česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci jezdil jsem na MT2 vyčistil jsem píst i hlavu válce a chci jezdit na něco co tak nekarbonizuje na benzině mají Mogul MT2 ale to je vše na jedno brdo že? a tak se rozhoduju mezi Mogul TSF co je ale polosintetika takze ty zbytky karbonu co na tom pístu a hlavě zustali se rospustí a pak udělaj bordel v motoru cena je KOLEM 100Kč a druhý olej o čem přemýšlím je Valvoline MOTORCYCLE 2-T kterej je minerál ale stojí 150kč a když je to lepší minerál tak asi taky bude ty zbytky rozpouštět ne? tak se chci zeptat jakej by ste volili olej do Jawa 05 díky za odpověd Draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 17:37
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Musím říct že ta ekologie je pro mě až na posledním místě, ale víte co je nejlepší pro motor zvolit si jeden olej a nemíchat to pátý přes devátý.
 
 
Datum: 05. dubna 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11470    
Nejde o urážky,nejde o zesměšnování....jde o večně opakující se nesmyslné debaty o olejích! Sorry...
 
 
Datum: 05. dubna 2011 16:14
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2942    
překonám se a pro standu napíšu: Pokud by sis přečetl i můj článek dole, tak bys věděl, že motor byl v loni nově postaven.(nikoli 40let zasranej motor) Pro zajíždění se doporučuje olej M2T kvůli vzájemnému opotřebení součástek při záběhu. Tak mi to aspoň říkal frajer co mi brousil válec. Na některých diskusích se o tom debatuje co je lepší .... Možná jsem idiot, ale jen z toho důvodu, že jsem si myslel, že na této diskuzi pokecám s ostatníma Jawystama. Bohužel se ukazuje a pokud si přečtete o čem všem se tady všude píše je skutečnost, že na těchto stránkách se se pohybuje pár chytráků co mají potřebu ostatní jen urážet a jebat. Proč si teda neuděláte uzavřenou společnost inteligentních motorkářů a nás ostatní idioty sem vůbec nepustíte!? To byste zase neměli koho prcat... Tak ať Vám sem na tunto skvělej pokec chodí co nejvíc lidí.... urážejte je, zesměšňujte a myslete si že jste největší borci...
 
 
Datum: 05. dubna 2011 11:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11464    
debaty o ničem.....defakto každodenní rutina.....přikláním se k názoru,že to na co jezdíš je tvoje věc.....pokud si idiot a do zasranýho motoru po 40 letech provozu začneš lejt syntetiku,tak to jinak skončit nemuže.....tvuj problém....osobně jsem od m2t přešel už před lety....ani ne kvůli kouři,karbonu a smradu(musím se přiznat že m2t mi úplně úžasně voní,prostě vůně starýho 2T)...přešel jsem z m2t z několika jednoduchých důvodů.....špatné mísení při tankování ze stojanu,člověk furt musel myslet na to aby protřepal nádrž,člověk furt musel myslet,aby vypnul benzín a vyjel karurátor do sucha aby se to po 2 týdnech nezaolejovalo a nezacpalo,věčně tečící černý sračky po výfuku....doma mi chtěli už mlátit,že to zasírá novou zámkovku....pak vedlejší efekty....karbon všude.....a v neposlední řadě....aby to umazalo fichtla při normálnim provozu(žádný jankoviny,žádnej kros) musíš mazat 1:33.....nejsem zastáncem polosyntetik a syntetik do pionýrů a kývaček....jsem zastáncem normálního minerálního oleje s API TC....mísení 1:40 až 1:50,šetří váš motor,váš čas,vaši peněženku a životní prostředí!
 
 
Datum: 04. dubna 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2942    
tak machři!!! já jsem pouze reagoval na dotaz Johny15 a napsal svou zkušenost. Pokud jsem nalil TSF do motoru který jezdil na M2T , moje blbost. Pokud TSF rozpouští karbon a ten pak způsobí záděr. Tuto zkušenost jsem napsal pro Johny15, aby si svůj záměr promyslel. Jinak do těchto diskuzí už se zapojovat nebudu, protože komunikace s některými z vás co si myslí že čichnutím k benzínu sežrali všechnu motomoudrost mi za můj čas nestojí. Přeji všem ať Vám to jezdí, jezděte na co chcete a nenechte se nasírat od chytráků jako je Frank. P.S. Motor si postavím novej takže škoda žádná!!! Hlavně že jsem se z vyjížďky vrátil zdravej. To je hlavní!!!!!
 
 
Datum: 04. dubna 2011 13:26
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
já sem nechtěl lít do mustanga M2T a ani sem tam nechtěl lít syntetiku... tak sem udělal mix...a je to vyřešený.. jinak M2t do pincka dávat můžeš, ale docela to dělá karbonu, kouří a nemaže to tak kvalitně jako lepší oleje.. já jezdil na m2t rok.. a pohodička.. akorát je pravda že mám mustanga na ježdění po poli a jezdím s ním jen o víkendech..ty jestli ho máš na papírech a jezdíš normálně tak bych určitě za olej připlatilnejen že ti déle vydrží olej, ale i pincek ti vydrží déle ( myslím ¨konkrétně opotřebení válce)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 8:13
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel11073    
hele kupuj si co chces .. tvuj boj ... jenom normalni clovek vi jak se veci maj ... a podle toho se ridi ... proc kupovat maly lahvinky kdyz muzu koupit barel ? kde pak litr kvalitniho matrose vychazi na 120 kc .. vojaci menili zasoby oleje po 8mi letech .. tak kurva vim jak casto jedu a taky vim jestli pristi rok budu nebo nebudu jezdit ... ........... a nikdy se nestane ze byste koupili tolik oleje ze byste ho za 8let nespotrebovali .. tak proc to hrotit ?? vsichni akorad drzkujete jak je to drahy a ze benal stoji XX a ze chleba stoji XX ......... ze jo klidne si kupujte co chtete ale pak se nedivte ... vid vole na podzim byla ropna havarie a kazdymu bylo hned jasny ze ropa podrazi tak proc si neudelat zasobu za lacino kdyz vim ze do toho pude olej a ze mi benal pul roku uchova kvalitu ... TAK TED VSICHI JEZDITE ZA 34 KC a ja si vozim prdel za nejakejch 28 protoze jsem bral 60l na zimu ... a KOLECKO rekni prosim Radkovi at mi zrusi BANana .. explorer a checkovacka me uz nebavi ..! dik
 
 
Datum: 03. dubna 2011 23:48
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Já dávám M2T, prostě obyč kvalita za dobrou cenu, nic jinýho než tuhle pixlu už nekoupím http://maziva.heureka.cz/cinol-m2t/poradna/
 
 
Datum: 03. dubna 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
michal:Krásnej způsob,jak vyhodit cca 5000Kč z okna...
 
 
Datum: 03. dubna 2011 23:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Frank: Tak nějak...
 
 
Datum: 03. dubna 2011 23:17
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel11073    
KOLECKO - proste nejakej debil napsal ze M2T je dobry a ostatni tupci co vedej hovno to opisujou aby delali machra ze neco vedej ... taky nevim proc se tady furt pise .jakej olej ?? jakej pomer ?? motorak ?? prevodak ??? taky nevim proc setrit na oleji ... je sice hezky ze M2T stoji 80 ale maze se v pomeru XX tak proc nekoupit lepsi a drazsi olej a mazat v pomeru XXXXX ??? a pokud si da clovek 2 a 2 dohromady tak prijde na to ze s kvalitnim olejem nejenom ze prospiva moto ale take usetri pr............
 
 
Datum: 03. dubna 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Rok uz jezdim na TSFko... a nemel jsem jedinej problem :-) mam 100kg.. takze semnou ma fik co delat.. to jest bez poradnejch toček to semnou nejede :-) a pohodicka nekarbonizuje a pist a hlava jen očuzelé :-)
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne ten mogul TSF je polosintetika bylo to tam napsáno Mogul M2T tím klidně budu mazat ale nechcu to každých 3000 km rozdělávat a čistit to od karbonu takže hlavně ad to moc nekarbonizuje a dobře maže a samozřejmě ad to nedelá nakej bordel v tom motoru tak co mám jít do toho m2t?od MOGULU nebude moc karbonizovat ?
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja jsem loni taky jezdil na M2T :-) ale mam GO motoru tak jsem kupil lepši olej kupil jsem Motul 2T :-) a zatim bezproblemu 300km najeto a jede jak drak takžen ja zpět k M2T nejdu :-D zitra du pro dalši lahev ad mam do zasoby ale každy jezdi na něco jineho hlavně ad vam to jezdi draci :-P
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
já jezdim jedině na M2t, ale v obrácenym poměru... tzn 5l oleje a decáka benzínu a vůbec to nekouří a po karbonu ani stopa....... nevěříte..... věřte!!!!!
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nestačim se divit, že bych přešel na M2T? Co myslíte?
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2942    
Čau draku. Tak já jsem loni udělal fíka, motor po GO zajížděl jsem na M2T.Jel jako kráva. Dneska jsem ho po zimě projel. Tak jsem si říkal že mu dám lepší olej. Volba Mogul TSFv doporučeném poměru 1:33. Co se stalo? motor chvílema vadnul, potom se zase rozjel a když jsem se dostal do táhlého stoupání tak v něm zazvonilo a motor se zadřel. Po vychladnutí jsem ho roztlačil. sice jsem domů dojel, ale z motoru se ozývají cvakavé zvuky motor netáhne a má nepřirozený zvuk..... Co z toho plyne????? Na M2T jezdil můj děda, otec a jejich fíky jezdily. Takže pokud nemáš nově sestavenej závodní motor tak tam nic jinýho než M2T nelej. zdarec michal
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: Jakub.Z      IP: uživatel9464    
Bude to znít divně, ale nic jinýho než M2T bych do pionýra už nelil. Lil jsem Repsol a udělal úplně stejnou službu jak M2T s rozdílem, že M2T je za 80 a Repsol za 300,-. Navíc mi přijde, že to M2T maže daleko líp. Jako do nějaký krosky, co točí přes 10 000 bych M2T určitě nenalil, ale do pionýra podle mého jedna z nejlepších voleb!
 
 
Datum: 03. dubna 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co já vím, tak je Mogul TSF taky minerál. Jezdil jsem na něj asi rok a bez problémů. Pak jsme si koupili 5l polosyntetického 2T oleje Oregon který lijeme do všeho: do pincka, DT, motorových pil, křoviňáků a nestěžujeme si. :-)
 
 
Datum: 03. dubna 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem to čistil ale stejně tam naky kousky zustali
 
 
Datum: 03. dubna 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
kdyz to poradne ocistis,,,, ten karbon.. tak to nic neudela :-) tolik ho tam zase neni :-)
 
 
Datum: 03. dubna 2011 21:49
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 17:51:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu