 Zdravím chtěl bych se zeptat co bylo na 550 v chromu a co ve stříbřence, potom jaké je číslo barvy a jestli tu někdo nemá kontakt na někoho kdo dělá linky (slyšel jsem že snad nějaká pani v Benešově)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2012 9:43
 Slovem stříbřenka rozhodně nemyslím nějakej šunt z teska, mě šlo hlavně o to co je lepší jestli barva nebo chrom, kartáčem bych to u takovýho stroje jako je 550 neudelal
Datum: 28. října 2012 9:43
Jméno: Barty
IP: uživatel13158
 Samozřejmě s tebou souhlasim taky sem viděl případy ráfky vzatý ocelovým kartáčem a jen nějakej sprej z železářstvím, myslim že je to prasárna a tou stříbřenkou sem měl na mysli stříbrnou barvu která se ještě brala matným lakem viděl sem to a vypadáto dobře tak to bylo v originále jinak bych asi ráfky taky nachromoval.
Datum: 27. října 2012 22:43
Jméno: standa
IP: uživatel14633
 Ty kola a náboje byly lakovaný,ale rozhodně žádnou do očí bijící stříbřenkou z tesca ! Jinak zastávám názor chromovaných ráfků a náboje kol v nějaké šedo-stříbrné která je podobná přednímu brzdovému štítu... Když jsou dneska jiný možnosti než dřív tak je fušeřina celou pečlivou renovaci s perfektnim lakem a chromama vyzdobit kolama v pofidérním stříbrném nástřiku... Pro mě je takovej pařez odfláknutej.... Jen muj osobní názor... Někdo mi určitě osočí že to tak bylo....ano bylo,ale ne stříbřenkou...a ne na shnilejch kolech odrbanejch drátěnym kartáčem tak jak to většina lidí dělá... Třeba to nebude tvůj případ... Mě prostě při přečtení slova stříbřenka chytá vztek....
Datum: 27. října 2012 21:10
Jméno: Barty
IP: uživatel13158
 V chromu byli akorád řidítka, rámeček světla a mřížka klaksonu. Ve stříbřence ráfky s náboji.
Datum: 27. října 2012 20:05
|



|