Jméno: macík1984
IP: uživatel5810
 Nazdar. Koupil jsem Jawu 250/353. Když jsem sundal hlavu válce, abych se podíval jak to s motorem vypadá, tak jsem zjistil, že je tam asi opačně nasazenej píst. Ty zkosený hrany pístu patří směrem k výfukům, nebo směrem ke karburátoru? Já to mám směrem ke karburátoru. Vadí to moc? Pokud je to opačně, pokazim něco, když to obrátím tak jak to má být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 16:10
 Souhlasím, radši bych tam dal ten píst kterej tam má být
Datum: 05. června 2009 16:10
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jo to sražení patří k přepouštěcím kanálům, jak jsem pospíchal, tak jsem tam napsal k výfukovým, sorry. Z pohledu shora je to sražení na boku v zadní polovině pístu. Lepší je ale použití originálního pístu, tedy pokud se dělá GO.
Datum: 05. června 2009 12:18
 Já když dovezl domů panelku tak tam byl danej píst naopak to sražení bylo k vývukovym kanalum ale patri k prepoustecim kanalum.!!
Datum: 05. června 2009 7:25
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 353 měly píst bez sražení, ale jednu chvíli nebyly sehnání originální písty s dírou 15 mm. Tak se to řešilo tak že se použil píst z panelky s dírou 18 mm. ovšem musela se použít i ojnice z panelky. Píst se musí montovat šipkou do výfuku, když už tam šipka není vidět, tak nesmí jít žádný zámek pístního kroužku přes kanál, kroužek by se mohl zlomit o hranu kanálu. To odlehčení pístu musí směřovat k výfukovým kanálům, je to tam kvůli lepšímu vyplachování válce. Jinak motor kejvačky 353 poznáš od panelky tak, že u panelky je karburátor našroubován přímo na válec, u kejvačky na blok.
Datum: 04. června 2009 22:00
Jméno: macík1984
IP: uživatel5810
 Motor je určitě 353 kývyčka. Je hodně kulatej a má ozdobné výfukové matice. Bude to zkosení mít vliv na funkci motoru. Nesníží se komprese? Nebude to vadit při zpětným výplachu?
Datum: 04. června 2009 22:00
 Na pístu je šipka ta musí směřrovat k výfuku, ale myslím si že to není motor z 353 ty meli písty bez toho sražení. Panelky měli píst sraženej.
Datum: 04. června 2009 21:39
|



|