Jméno: Miguel
IP: uživatel13907
 Čus draci. Má nějáký vliv na výkon motoru když se zahřejá i karburace? Myslím tím že se mi hřeje od motoru..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 16:16
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 Ok,děkuji za objasnění
Datum: 20. června 2012 16:16
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Pro Jawa 50: Na autech (4T) bývá dokonce předehřívání sacího potrubí (buď topným tělískem, nebo plyny od výfuku). Dělá se to proto, aby byla směs než příjde do válce už částečně odpařená (v plynném stavu) aby se lépe vznítila.
Jenže u 2T směs projde nejprve horkou klikovou skříní, takže není třeba sání zahřívat. V tom případě platí, že je lepší mít ho chladné.
Datum: 20. června 2012 10:33
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Dej mezi válec a sací kolínko něco co nevodí teplo. Teoreticky, když se kolínko zahřeje, zahřeje se i vzduch jím proudící, teplejší vzduch má větší objem, takže se nasaje menší množství vzduchu. Nejsem si jistej do jaký míry je to poznat při jízdě, ale v odborných knihách to tak píšou...
Datum: 20. června 2012 10:27
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 ´nepoznáš´
Datum: 20. června 2012 6:59
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 na aute se ti taky zahřejvá karbec když jedeš a nic neoznáš
Datum: 20. června 2012 6:59
 Jo silikon je špatně, mělo by tam být těsnění aspoň 2 milimetry tlusté.
Datum: 19. června 2012 21:40
Jméno: Miguel
IP: uživatel13907
 Jo to právě řeším.. dělal jsem go na B210. Jedniný co v tom krámě neměl byla ta podložka mezi kolinko a válec... no tka jsem karbec osadil na silikon. jenože to teplo z válce jde přímo na kolínko a karbec.. po jízdě je to rozpálený jak blázen to kolínko a karbec dosti teplej. A to těsnění by udajně mělo zabránit tomu aby se teplo z válce nešířilo na karbec  ale už jí mám objednanou tak jí tam hnedka vrznu. dík
Datum: 19. června 2012 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel13989
 Vliv to má negativní,ale nedestruktivní....laicky řečeno-je to pak líný jako prase ale motoru to nijak neškodí....ale určitě bys měl najít příčinu...
Datum: 19. června 2012 21:05
 Po jízdě má být ideálně kolínko studené, o karburátoru ani nemluvě. Přes teplé sací potrubí hůře prochází směs do válce.
Datum: 19. června 2012 19:43
 Na pitu se mi po delší cestě zahřeje karbec a kolínko tak, že na kolínku skoro neudržím ruku. Vždy na chvíli zastavím a pak jedu dál. A nikdy sem si nevšiml, že by to jelo nějak hůř.
Datum: 19. června 2012 19:03
 Nějaký vliv to mít bude...
Datum: 19. června 2012 18:10
|



|