|
 Chtěl jsem dát do kupy fichtla po 5 letech stání, tak jsem ho komplet vyčistil (karbec, výfuk, válec i píst, novej vzduch. filtr, ojel v převod.) a teď když jsem tam dal novej benzin s M2T 1:33 tak když to nakopnu tak to nemá vůbec tah a musím držet plnej plyn, aby to šlapalo na volnoběh. Mezi výfukem a kolenem z toho kape černý humus a brutálně to kouří. Nevíte čím by to mohlo být? Seriózně. Díky za nápady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2007 11:34
Jméno: adam
IP: uživatel202
newím,ale myslím si,že tam dávaš hodně oleje,skus dávat 1:50,ja tak jezdím a v poho
Datum: 15. srpna 2007 11:34
No na 99 procent to chce vyčistit vejfuk to je 90 procent výkonu motoru v otáčkách
Datum: 14. srpna 2007 11:03
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Tu hladinu v plovákové komoře vyladˇ.Nesmí to přeplavovat.Těsnění u sání a karburátoru jsou nová ? A překontrolovat seřízení zapalování.
Datum: 13. srpna 2007 23:45
No je pravda, že napřed jsem tam měl moc oleje, neb jsem při míchání sáhl po menší flašce a neuvědomil jsem si to, ale pak jsem to vypustil a doředil olejem aby to dalo těch 1:33. Je možná, že by se to nesmíchalo a ten první hustší benál by si sedl a tím pádem to furt čadilo? A abych zjistil jestli mi teče olej z převodovky do motoru tak to mám udělat pls jak? Ten karbec mě taky štve. Napřed poříd přetékal, když jsem pustil kohoutek, tak jsem trochu odehnul ten plíšek, a pak se mi zas zdálo, že se vůbec neplní, tak jsem to zase mírně přihnul a zase přetéká. Přitom když jsem to zkoušel, tak zastavit tou klapkou normálně jde.
Datum: 13. srpna 2007 22:42
skus to trochu zredit benalem, mozna tam mas hodne oleje, a to mezi kolenem a vyfukem zatmeluj nebo stahni aby ti tam meuchazel kvzduch!!
Datum: 13. srpna 2007 21:55
No, to že ti to kouří jak prase může být tím, že ti teče olej z převodovky do motoru(aspoň u mě to tak bylo, zakořená celá ves  ). A stim plynem skus seřídit karbec.
Datum: 13. srpna 2007 18:39
|



|