Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: bambus
IP: uživatel368
 seso kde si muzu objednat ten ceo do ty klikovky s jehlou na hore zkousel sem tam dat normalni z mototechny ale ten se mi moc nelibi ma slabsi stenu nez ten tvuj diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2007 19:39
Jméno: bambus
IP: uživatel368
to co jsem si koupil nevipada jako cep ale jako osoustruzena trubka
Datum: 27. listopadu 2007 19:39
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Taky mě to zaráží...podle mě přídeš řekneš čep 14,1 a deš a neřešíš....jo úprava je něco jinýho..!
Datum: 27. listopadu 2007 12:56
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Datum: 26. listopadu 2007 18:57
Jméno: sesa
IP: uživatel176
no ten cep mam tu v kramku,,,sesa
Datum: 26. listopadu 2007 18:02
 Zdarec draci mám pionýra po výbrusu jehlu mám na 3. zárežu shora a oleje do benzínu dávám taky víc, prostě dělám všechno tak jak se má dělat po výbrusu.No ale chci se zeptat jak poznám že sem to zajetí zkazil že sem motor prostě třeba i trochu přidřel. Pak se chci eště zeptat ohledně razení když zařadím dvojku tak se mi řadící páka nevrátí ale když zařadim jedničku tak se mi vrátí bez problémů. Je to řadícím automatem??Dík za odpovědi!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2007 18:48
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
jde to poznat poklesem výkonu během jízdy, hlavně to poznáš po oddělání válce, kde uvidíš lesklé plochy na válci, kam se natavil hliník pístu, něco podobného může být i na kroužcích, pokud zajíždíš opatrně s kvalitním olejem nemělo by se ti nic podobného stát, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 26. listopadu 2007 18:48
 Zdarec mám problm. Mám mustanga po výbrusu asi 150km. Nejde vůbec nakopnout, roztlačuju ho asi minutu, ale potom jede výborně.... Už jsem rozebral a smontoval karbec i zapalování... Už fakt nevim čim to je.. Poradíte mi?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2007 15:40
Jméno: Bubák
IP: uživatel1647
me tohle delala lina svicka (ngk b8hs) , po vymene za brisk n17c chyta na poprve
Datum: 26. listopadu 2007 15:40
Jméno: mrcin.m
IP: uživatel111
mě toto samý dělalo na 21čce a asi po 2 týdnech to začalo chytat na poprvé aj když třeba týden stál.
Datum: 26. listopadu 2007 14:44
Maly odtrh.Tiez som tento problem.Stacilo trosicku zvetsit odrth na kladivkach a jazdilo to jak pred tym.Vyskusaj to!
Datum: 25. listopadu 2007 22:26
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
To může být spousta věcí, od svíčky přes špatné gufero až po seřízení zapalování a karburátor, nejlepší je postupně kontrolovat vše, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 25. listopadu 2007 22:03
Jméno: Lázak
IP: uživatel664
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2007 19:56
Jméno: Okurka
IP: uživatel1616
Jo jde. Sám to tam mám a jede to dobře. Určo to zkus doporučuju.
Datum: 29. listopadu 2007 19:56
Kvuli těm čepům to nejde (viz.stejsky),ale jde vyměnit ojnici jako to mám já.
Datum: 26. listopadu 2007 22:46
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Datum: 25. listopadu 2007 20:40
Jméno: monax
IP: uživatel467
100%neeeeeee
Datum: 25. listopadu 2007 20:02
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Ne.
Datum: 25. listopadu 2007 19:42
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 Zdar potreboval bych poradit mam strhel zavit na jeden stef newim jak to opravit.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2007 22:57
Jak vzkazuje pepa-vyvrtej do karteru díru-stejně hlubokou jako původní (vrták 6,4-6.5) a vyřízni osmičku závit-nech si udělat nový šteft stejný jako ten původní,ale místo původního závitu do karteru si nech vytočit tu osmičku (zbytek nech původní se závitem M6).
Datum: 26. listopadu 2007 22:57
Jméno: dejf
IP: uživatel368
navrtej do toho steftu díru provrtej ho ale ne zas tak abys se dostal azke klice pak vem vytahovak a opatrne ho vytahi
Datum: 26. listopadu 2007 17:46
Jméno: Vesnican
IP: uživatel1048
Já bych to viděl asi následovně dneska vyrábí firma wurth takový vložky mají tvar pružinky a tuhle vložku do toho závitu našroubuješ a závit je jako novej nebo pokud to není na válci nebo někde hodně zahřívaný tak existuje tzv. tekutý kov
Datum: 25. listopadu 2007 19:48
Jméno: zeli
IP: uživatel175
vymem karter
Datum: 25. listopadu 2007 19:00
Jméno: pepa
IP: uživatel1412
VYŘÍZNI DO KARTERU VĚTŠÍ DÍRU A NA SOUSTRUHO VYTOČ VETČÍ STEFT
Datum: 25. listopadu 2007 17:54
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
zatim sem tam nalepil nejaky sarajt
Datum: 25. listopadu 2007 17:52
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Datum: 25. listopadu 2007 17:50
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
 Nevíte kdo dělá v okolí Pardubic výbrus??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2007 20:27
Jméno: Martin
IP: uživatel433
MOTO HAVEL CHRUDIM DOPORUČUJU
Datum: 26. listopadu 2007 20:27
AHRA Hradec Králové, cena byla před dvěma lety 450 peněz
Datum: 26. listopadu 2007 12:42
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
a za kolik to udělaj???
Datum: 25. listopadu 2007 18:12
Jméno: pepa
IP: uživatel1412
MOTO HAVEL CHRUDIM
Datum: 25. listopadu 2007 17:55
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Datum: 25. listopadu 2007 17:48
Jméno: lukawe555
IP: uživatel1633
 zdarec draci a dračice jaky mate nazor na jawa555 promne je to najlepší co mne v živote potkalo mam ho moc rad je pjekne zrenovovanej ale nevim či ho mam ešte prestrikat čírím lakem poradte???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2007 14:25
Good akorát lenost do kopce
Datum: 24. listopadu 2007 14:25
ahoj,podle toho cim si to strikal jestli normalne syntetikou tak to bezbarvym akrylatovym lakkem nedelej protoze se te to rozezere<vlastni zkusenost>musel sem to delat cely znova
Datum: 23. listopadu 2007 22:05
 Zdarec draci, potřebuju new píst na jawu dandy 80!! Pokud někdo víte kde bych ho mohl sehnat, tak mi prosím pisněte na mail marek.kalivoda@centrum.cz , jr to důležite! Pokud se někdo ozvete, budu vám moc vděčný!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2007 9:59
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
zkoušel jsi Almet v Hradci, tam mají celkem hodně pístů, stejsky, http:/www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 23. listopadu 2007 9:59
 čau draci co je pracdy na tom že vífuk hikone tip 209 je horší v nískejch otáčkách prj se plno lidí vrátilo na originál tak nevim sem docela zklamanej tak pls poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2007 22:30
Jméno: mara
IP: uživatel426
nezalezi na tipu toho vejfuku krom asi jednoho jsou vsechny stejny zalezi jak dlouhy bude koleno jestli predelas pistalu ja jsem se vratil prozatim k originalu prece jenom ve meste spis potrebuju aby to slo od spoda ale co je to kazdyho boj
Datum: 22. listopadu 2007 22:30
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
v nízkých otáčkách je určitě horší, na mém motoru jezdil v rozsahu 9-12000 ot/min, seriový zastakšpatný není
stejsky,http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 22. listopadu 2007 21:06
Jméno: 05
IP: uživatel1386
 Zdar všichni, nevíte někdo , kde by se dal sehnat vytlačovák pístního čepu? Popřípadě nějakej návod na jeho výrobu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2007 15:05
Jméno: yakub
IP: uživatel1624
Datum: 22. listopadu 2007 15:05
 čus draci ten výfuk hikone tušim že 209 jak to vypádá na mustangovi nemáte nekdo fotku nebo nákej jinej vífuk od hikone a jaký to má výhody?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2007 22:29
a jaký je tohle číslo je to ten 209?
Datum: 21. listopadu 2007 22:29
Jméno: zeli
IP: uživatel175
http://hikone.cz/img/galerie/5_mini.jpg
Datum: 21. listopadu 2007 18:11
http://wiku.ic.cz/navody/vyfuk_ladeny.htm
Datum: 21. listopadu 2007 17:41
Jméno: zeli
IP: uživatel175
hod sem emajl nebo icq ti poslu
Datum: 21. listopadu 2007 17:40
Jméno: mara
IP: uživatel426
 cus draci jakej je rozdil mezi valcem z 550 a 555 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2007 21:14
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Datum: 20. listopadu 2007 21:14
Jméno: bavinci
IP: uživatel281
 čau jawamástři čeho vlastně docílím když si zvětším přefuky ve válci?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2007 16:24
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Souhlasim....můj názor je že spíš záleží na slícování a úhlech.....je to tak stejsky....?
Datum: 21. listopadu 2007 16:24
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Datum: 20. listopadu 2007 20:16
Jméno: zeli
IP: uživatel175
vetsi vykon
Datum: 26. října 2011 21:43
 čau draci mám dotaz jak sou ty vífuky hikone tak ti sou fakt za 300??? se mi to zdá bejt nák málo!!! a jestly je to pravda kterej si mám koupit na mustanga50???
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2007 20:02
Jméno: zeli
IP: uživatel175
tak to koleno musis stejne rezat u vsech tak je to skoro i jedno ktery, zalezi na tobe ktery se ti tvarove libi
Datum: 20. listopadu 2007 20:02
Jméno: michal
IP: uživatel650
přesně tak zelí!!!já mám taky 209 a podle mě je tam nejvhodnější,,musí se akorát uříznout to koleno a navařit tam fichtlácký,,jináč nic nemusíš upravovat
Datum: 20. listopadu 2007 19:30
Jméno: zeli
IP: uživatel175
www.hikone.cz tak asi nejmin prace budes mit na 209 oni sou jinak vsechny stejny
Datum: 04. října 2011 15:15
a kde se daji koupit na piste mi odkaz pls
Datum: 20. listopadu 2007 17:08
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Datum: 20. listopadu 2007 16:30
 to jsem zase ja nevite nekdo cim to je ze kdys nakopnu fichtla (hned na poprve mi chytne aji ted v mrazu)tak jak jedu a pritnu tak se mi to zacne dusit ale ja oberu plynu tak to jede normalne nedusi se to ale jede to pomalu co mam udelat abych moch jezdit na plny plyn ??? odepiste pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2007 20:06
Jméno: zeli
IP: uživatel175
ono toho je hodne co to muze delat ale rek bych na 85% ze je to mala hladina v komore
Datum: 20. listopadu 2007 20:06
mozna ucpanej vyfuk
Datum: 20. listopadu 2007 18:23
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Může to dělat i kondenzátor.
Datum: 20. listopadu 2007 8:21
mozes mat upchaty palivovy ventil,hadicku alebo blbne ventil v plavakovej komore,alebo mas malu hladinu(prihnut pliesok hore alebo aj upchata hlavna tryska.
Datum: 19. listopadu 2007 20:44
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
no bud ti tam jde moc benzinu a malo vzduchu nebo ti tam jde malo benzinu a moc vzduchu,ale ja to mam uplne zaskrceny co to da aby mi to nezralo protoze ja s tim jezdim do skoly a takovy picoviny mi to nedela
Datum: 19. listopadu 2007 16:49
sundej hlavu a skus esi ti pist cinka ve valci e si jo tak to mas blby a esi jo nebo ne sundej valec a podivejse na nej a na pist.A to je to kamosovy to delalo uplne stejne!!A napis esi to zabralo.JO.
Datum: 19. listopadu 2007 16:41
a dase potom jeste neco delat ????? kdys to nezabere!!
Datum: 19. listopadu 2007 16:10
skus zvednout jehlu o jeden stupen na horu
Datum: 19. listopadu 2007 15:45
a kdys to nezabere ??
Datum: 19. listopadu 2007 15:33
Jméno: zeli
IP: uživatel175
ohni drobet plisek v plovakove komore nahoru at ti tam de vic benzinu
Datum: 19. listopadu 2007 15:04
 cus vim ze se to nehodi do tehle kategorie ale nevite nekdo cim to je ze kdys nakopnu fichtla (hned na poprve mi chytne aji ted v mrazu)tak jak jedu a pritnu tak se mi to zacne dusit a chcipat poradte mi nekdo pls. uz nevim co s tim
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2007 23:02
Určite to bude v přivodu paliva nekde se to skrtí ja bych to tipnul na hlavni trisku pac na volnas to jede. ale kdyz říkas ze jsou cisty tak muze bejt jeste moc karbonu na pistu a hlave nebo ve vyfuku.. zkontroluj a uvidis..
Datum: 19. listopadu 2007 23:02
ony jsou ciste
Datum: 07. září 2011 20:56
Jméno: pionýr
IP: uživatel1607
zkus vycistit trisky
Datum: 19. listopadu 2007 15:04
co stim mam udelat
Datum: 19. listopadu 2007 14:53
no a co potom
Datum: 30. srpna 2011 20:35
Jméno: CJ
IP: uživatel1363
mrkni se na hladinu v plovakovce...
Datum: 19. listopadu 2007 14:04
nj ale jak uberu tak to jede zas normalne ale pomalu
Datum: 19. listopadu 2007 14:01
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Datum: 19. listopadu 2007 13:31
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Datum: 19. listopadu 2007 13:30
 nazdar... no moc se to sem nehodi ale nevim kam bych to napsal... ale potrebuju vedet jak dostanu na 350/634 prachovky na predni vidlu. dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 11:55
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Datum: 19. listopadu 2007 13:32
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 jen se chci zeptat kdyz jezdim na svicku od auta jestli mi to neco neudela? treba dirku do pistu bo tak? jede mi to lip nez s normlani, jen sem ji vypodlozil aby nebyla tak dlouha a nenaraz do ni pist.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2007 18:42
taky záleží natom co je to za svíčku.já sem měl taky z auta (bosh)a ona když se zahřála tak přestala házet a mosel sem ju vyměnit,ale jinak jezdila suprově!!
Datum: 18. listopadu 2007 18:42
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
nejspíš to bude svíčka s vysunutým jiskřištěm, pokus si ji dostatečně vypodložil a nemáš chudou směs, tak to bude bez problém,
stejsky http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 18. listopadu 2007 15:44
 Cau lidi ja mam ČZ 175/487 nevim co sní je ale nechce chitat asi na 30tý šlapnutí teprve zabubla a zase chcípne i když vypalim svíčku jiskru to normalně hazí děkuju za všechny odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2007 19:07
jo to sem ještě neskoušel dik
Datum: 18. listopadu 2007 19:07
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
mas vystelovany zapalovani ?
Datum: 18. listopadu 2007 15:41
benzin tam jde a na roztlačení to chitne taky ale až za dlouho.
Datum: 16. listopadu 2007 18:23
Jméno: SRF
IP: uživatel1595
Cus hele prohlidni trysky me to delala taky hodna a byly to trysky...tak to bude mozna to samy,jo a este prohlidni karburator....zatim cus...
Datum: 16. listopadu 2007 17:14
A na roztlačení chytne??
Datum: 15. listopadu 2007 16:01
Jméno: vasil
IP: uživatel367
a de ti tam benzín??
Datum: 15. listopadu 2007 13:46
 zdarec lidi, nevyte nekdo o nekom nebo o necem kde by se dal sehnat samostatny valec na 90ku??? dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2007 21:52
Jméno: Jarda
IP: uživatel21
Nevím, ale mám 4 karburátory na 90.
Datum: 14. listopadu 2007 21:52
|



|