česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Mára      IP: uživatel368    
cus lidi chtel bych se zeptat když mam udelanej novej výbrus muzu rovnou jezdit???A nebo to musim nechat zabehnout odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2007 22:35
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Driver      E-mail:      IP: uživatel306    
JJ a zapoměl sem ti tam napsat že to musíš najezdit v jedny osobě aby si to parádně sedlo a budew ti to litat jak utržený..
 
 
Datum: 12. ledna 2007 22:35
 
 
 
 
Jméno: Driver      E-mail:      IP: uživatel306    
čus draku.. ty na to musíš sednout a najezdit tak 300-500km po asfaltu a nedrtit to v max nebo min otáčkách..!! a už vubec s tim nejezdi do terenu jinak to máš v piči a bude ti to polikat o dost vic a tolik to nepojede a můžeš udělat novej... taky mě to tedka čeká..:-) Tak přeju štastně zajetej výbrus a mnoho štastne najetych ilometrů bez sebemenšich zavad..Driver
 
 
Datum: 12. ledna 2007 22:34
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Lukas Mach:Ja si myslim to,co pise Vyspu.Ze fichtli kedysi jazdili a zabiehali sa len na m2t,lebo nic ine nebolo.A vydrzalo to do teraz viz. Vesnican.Nevravim,ze to musi zabiehat na m2t,ale bude to skorej.Ak je trpezlivy a ma peniaze,tak nech kludne zabieha na syntetiku.Mára sa vlastne pytal,ci to ma zabehavat alebo ma rovno jazdit.Takze Mára:Zabehnut to musis.Pomer 1:25,aspon 500km sam a 1000km v klude,nepretacat.To samozrejme zavisi od oleja ktory pouzijes.Ked budes zabiehat na m2t,tak sa toho drz.Ak na polysyntetiku alebo syntetyku,tak to trva samozrejme viacej.Je to na tebe.
 
 
Datum: 12. ledna 2007 21:21
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Mach      IP: uživatel314    
majo: Jo takze vlastne davas radu, maz min, stykove plochy se driv zbrousi a mas to zabehnute. Delas jak kdyby to byla nejaka lhuta. Mimo to minimalni mazani ma za pricineni drivejsi odstraneni honovacich stop takze olejovy film dobre nedrzi. Mogul 2T je minulost, na Valvoline Durablend 2T jsem nalital 7000km nez sem potreboval dekarbonizovat vyfuk. Ted behem zimy sem akorat vypalil jeste koleno a vycistil vyfukovej kanal od usazeneho karbonu...
 
 
Datum: 12. ledna 2007 15:26
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      E-mail:      IP: uživatel384    
Ja nevim jak to delate ale ja mam fíka jeste bez výbrusu, mam najeto42 000 kilometru a leju tam vzdycky neco jinyho co doma najdu (prevodak motorak vsechno) a zadnymu jinymu klukoj z vesnice nejde fichtl tak jako me
 
 
Datum: 11. ledna 2007 21:30
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Niekto zabehava aj tak,ze necha bezat fichtla na stojanku asi pol dna a sem tam pride a trochu mu prida plyn.Po pol dni mas zabehnute.Ale to je na vlastne riziko.Ja doporucujem klasicky zabeh.Je to na istotu.Na aky olej budes zabiehat,je v podstate jedno.Ked chces zabiehat dlhsie,tak lej polysyntetiku alebo syntetiku.Ked to chces mat zabehnute cim skor,zabehavaj na m2t a po asi 1000km to dekarbonizuj a zacni jazdit na nieco,co sa da nazvat olejom.
 
 
Datum: 11. ledna 2007 19:21
 
 
 
 
Jméno: Jaby      E-mail:      IP: uživatel74    
No, já s tatou jezdíme s pařezem, asi 2 roky po výbrusu, a žebysme ho nějak zaběhly, to se mi nezdá, dokonce jezdí the best aj bez záběhu. Sme ho točily tak na asi čtřičtvrtě plynu měsíc potom na plnej a je velká škoda že fichtly nemaj vodní chlazení, neska sme totiž s tatou spravili řetaz a jezdil fixchtl jak šílenec, aj s tatou jel do kopca na trojku :-) A to máme pažeza 555. Jo a jinak, konečně asi po jaře bude moct tata jezdit legálně, páč sem sehnal papíry :-D
 
 
Datum: 11. ledna 2007 18:03
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Lukáš Mach:Mam rad hmlu a mam uz valec na odpis.Preto mazem m2t.Ale mam v plane vybrus a po zabeho prechadzam na Shell advance.
 
 
Datum: 10. ledna 2007 21:59
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Mach      IP: uživatel314    
m2t neni dobry zpusob mazani, ne kazdemu vyhovuje nespaleny olej, spousta dymu a dalsi socialni jistoty mogul 2t. v dnesnim svete kvalitnich oleju muzes jit zlatou stredni cestou polosyntetiku. jinak pri zabihani se nezabiha jenom samotne treci plochy pist a vlozka, ale treba i bronzove pouzdro ve kterem po vystruzeni zustavaj plosky. a pocet najetych kilometru se stroj od stroje lisi, zalezi na zpracovani dilu...pravda je, ze bys to nemel vyhanet a tim padem nejezdit ve dvou, protoze bez otacek to nejede a dvojnasob to plati u koncepce motoru pionyra.
 
 
Datum: 10. ledna 2007 20:57
 
 
 
 
Jméno: wiku      IP: uživatel298    
Jo máš pravdu
 
 
Datum: 10. ledna 2007 20:33
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
wiku:-Podla Navodu na obsluhu ma byt v zabehu ihla na tretom zareze zhora a po zabehu na druhom zhora.
 
 
Datum: 10. ledna 2007 16:36
 
 
 
 
Jméno: wiku      E-mail:      IP: uživatel251    
jehlu nedávej na třetí,ale na druhej zřez shora. Pařez: oboje je pravda,když budeš zabíhat na M2t tak se motor zaběhne rychleji protože bude větší tření které způsobuje to že olej nemaže tak dobře.Když dáš kvalitní olej tak budeš mít najeto 1000 km a stále to nebude pořádně sedlý.Já taky zajíždím na M2t a pak provedu dekbonizaci a přejdu na lepší olej.
 
 
Datum: 10. ledna 2007 13:34
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
Tady vidíš že co člověk to názor, já myslim že nejlepší je zabíhat na olej na jakej budeš pak jezdit, poměr 1:25 je ok, když budeš jezdit na M2T tak proč na něj nezabíhat, dřív se jezdilo a zabíhalo jedině na M2T a ty motory to přežili
 
 
Datum: 10. ledna 2007 13:20
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
naprosto nesouhlasím s Majem,Opak je pravda na záběh potřebuješ KVALITNÍ olej.Vůle ve válci jsou po výbrusu minimální a proto je třeba co nejvíce ulehčit motoru tření a to pouze kvalitním olejem.Jinak souhlas,nejméně 500km v klidu a pohodě.Poměr souhlas 1:25
 
 
Datum: 10. ledna 2007 12:33
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Na zaciatok to musis zabehnut,lebo sa to bude zadierat a zrat jak svina.Nalej benal a m2t v pomere minimalne 1:25 a dvihni ihlu v karbeci na treti zarez zhora.A potom aspon tych 1000km na jednotke nejazdi prilis dlho a nepretacaj ho,jazdi len sam aspon 500km a nedavaj tomu plny!Lebo to zle zabehnes.Po zabehu daj nejaky lepsi olej jak m2t.Na zabeh je m2t dobry ale inak hnoj.
 
 
Datum: 09. ledna 2007 21:17
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 21:17:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu