Jméno: Jakub
IP: uživatel13759
 Ahoj, mam problem s babettou 210, mam ji po výbrusu už najeto přes 1000km ale dělá problem že jede jenom 35–40km/h v mistě kde jela 50 a jenom z kopce ji vytočim na 45 a před vybrusem jsem jezdil normalně 50–55km/h. Babetta škube když jedu na plny plyn 35–40 jakoby chtěla jet vic, ale nejede a škube to(mění i jakoby zvuk), je to nepříjemné za jízdy, ale když ji vytočim z kopečka na těch 45 tak už neškube. svičku mam řekl bych že spravně zabarvenou, předstih 1,3mm před horni uvrati, vyfuk vyčištěný.karburator vyčištěný tak 10x
Nevím co s tím ale začalo to dělat až po výbrusu předtim jela dobře,už jsem z toho bezradný prosím poraďte někdo na co se kouknout.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2014 20:45
Jméno: Jakub
IP: uživatel13759
 čau, babetta měla značnou rýhu ve válci a trochu zvonily kroužky.
Datum: 19. srpna 2014 20:45
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel17522
 Ahoj draku ! Jenom by mě zajímalo , proč jsi dělal výbrus , když Babetta jela 50 - 55 km / hod. Co jsi od toho ještě čekal ??
Datum: 17. srpna 2014 20:09
Jméno: Jakub
IP: uživatel13759
 čau, díky moc zatím za radu, svíčka je nová od výbrusu a dával jsem dokonce i jinou a stále stejné, hladina by taky měla byt OK plovak jsem šteloval podle navodu na internetu,
ale všechno překontroluji ještě, díky zatím
Datum: 16. srpna 2014 12:21
Jméno: martin
IP: uživatel17516
 Ahoj,měl sem uplně stejnej problém. před go motoru jela,jen si přisavala luft pres gufero.. po go a výbrusu když sem moto zajel tak nejela víc jak 30km-h,z kopečka chytla druhej dech a valila jak pila. Hladina dobrá,předstih,svíčky měněny,výfuk čistej,kabely zkontrolovany atd. Už sem si taky nevěděl rady. Při posledním zkoušení sem zastavil a sundal sem ten kousek hadice co zpojuje sání od karbecu a rám,bo sání vzduchu do karbecu je vedeny přes rám,kde je jen drátěnka. A moto jelo 55km-h. Když sem ale zkoušel pusou pruchodnost vzduchu rámem tak v pohodě. Dal sem na karbec jakejsi kuželovej kn filtr s minibika a jezdím. Jen když sem zkoušel při nastartovanym motoru prstem přiškrcovat přísun vzduchu do karbeca tak to bylo strašně náchylny,stačilo o kousíček víc přiškrtit vzduch prstem a zdechla.Je to divny,asi motor rozhodím znovu a znovu složím protože to musí frčet aji s normál filtrem přes rám jak to má origo.A hlavně se mě zdá že sem vypustil mín oleja z převodovky než sem nalil,tak kvuli tomu to rozhodím znovu . JinaK jede v pohode,ale nebudu dolívat olej do převodovky a hlídat to. Někde se stala chyba  . Jinak jede 55km-h.
Datum: 16. srpna 2014 8:22
Jméno: standa
IP: uživatel17515
 Šel bych po věcech,s kterými se manipulovalo při sejmutí válce a jeho opětovné montáži. Takže překontrolovat těsnění pod válcem,zda sedí hlava a nefouká,těsnění pod sacim kolenem,zda dobře sedí sání na karburátoru a neodpadá od něj za jízdy (změna zvuku/škubání). A svíčka ok? Hladina ok?
Datum: 16. srpna 2014 7:28
Jméno: Jakub
IP: uživatel13759
 omlouvam se za ty znaky s čísly, nevím proč to udělalo, má tam být misto toho 35 až 40km/h atd.
Datum: 15. srpna 2014 22:43
|



|