 zdar všichni draci potřebuju poradit co se stane když do fichtla po vybrusu budu lejt olej M6A a co to s tim motorem udělá díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2009 15:08
 jestli ti muzu doporucit,tag MOGUL TSF,dobrej volej,vysoká kvalita mazání..0,5 litru cca 90 korun
Datum: 16. září 2009 15:08
Jméno: standa
IP: uživatel7365
 prijde mi jako blbost lejt na novej vybrus 4T olej at je jakej je......shell advance SX 2T je nejlevnejsi lepsi mineralni olej na ceskym trhu......mozna o par korun drazsi jak tvuj olej do starejch 4T motorů.......
Datum: 14. září 2009 23:15
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 M6AD narozdíl od M6A obsahuje aditiva, která rozpouští usazeniny a zabraňuje usazování sajrajtu uvnitř motoru (každopádně je to divný ale M6A je leckde dražší než AD). Když rozděláte motor jetý na M6A, tak je plnej "vazelíny" a různejch usazenin. Proto se kdysi používaly vyplachovací oleje atd. Ale i tak, pokud je motor jetý na M6A a nalejete do něj něco jiného, tak napíšete motoru rozsudek smrti - sračky se uvolní, zapchají se mazací kanály a motor se zadře.
Datum: 14. září 2009 21:26
 Na M6AD se kdysi jezdilo....netuším jaký je rozdíl mezi M6A a M6AD, ale tak rozhodně je lepší už i M2T  ....a pro zajica  Myslíš, že 4takt nemá olej, a čím myslíš že by se mazaly ventily, klikovka a podobně?  Akorát se u čtyřtaktu nelije do benálu, ale zvlášť a pak se rozvádí do různých částí motoru. Myslím že by sis měl uvědomit základní rozdíl mezi 2T a 4T motorem. 2T vykoná celý pracovní cyklus za jednu otáčku klikové hřídele a to je důsledek toho že se směs prohání klikovou skříní, ale u 4T motoru se směs přes klikovou skříň neprohání ale používá ventily
Datum: 14. září 2009 21:20
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no kdysi se prý M6A do dvoutaktů lil, ale dneska je na trhu spousta kvalitních a levných olejů pro 2T, takže použití tohoto oleje neosravedlňuje ani cena kolem 40 korun za litr.
Tohle je olej, který bych už lil jen do 4T motorů,který nic jinýho nesnesou - čili před GO jsme to lili do Zetoru 25A, vlastnil jsem i Š100 kterou původní majitel krmil tímto olejem a přechod na lepší je nemožný, prostě je to tekutina, o který pokud si pamatuju dobře se sám výrobce na přebalu vyjadřoval :"SAE přibližně 30".
Datum: 14. září 2009 21:11
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no kdysi se prý M6A do dvoutaktů lil, ale dneska je na trhu spousta kvalitních a levných olejů pro 2T, takže použití tohoto oleje neosravedlňuje ani cena kolem 40 korun za litr.
Tohle je olej, který bych už lil jen do 4T motorů,který nic jinýho nesnesou - čili před GO jsme to lili do Zetoru 25A, vlastnil jsem i Š100 kterou původní majitel krmil tímto olejem a přechod na lepší je nemožný, prostě je to tekutina, o který pokud si pamatuju dobře se sám výrobce na přebalu vyjadřoval :"SAE přibližně 30".
Datum: 14. září 2009 21:09
 ano,pro mnohe je to skutecne prekvapujici,ale i 4t motor vyzaduje ke sve spravne funkci dostatecne mazani  jak jinak nez olejem,vy v aute nemate olej zajici?
Datum: 14. září 2009 20:48
 on se dava olej i do ctyrtaktu?  to sem nevedel  a jak je to vlastne mozny,ze 2 takt potrebuje olej aby se nezadrel a 4 takt ne?dyt ten pist tam beha u obou ne
Datum: 14. září 2009 20:31
 m6a je pro ctyrtakty,to tam nelej,ma horsi rozpustnost v benzinua spalitelnost,lej tam kvalitni mineral,treba od castrolu
Datum: 14. září 2009 20:20
|



|