Jméno: Tomas	
	    
	 
	
	IP: uživatel17397        	  
	 
	
	 Zdravím, mám s pionýrem menší problém. Jezdí skvěle, tahá parádně, ale nejde vytočit úplně naplno. Respektive když jedu v zátěži a potřebuju to roztahnout na jedničku či dvojku, aby mohl přeřadit na vyšší rychlost, tak při určitých otáčkách, se motor silně roztřepe, začne drobně zvonit a rapidně spomalovat, uberu plyn, přídám plyn, zase krásně tahá, ale znovu jak překročí otáčky, tak to stejný. Na trojku mi to dělá taky. Na neutrál na místě však ne. Čím by to mohlo být? Díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 19. července 2016 21:51
	 
	 
	 
 
  
  
  
  
	
	
	
	 Tož jen aktualizuji informace - rozdělal jsem spijku a nestačil sem kulit voči. Borec předemnou tam dal lamely naopak, kovová mezilatmela ouplně sjetá její vnitřní výstupky urvaný. No děs a hrůza. Co je mě však záhadou, že to vůbec spojkovalo    .... Pořídím do pár dní novou spojku a uvidím jestli to bude šlapat bez problémů, případně se pak pustím do válce.	   
	
	  
	  
		Datum: 19. července 2016 21:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Tomas	
	    
	 
	
	IP: uživatel17397        	  
	 
	
	 Tak já však taky jenom neoteoretizuju, ale včera jsem kupříkladu sehnal od kamoša jiné karbec - na jeho mašině skvěle šlape a na mí to pořád má stejný problémy, takže problémy s karbecem vylučuju. Takže zbývá už jen váledc nebo vyrachtaná spojka jestli je to možný. Pokračování až bohužel po víkendu, teď odjíždím. 	   
	
	  
	  
		Datum: 14. července 2016 14:15
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18744        	  
	 
	
	 Hele to vlákno teorií tu sleduju přes dva dny. Vykašli se na teorii a prostě to rozeber. Sundej válec,koukni na píst a kliku,sundej dekl na primáru a podivej se na spojku....	   
	
	  
	  
		Datum: 14. července 2016 12:22
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Tomas	
	    
	 
	
	IP: uživatel17397        	  
	 
	
	 JEště k mojí spojkové teorii - dělá to ve chvílích, kdy rychlost motocyklu je větší nebo stejná než rychlost, kterou motá píst - kdy vlastně dochází k lehkému brždění motorem. Když motor tahá - klidně dva kilometry dlouhé kopec, ale musí pořád tahat, tak není problém. Ale jakmile začne jít hodně navolno, tak to jde do háje, začne cinkat, klepat. 	   
	
	  
	  
		Datum: 13. července 2016 20:14
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Tomas	
	    
	 
	
	IP: uživatel17397        	  
	 
	
	 Na detonační spalování se mě to nezná, to bych podle zvuku snad poznal... JEště mě napadlo, není možný, že mám vytahanej primár aby to takhle dělal, případně odcházející spojka? nebo nedotaženej spojkovej koš?  	   
	
	  
	  
		Datum: 13. července 2016 20:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: čz	
	    
	 
	
	IP: uživatel18677        	  
	 
	
	 A co detonační spalování směsi ?	   
	
	  
	  
		Datum: 12. července 2016 13:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Tomas	
	    
	 
	
	IP: uživatel17397        	  
	 
	
	 Svíčku jsem měnil, to nepomáhá, jezdím teda na N15C..... Ještě bych chtěl dodat postřeh ze včerejška, možná jsem to předtím špatně popsal    - Když jedu proti kopcu a dávám tomu plné plyn a motor tahá, tak to frčí krásně, ale jak jedu z kopce a uberu trochu plyn - motor běží "bez záteže", tak to začne dělat, jakmile zase přidám plyn, aby motor začal zabírat, tak klepání, cinkání přestane a tahá zase až do doby, než začnu "brzdit" motorem (brzdit vyloženě nemyslím, ale snad mě chápete    )	   
	
	  
	  
		Datum: 12. července 2016 9:44
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jawař	
	    
	 
	
	IP: uživatel16313        	  
	 
	
	 Ještě nápad - zkoušel jsi jinou svíčku? Já jsem včera jel s Denso W20 (nepamatuju si přesně označení) a dělalo to přesně tohle, hlavně do kopce. Tak jsem to zkoumal a nakonec mne napadlo z kopce vypnout zapalování a hle motor stále jel a "tahal". Nakonec to tedy bylo svíčkou (samozápaly), s Brisk N14 už to jede jak má.	   
	
	  
	  
		Datum: 11. července 2016 12:15
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18738        	  
	 
	
	 To nevidim ani na jedno. Buđ tam nedotejká benzin( špatně ventil či kohout) a nebo je to přejetý... v neposlední řadě hraje roli seřízení	   
	
	  
	  
		Datum: 10. července 2016 22:47
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Mě se do toho taky nechce proto to nechám na zimu na prelisovani    	  
	
	  
	  
		Datum: 10. července 2016 17:45
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Tomas	
	    
	 
	
	IP: uživatel17397        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 10. července 2016 17:19
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Je to vůli  bronzového futra v horním ojnicnim oku mám to samé nejde pak vytočit...na podzim budu dávat ojnici s jehlama	   
	
	  
	  
		Datum: 10. července 2016 17:12
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: čz	
	    
	 
	
	IP: uživatel18677        	  
	 
	
	 Při větším zatížení se ti píst zadírá (zvonivý zvuk). Možná by bylo dobré vyměnit pístní kroužky, aby se zlepšil podtlak a tím dojde k lepšímu nasávání směsi. Dojde i k lepšímu odvodu tepla z pístu.	   
	
	  
	  
		Datum: 10. července 2016 8:46
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jawaka	
	    
	 
	
	IP: uživatel18422        	  
	 
	
	 nizká hladina nebo uspané trysky 	   
	
	  
	  
		Datum: 09. července 2016 21:25
	 
	 
	 
 
  
 
 
             | 
           
         
         
         
    
       
                   |