česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci.Tak sem udělal komplet generála na motoru mýho fíka a mám tu problém.První start ok.Jenže na plnej céres.Volnoběh nechytačka.Prostě to pomalu leze do točáků,a když se chci rozjet,tak je to horor.Nerozjede se.Jediný co mne napadá,je že mu chybí komprese.Jenže nevím jak to vyzkoušet.Sem dal do starýho válce novej píst.Tak prosím poradte.Díkec. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2009 15:24
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
predne k dancic - je fakt ze novy pist krouzky do vyjetyho valce je spis na skodu a ze je lepsi rovnou vybrus, o tom zadna...ale pokud je valec jeste dobrej, hladkej bez pridreni, nema schodek atd tak je to dobra volba, dokonce gdyz se jeste cislovaly pisty tak se do pouziteho a zajeteho valce daval pist s otrosku vetsim prumerem nez je normalni na to same cislo vybrusu, daval se tam ackovej pac byl tesnejsi a jak si pist sedl (pokud si sedl) tak to jezdilo luxusne, komprese jak pri vybrusu a za plynem to taky bylo drave...jinak pokud si koupil novy pist a krouzky tak vidim tak 200km gdy se s tim budes trapit, vubec se tomu nebude chtit vytacet a ani to po nem nechtej, tech 200km se musi zajet, krouzky sednout, ze ti bude drzet volnobeh s tim nepocitej, teply starty budou taky stat za starou belu a zivejsi to bude az po stovce...cili je to v pohode...jenom tomu obohat smes zarezem na jehle ze plisek das na ten nejspodnejsi po dobu zabehu a prvni nadrz jezdi s citem a trochu vic primaz oleje (nad 1:33, cili 1:30 - 1:25 je tak idealni, ne ze mi budes mazat 1:40 a vic, to pak rovnou muzes poslat na vybrus pac to zadres) a nehonit...cili jako chybu bych to nevidel, to si proste musi dobre sednout...:-)
 
 
Datum: 05. června 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dávat nový píst do nebroušeného válce je opravdu zbytečné.. tos e dělá jen když se ti to malinko přidře. tak se jen jemně řejede válec a dá se nový píst.. ale takhle je to fakt nešťastná volba podle mě.. chce to výbrus, výbrusový píst a kroužky
 
 
Datum: 05. června 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Souhlasím s Tebou.Taky si myslím na výbrus a potom budu moudřejší.
 
 
Datum: 05. června 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
No nějak jsem zapoměl tam na ty počty a pak to tam naskákalo. Zkus na tom chvíli pojezdit, mělo by se to zlepšit až si trochu sednou kroužky, ale to pravé ořechové to už asi nebude. Myslím, že tě čeká výbrus.
 
 
Datum: 05. června 2009 12:31
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Díky,ale já su skromnej.Mě to jednou stačí.:-)Ta vůle mezi válcem a pístem tam určitě bude.
 
 
Datum: 05. června 2009 11:58
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestliže dáš do opotřebeného válce nové kroužky, tak to potom ze začátku, než si sednou je vždy menší výkon než se starýma. Právě proto je nutno proměřit válec, jestli už není nutný výbrus, a to většinou u fichtlu je. Kompresi u toho měřákem nezměříš, u motorky jsem to nikdy nedělal, musel by tam být startér a při startovacích otáčkách by tam musel být určitý tlak. Když ale našlapáváš motor, tak bys měl cítit, že to klade nějaký odpor. Podle toho se pozná, ale zhruba jaká tam je komprese. Musíš mít ovšem nějakou praxi a zkušenosti. Jinak předpokládám, že máš motor dobře utěsněn, karbec, sání, výfuk a zapalování v pořádku.
 
 
Datum: 05. června 2009 10:12
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestliže dáš do opotřebeného válce nové kroužky, tak to potom ze začátku, než si sednou je vždy menší výkon než se starýma. Právě proto je nutno proměřit válec, jestli už není nutný výbrus, a to většinou u fichtlu je. Kompresi u toho měřákem nezměříš, u motorky jsem to nikdy nedělal, musel by tam být startér a při startovacích otáčkách by tam musel být určitý tlak. Když ale našlapáváš motor, tak bys měl cítit, že to klade nějaký odpor. Podle toho se pozná, ale zhruba jaká tam je komprese. Musíš mít ovšem nějakou praxi a zkušenosti. Jinak předpokládám, že máš motor dobře utěsněn, karbec, sání, výfuk a zapalování v pořádku.
 
 
Datum: 05. června 2009 10:12
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestliže dáš do opotřebeného válce nové kroužky, tak to potom ze začátku, než si sednou je vždy menší výkon než se starýma. Právě proto je nutno proměřit válec, jestli už není nutný výbrus, a to většinou u fichtlu je. Kompresi u toho měřákem nezměříš, u motorky jsem to nikdy nedělal, musel by tam být startér a při startovacích otáčkách by tam musel být určitý tlak. Když ale našlapáváš motor, tak bys měl cítit, že to klade nějaký odpor. Podle toho se pozná, ale zhruba jaká tam je komprese. Musíš mít ovšem nějakou praxi a zkušenosti. Jinak předpokládám, že máš motor dobře utěsněn, karbec, sání, výfuk a zapalování v pořádku.
 
 
Datum: 05. června 2009 10:11
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Převodovka se točí super,indukčka je taky ok,jela super před tím,tak co by ted začala trucovat.Apokud teda vím,tak je samozřejmý,že palivosi přisává přez lkliku, jako každej jinej motor,kvůli mazání.Dám prostě plnej,nastartuju,a po nakopnutí se to dostává pomalu do otáček.Potřeboval bych teda vědět,jak mám měřit tlak,když na to nemám inštrument.
 
 
Datum: 05. června 2009 9:31
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
třeba si taky nasává z klikovky ne ? to muže být ty polulu se zvyšující otáčky
 
 
Datum: 05. června 2009 9:09
 
 
 
 
Jméno: mr.dromedar      IP: uživatel5567    
a muže to být i indučka..na jawu 21,23 patří 8v....pokud ti to při přidáni plynu nechce jit skoro vubec..tak to muže byt tím
 
 
Datum: 05. června 2009 7:13
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Válec je nutno proměřit jak hodně je opotřeben. A převodovka se točí lehce?
 
 
Datum: 05. června 2009 0:40
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.05.2025 0:17:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu