schladne zase jede jak má. Nejvíce se to projevuje na zvuku kteremu pri prehrati chybi rezonance do karburatoru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2014 19:20
Jméno: standa
IP: uživatel17451
 Muže bejt chudej a nebo tvrdá hlava,velkej předstih,nebo se zkrátka nestíhá chladit ...
Datum: 28. července 2014 19:20
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Čau, odlaďuje se vyvrtáváním nebo zacpáváním dírek v plášti airboxu. Podiv se na svíčku po jízdě jakou bude mít barvu a z toho vycházej. Černá - moc bohaté, tmavě hnědá - ještě o něco bohatší než normál, světle hnědá - ideální směs, bílá - chudá směs. Vadnutí za tepla může mít na svědomí také špatně zvolená tepelná hodnota svíčky (moc teplá, např. Brisk N17, bude úplně bílá nebo šedivá jako při chudé směsi a na povrchu bude mít malé póry) a/nebo moc bohatá směs, takže bych se podíval na svíčku, ta ti prozradí co motoru chybí. Hladinu v plovákovce nastav aby to lícovalo nebo o trochu méně. Určitě to neodladíš na první pokus. Hodně štěstí
Datum: 26. července 2014 8:28
|



|