|
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 16:29
Jméno: standa
IP: uživatel17515
 Ty písty vyráběj tupý neandrtálci ... navíc je ti ten třetí kroužek na pístu stejně platnej,jakoby ti visel na řidítkách za zrcátko .... je toho víc,ale nesmim mluvit ... něco se mi tam nezdá,ale sesova vina to neni...
Datum: 16. srpna 2014 16:29
 Proč ne ?
Datum: 16. srpna 2014 15:19
Jméno: standa
IP: uživatel17515
 Z jistýho důvodu ti ten 3 kroužkový píst nemohu doporučit,dále to nebudu rozvádět.
Datum: 16. srpna 2014 14:58
 Ja ten 3kroužkáč chci použít u serie,slyšel jsem že v kombinaci s těmi 1,5mm kroužky ma píst menší tření,ale stále větší kompres než klasický 2kroužkáč,je to pravda ?
Datum: 16. srpna 2014 14:24
Jméno: standa
IP: uživatel17515
 Dobrý jsou oba,dávám je k upraveným válcům...tu litinu dávám vesměs tam,kde si majitel vysloveně vyžádal jednokroužkovej píst ačkoliv by stačil dvoukroužkovej,ale dávam ho i k terénním válcům,kde už dvoukroužek nevyhovuje. Chrom dávam spíš do silnic,co točí přes 9. Ten chrom vydrží i celou sezonu,ale je dost křehkej a chce si to hlídat šířku a vhodný radius výfuku. Čas od času se stává,že maj špatnou toleranci rozměru a jsou v zámku "moc otevřený"... zkrátka jsou někdy skoro o výbrus menší... Do 8000 ot/min perfektně vyhovuje dvoukroužkovej píst a obyč kroužky. Nějak si to přeber. A malá technická - u holý serie se mi zdá,že jednokruh podtočenej vúbec nejede a v otáčkách taky nic nepřidá.
Datum: 16. srpna 2014 10:51
|



|