|
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 zdarec .. mam problem s motorkou neni to fichtl ale je to starsi endurko .. za studena ji necham ohrat a pak jedu motor je po go, ale jak se motor rozpálí ja pridam plyn tak to vyletí do otacek a nejde to chcipnout tak to musim chcipat prez rychlost .. takhle to dela skoro pokazdy kdyz se to zahreje .. ficht mi tohle dělával taky ale to bylo plynovým lankem , uz nevim co stim mam delat diky za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2012 12:54
Jméno: mara
IP: uživatel12062
 přehřívá se mu svíčka(motor) a pak to má samozápal když znovu nastaví předstih tak mu to dělat nebude taky sem tak udělal.... alan:tak se poptej kdo to umí(nebo v servisu  )
Datum: 25. února 2012 12:54
 Mara: předstih nemá nic společnýho se samozápalem.... když vypojíš fajfku, svíčka ti nehází vůbec jiskru... takže předstihem to nebude
Datum: 24. února 2012 22:28
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 hele do predstihu sem se nestoural a ani nevim jaky maj bejt hodnoty ..
Datum: 24. února 2012 17:50
Jméno: mara
IP: uživatel12062
 to je jasné je to samozápal,našteluj předstih  bude to dobré
Datum: 24. února 2012 17:16
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 aha .. no ja tam mel NGK ale to sou svicky nahovno to jak uchcijes tak uz to na ni nenatocis tak sem ji po 10 minutach zahodil .. tet je tam svice pal L5Y jedina co sem nasel s dlouhym zavitem .. je to suzuki TS 125 ER starsi typ vzduchem chlazenej rv. je to 1979 je to krasnej veteran
Datum: 24. února 2012 13:56
 Záleží na značce. U Brisku čím nižší číslo, tím studenější a např. u NGK zase platí, že čím je číslo vyšší, tím je studenější. Já jsem jednou ve fichtlovi měl nějakou starou PAL 9 (teplá) a taky mi to po vytáhnutí fajfky v pohodě drželo volnoběh. Neříkám, že to musí tvá závada, ale je to jedna z možností. Jinak co to je přesně za mašinu?
Datum: 24. února 2012 13:47
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 aha a jak je to cim nizsi cislo na svicce tim je to studenejsi nebo jak ?
Datum: 24. února 2012 13:20
 Co tam máš za svíčku? Přijde mi, že tam máš vysokou tepelnou hodnotu.
Datum: 24. února 2012 12:19
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 kekz: jo vit taky me to prislo jak nafta  ale to proste vytrhnu fajfku a bezi to porad .. zkusim pretahnout matky na valci .. dik moc
Datum: 24. února 2012 11:42
 Nejde to chcípnout ani chcípákem ? Jestli máš ten chcípák zapojený tak tam máš snad naftu ne ?  protože nafta má tendenci samozápalu tak to nejde chcípnout... ale to asi ne  Chyba je v tom, že ti to saje faleš, a nebo máš hodně malou plovákovku. ale spíš ten falešnej vzduch, takže to překontroluj od karbu až po celej válec... S tímto jsem se taky setkal hodněkrát, můj fichtl se nemohl dostat z otáček, pak jsem zjistil, že karbec drží na koleni jen tak tak, a je tam 2mm škvíra..  nebo např. u simála nějakej blb strhl šteft ve válci na hlavě, takže to sálo falešnej vzduch pod válcem...no to byl horor... 100metrů se to muselo roztláčet, ale zas když to chytlo tak to jelo furt, se divím že to tak jelo, na 4 všechny kopce...
Datum: 24. února 2012 7:12
Jméno: 123
IP: uživatel4620
 To dělá i kámošovi jak se zahřeje píst tak se roztáhne a přidírá se to
Datum: 23. února 2012 22:33
|



|