 Zdar draci.Tak sem udělal komplet generála na motoru mýho fíka a mám tu problém.První start ok.Jenže na plnej céres.Volnoběh nechytačka.Prostě to pomalu leze do točáků,a když se chci rozjet,tak je to horor.Nerozjede se.Jediný co mne napadá,je že mu chybí komprese.Jenže nevím jak to vyzkoušet.Sem dal do starýho válce novej píst.Tak prosím poradte.Díkec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 15:24
 predne k dancic - je fakt ze novy pist krouzky do vyjetyho valce je spis na skodu a ze je lepsi rovnou vybrus, o tom zadna...ale pokud je valec jeste dobrej, hladkej bez pridreni, nema schodek atd tak je to dobra volba, dokonce gdyz se jeste cislovaly pisty tak se do pouziteho a zajeteho valce daval pist s otrosku vetsim prumerem nez je normalni na to same cislo vybrusu, daval se tam ackovej pac byl tesnejsi a jak si pist sedl (pokud si sedl) tak to jezdilo luxusne, komprese jak pri vybrusu a za plynem to taky bylo drave...jinak pokud si koupil novy pist a krouzky tak vidim tak 200km gdy se s tim budes trapit, vubec se tomu nebude chtit vytacet a ani to po nem nechtej, tech 200km se musi zajet, krouzky sednout, ze ti bude drzet volnobeh s tim nepocitej, teply starty budou taky stat za starou belu a zivejsi to bude az po stovce...cili je to v pohode...jenom tomu obohat smes zarezem na jehle ze plisek das na ten nejspodnejsi po dobu zabehu a prvni nadrz jezdi s citem a trochu vic primaz oleje (nad 1:33, cili 1:30 - 1:25 je tak idealni, ne ze mi budes mazat 1:40 a vic, to pak rovnou muzes poslat na vybrus pac to zadres) a nehonit...cili jako chybu bych to nevidel, to si proste musi dobre sednout...
Datum: 05. června 2009 15:24
 dávat nový píst do nebroušeného válce je opravdu zbytečné.. tos e dělá jen když se ti to malinko přidře. tak se jen jemně řejede válec a dá se nový píst.. ale takhle je to fakt nešťastná volba podle mě.. chce to výbrus, výbrusový píst a kroužky
Datum: 05. června 2009 14:32
 Souhlasím s Tebou.Taky si myslím na výbrus a potom budu moudřejší.
Datum: 05. června 2009 12:41
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 No nějak jsem zapoměl tam na ty počty a pak to tam naskákalo. Zkus na tom chvíli pojezdit, mělo by se to zlepšit až si trochu sednou kroužky, ale to pravé ořechové to už asi nebude. Myslím, že tě čeká výbrus.
Datum: 05. června 2009 12:31
 Díky,ale já su skromnej.Mě to jednou stačí.  Ta vůle mezi válcem a pístem tam určitě bude.
Datum: 05. června 2009 11:58
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže dáš do opotřebeného válce nové kroužky, tak to potom ze začátku, než si sednou je vždy menší výkon než se starýma. Právě proto je nutno proměřit válec, jestli už není nutný výbrus, a to většinou u fichtlu je. Kompresi u toho měřákem nezměříš, u motorky jsem to nikdy nedělal, musel by tam být startér a při startovacích otáčkách by tam musel být určitý tlak. Když ale našlapáváš motor, tak bys měl cítit, že to klade nějaký odpor. Podle toho se pozná, ale zhruba jaká tam je komprese. Musíš mít ovšem nějakou praxi a zkušenosti. Jinak předpokládám, že máš motor dobře utěsněn, karbec, sání, výfuk a zapalování v pořádku.
Datum: 05. června 2009 10:12
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže dáš do opotřebeného válce nové kroužky, tak to potom ze začátku, než si sednou je vždy menší výkon než se starýma. Právě proto je nutno proměřit válec, jestli už není nutný výbrus, a to většinou u fichtlu je. Kompresi u toho měřákem nezměříš, u motorky jsem to nikdy nedělal, musel by tam být startér a při startovacích otáčkách by tam musel být určitý tlak. Když ale našlapáváš motor, tak bys měl cítit, že to klade nějaký odpor. Podle toho se pozná, ale zhruba jaká tam je komprese. Musíš mít ovšem nějakou praxi a zkušenosti. Jinak předpokládám, že máš motor dobře utěsněn, karbec, sání, výfuk a zapalování v pořádku.
Datum: 05. června 2009 10:12
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže dáš do opotřebeného válce nové kroužky, tak to potom ze začátku, než si sednou je vždy menší výkon než se starýma. Právě proto je nutno proměřit válec, jestli už není nutný výbrus, a to většinou u fichtlu je. Kompresi u toho měřákem nezměříš, u motorky jsem to nikdy nedělal, musel by tam být startér a při startovacích otáčkách by tam musel být určitý tlak. Když ale našlapáváš motor, tak bys měl cítit, že to klade nějaký odpor. Podle toho se pozná, ale zhruba jaká tam je komprese. Musíš mít ovšem nějakou praxi a zkušenosti. Jinak předpokládám, že máš motor dobře utěsněn, karbec, sání, výfuk a zapalování v pořádku.
Datum: 05. června 2009 10:11
 Převodovka se točí super,indukčka je taky ok,jela super před tím,tak co by ted začala trucovat.Apokud teda vím,tak je samozřejmý,že palivosi přisává přez lkliku,
jako každej jinej motor,kvůli mazání.Dám prostě plnej,nastartuju,a po nakopnutí se to dostává pomalu do otáček.Potřeboval bych teda vědět,jak mám měřit tlak,když na to nemám inštrument.
Datum: 05. června 2009 9:31
Jméno: motor
IP: uživatel680
 třeba si taky nasává z klikovky ne ? to muže být ty polulu se zvyšující otáčky
Datum: 05. června 2009 9:09
Jméno: mr.dromedar
IP: uživatel5567
 a muže to být i indučka..na jawu 21,23 patří 8v....pokud ti to při přidáni plynu nechce jit skoro vubec..tak to muže byt tím
Datum: 05. června 2009 7:13
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Válec je nutno proměřit jak hodně je opotřeben. A převodovka se točí lehce?
Datum: 05. června 2009 0:40
|



|