Jméno: Dew	
	    
	 
	
	IP: uživatel18572        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 29. února 2016 23:10
	 
	 
	 
 
  
  
  
  
	
	
	
	 no minimálně by mohl být trošku lepší start....	   
	
	  
	  
		Datum: 29. února 2016 23:10
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18574        	  
	 
	
	 Minimální. Poznáš rozdíl 1,5 a 2,0 ....	   
	
	  
	  
		Datum: 29. února 2016 22:00
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Ne v pohodě já se jen ptám    já mám na svým 1,7 ale pro srandu zkusím 1.9... jaká bude změna..	   
	
	  
	  
		Datum: 29. února 2016 20:22
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18574        	  
	 
	
	 Dlouhodobě se mi osvědčují hodnoty okolo 1,8-1,9mm před HU jako ideální pro seriové a lehce upravené motory. Na 60ccm válce,kde držím kompresní poměry pod 9:1 dokonce nastavuju hodnoty lehce přes 2mm. Motory mají kultivovaný chod,dobrý spodek,startují a točí jak by měli. Někdo muže mít i jinej názor. Nikdy jsem se striktně nedržel nějaký vyčtený hodnoty. A co si pamatuju,tak manuál stanovuje hodnotu předstihu do rozmezí 1,6-1,9mm. Tak nevidim důvod se nad tím pozastavovat.	   
	
	  
	  
		Datum: 29. února 2016 20:00
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Není 1.9 mm moc? To pak nebude mit vykonod spoda ne?	   
	
	  
	  
		Datum: 29. února 2016 18:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel12828        	  
	 
	
	 Zaprvý přidej na předstihu na 1,9 a za druhý uber hladinu. Máš správně zapojenou indučku? Nemáš prohozený 1 a 15 ?	   
	
	  
	  
		Datum: 28. února 2016 16:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: čz	
	    
	 
	
	IP: uživatel18525        	  
	 
	
	 Přeměř vzdálenost cívek od rotoru. Měla by být 0.3 mm. Stačí ústřižek z petlahve ,který vložíš mezi cívku a rotor. Při nastartování, nakloň moto na stranu, kde je karburátor.	   
	
	  
	  
		Datum: 28. února 2016 7:10
	 
	 
	 
 
  
 
 
             | 
           
         
         
         
    
       
                   |