Jméno: ??
IP: uživatel10587
 zdravim všechny motorkaře mam dotaz při ježdení když protočím zadní kolo tak se mi hodne stava že urvu nebo natrhnu ventilek nevite o nečem jak třeba přichitit plášt k rafku at drži nebo neco co si udelam doma sam nemate s tim skusenost díki ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2012 20:45
 a nevim kdes videl pneu na pio za 8 kil.... zadní pneu na čízu 3.25/18 sem kupoval za 8kil.. takze na pionyra max 6 kil
Datum: 17. září 2012 20:45
 já nasazuji čistím jarem... a haltr z krosky..dobrá to věc ,ale pro někoho kdo nedá pár stovek za gumu tak těžko si koupí haltr za pár stovek.... jo a já jezdím 90/100 na pio ráfku v duši je klidně 0,5 Baru a ventilek se neprotočí... bez ku*vení ráfku v podobě bodování či vrtání děr pro haltr...a že na to kolo je tlak když při 70kmh zablokuješ kolo před zatáčkou ....
Datum: 17. září 2012 20:21
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Haltr z crossky mi nepřijde jako prasečina, měl jsem s tím problémy v zimě, kde se jezdilo na podhuštěných gumách, guma nová, ráfek kloudný... Teď s haltry je to bez problémů. Taky jsem viděl doporučení používat na nazouvání mýdlovou vodu, voda uchne a ráfek zůstane přilepený ke gumě.
Datum: 17. září 2012 8:28
 oskare doby kdy se vše takhle ,,lepilo,, jsou nenávratně pryč.dnes,kdy je vše k sehnání je to už pasé.Dnešní mládež radší půjde pařit než by si ušetřil na plášť.K dotazu-max bych zkusil do pneuservisu a ten plášt přilepit jak se lepí bezdušáky na ráfek,jinak nový plášt a duši.na prasárny svářečkou nebo zásekama do ráfku se vyser.zničíš ráfek a stejně to nebude držet
Datum: 17. září 2012 7:30
 Oskar: Dobrý den Oskare, v tomhle máme holt jinej názor na věc no. Já osobně nějaké záseky do ráfku nebo bodování svářečkou nepovažuji za moc dobrou práci a takovým postupům se straním. Raději investuju nějakou tu korunu, koupim si pěknej plášť, duši, pásku na ráfek, a mam naprostej klid a zároveň vim, že je to kvalitně provedená oprava tak jak má být. Novej plášť od Mitasu vydrží hodně, toho bych se nebál. Takhle je to ale s celou motorkou, bez investic to prostě nepojede. Údržba patří k motorce a pneumatiky jsou základ. Japonský vergl jsem si už koupil, jsem s tim naprosto spokojenej, stejně jako se svýma ostatníma motorkama. Za svym názorem si stojim - opravu chci řešim poctivě a né fušeřinama či haltrama z krosky.
Datum: 17. září 2012 5:33
Jméno: Alex
IP: uživatel14057
Datum: 16. září 2012 23:59
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj ??!No esli tam máš matku, tak ji okamžitě sundej.To je největší blbost co može byt.Tak poznáš, že se Ti ventilek naklání a možeš ho srovnat.A ty řeči kup novej a nebo dyž na to nemáš?A kdo máte novýho Pionýra, že ste tak chytří?Kupte si japonský vergle jezdite s nima jak s tema Pionýrama a su zvědavej, jak potom budete chytří a jak Vám dlúho vydržijú?A taky co Vás to bude stát.Už sem nekemu radil držák pláště jak na motocrosu.A s tú svářečkú je to taky dobrý.Nebo záseky do ráfku.A novej plášť nevydrží možná ani to co ten starej!
Datum: 16. září 2012 22:53
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 A nešel by tam dát haltr z pitbika?
Datum: 16. září 2012 21:12
 Souhlas s Čezeťákem, každej by chtěl jezdit, ale platit by se mu už nechtělo. To víš, když máš opici tak musíš mít na banány...jestli se ti nechce dát pár stovek za pneu, to bych teda chtěl vidět zbytek stroje...
Datum: 16. září 2012 21:02
 sám jsi hnup  apropos..... jak uz sem psal několikrát.. KDYŽ NA TO NEMÁŠ TAK NEJEZDI!!!!!!
Datum: 16. září 2012 20:34
Jméno: ??
IP: uživatel10587
 jo mam ji dotahlou... skusim to dík za rady... a ty hnupe hned mi nepis ze si mam vysrat oko tak si nechci koupit na fichtla novy plast kdys jezdim po polnackach ..
Datum: 16. září 2012 20:26
 hele vem svářečku a na ráfek tam kde doléhá pneu to párkát bodni tou svářečkou , potom až to nazuješ a nafoukáš , tak se ti to zabodne do pneu a nepootočí se
Datum: 16. září 2012 20:15
 a co ta matka jak bývá zvechu máš ji tam ? je dotáhlá k ráfku ?
Datum: 16. září 2012 19:53
 bohužel na stupidní dotazy slušněj reagovat nejde
Datum: 16. září 2012 19:41
Jméno: poh
IP: uživatel13192
 JAWA_ceZetak - jo jsi drsňák, to se musí nechat, ale nešlo by to trochu slušnějc ?
Datum: 16. září 2012 19:14
 no tak si vyser oko a nejezdi kdyz ti to skube ventilek  .. kdyz odmítáš radu tak si naser
Datum: 16. září 2012 18:41
Jméno: ??
IP: uživatel10587
 nebudu kupovat novy plast za 800 kdys stim jezdim po polnačkach
Datum: 16. září 2012 18:40
 uz sem ti napsal.. vymenit plášť
Datum: 16. září 2012 18:24
Jméno: ??
IP: uživatel10587
 dusi foukam na 2 a plast ten je stary ale vzorek ma jak novy a kraje jsou v celku nejsou potrhane jak to u starych pláštu bývá jen jsem se chtel zeptat jestli s tim nekdo nema nejakou skušenost jak to udělat at to líp drží
Datum: 16. září 2012 18:08
 dělá to málo nafukaná duše a starý tvrdý plášť, který se už nedokáže na ráfek nalepit a klouže a proto se ventilek urve.
Datum: 16. září 2012 18:02
|



|