Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 Ahoj draci nerad stim otravuju, ale potřebuju vědět od někoho kdo to má oskoušený jestli ty moderní oleje 2T karbonujou méně, když se ho dá zrovna tak hodně jak má, u mě 1:25 . Nechci tu žádný dohady o tom kolik ho mam dávat to nechte na mě!!!! Mam ten problem, že po 500 kilákách je motor moc zakarbonovanej. Diíkyyyyy za každou odpověd!!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2012 9:20
 fermez: jak už napsal standa níže, pokud máš očouzenej píst pod kroužkama z jedný strany, tak není na vině olej, ale blbě vyúhlovanou ojnicí.
pavko: 1:3 musí bejt tak hustý, že to ani nemůže prolejzt tryskama, natož bej zapálitelný
Datum: 17. února 2012 9:20
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 To já se chystám vyzkoušet Hekra M2T super, SAE 40, API TC, což by mělo být oproti paramu M2T super o něco lepší. Až najedu párset km.. podělím se o zkušenosti..
Datum: 14. ledna 2012 12:40
 Škoda, že tie polo/plosyntetické oleje namajú na obale napísané SAE... iba výkonnostné špecifikácie API,JASO, atp. vačšinou iba oleje M2T to majú na obale. u nás na SR máme nejlepšie oleje M2T od Dynamaxu, a to M2T API TA, SAE 40/50W a M2T API TC,SAE 40W, obe sú dobré
Datum: 14. ledna 2012 12:31
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Nechci tu nic rozpoutávat, ale.. děda jezdil s pionýrem pořád na M6A 1:30, nikdy nezadřel, výbrus dělal cca po 15-20tis.km. Samozřejmě, že nejde srovnávat "dědkovskej styl jízdy" s jízdou mlaďáka, kterej točí každej kvalt, ale.. já jezdil několik let (jen silnice) na klasický paramo M2T-API TB a nikdy žádnej problém. když je vše dobře seřízný, tak ani toho karbonu není tolik(dekarbonizace cca každejch 6000km). Jen to chce dodržovat mísící poměr, nic víc. Po čase jsem přišel na to, že existuje i paramo M2t super API TC, jenže.. to má SAE 30 a motor při delším jetí někdy vadnul, kdežto Trysk M2T API-TB, SAE 50, nedá se to srovnávat. Ten motor si jen chrochtá, takže jsem se k němu vrátil. Mluvím jen z vlastní zkušenosti, nikomu nic nenutím.. navíc cena těchto dvou olejů je prakticky srovnatelná, tudíž to, že bych chtěl šetřit na oleji není ten důvod. Dle mého není ta specifiace TB/TC u seriovejch a klasicky ježděnejch starších motrů až tak podstatná, jak tu neustále někdo prosazuje.. hlavně si hlídat SAE, ať se to kloudně chladí..
Datum: 14. ledna 2012 10:53
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 To já mažu poctivě 1:25 MT2 - API TB a jezdím dobře přes 5000km olej za 64 korun a svíčku sem měl venku jen jednou před delší cestou mi vysvětlete vy co lijete ty oleje za 500stovek kde bych ještě mohl vidět rozdíl..?  připadá mi to skoro absurdní tam lít tolik peněz jinak jsem na ten olej bezproblému zajel výbrus i když to trvalo věčnost a v létě co 15km to 15 minut stání někde v hospodě.. nechci samozřejmě nějak narážet na kvalitní polosyntetiky a syntetiky a už vubec ne na ty co to používají jen je divné že v naší dědině nikdo nic lepšího než M2T do fichtla nelije a jezdíme všichni
Datum: 13. ledna 2012 23:57
Jméno: pavkocz
IP: uživatel12636
 Dobře pokud neveřite tak neveřte ale kamarad mi to potvrdí a celá dedina jak mi to dýmilo. A neucpe se to to je blbost sice to blbe chytá ale jede ale musí být pořád plný plyn nijak je pak výfuk plný oleje ted to robit ale nebudu robim Go
Datum: 13. ledna 2012 14:50
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 Ja jezdim na motorex 2t racing , stoji 450 kč pul litru a nemam problem z karbonem ani zanesenym vyfukem ani prehrivanim ani s vočouzenym pistem  \r\n
Datum: 13. ledna 2012 12:59
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a ste si jistý že to bylo 1:3? moje zkušenost je že na něco mezi 1:10-1:5 to ani nechtělo chytnout, jen sem tam střílelo, musel sem přilejt benzín abych to vůbec nakopnul
Datum: 13. ledna 2012 9:56
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 bavim se o čz 250/455, asi jsem se špatně vyjádřil, po 500m je vrstva karbono na vršku pístu což je blbý, a z boku se usazuje po delší době třeba po 1000 km a to jen když tomu zlechka nakladam, těch 90km/h, to není zas tolik. Ojnice chodí snad dobře skoušel jsem to složit bez kroužků a koukal jsem jestli není natlačenej ke straně a není. Volnej ve válci asi moc není, protože jsem jednou omylem splacatil píst, když jsem nasazoval čep a hnedka drhnul o válec ze dvou stran proti sobě. Myslim že je problem v tom sání, mam tam airbox stim drátěným filtrem. Normálně tam byli nalítaný kamínky od zadního kola, prostě je to na h.... řešený všechen bordel skole jde do sání, který ke všemu moc dobře nečistí.
Datum: 13. ledna 2012 9:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jezdil v poměru 1:3 na vyjetej olej asi hodinu a pak se tak ucpal vejfukový kanál že to nemělo kudy utíkat tak nás tady nekrm
Datum: 12. ledna 2012 22:25
 to chces rikat ze do 3l benzinu si nalial 1l oleja?.... a nekarbonovalo to?... zabiehal som motor s použitím polosyntetiky. 1500km pomer 1:25, karbonova vrstva cca 1,5mm... ked som začal dávať pomer 1:30 v lete /40-50°C/ motor sa začal prehrievať a stácal výkon... vysral som na polosyntetiku.. záleží viac na tom aby olej mal potrebnú hustotu.. SAE 40-50W, a nie 10W ako polosyntetika/syntetika... ted používam M2T API TC, SAE 40W v karbon? po 4000km super! v lete som jazdil v kuse 120km bez problemu, motor nestrácal výkon, Daj do toho M2T so špecifikáciou API TC, len kúriť to bude
Datum: 12. ledna 2012 21:35
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 Já přes léto lel do mé cz 477 výjetý olej z felicie a daval sem na pomer 1:3 ne 1:30 a motor byl bez karbonu a to sme tak nalital nejmin 3000 km.
Datum: 12. ledna 2012 20:55
Datum: 12. ledna 2012 16:42
Jméno: standa
IP: uživatel13044
 Ano pokud je okouřenej píst po 500km od GO tak je někde něco špatně. Za prvé to muže být křivě uložená klika a nebo ohlá ojnice od špatné montáže. Pokud je píst okouřenej rovnoměrně kolem dokola,tak je to vada nekvalitních kroužků a nebo moc volného/menšího pístu....tak s pravdou ven.....
Datum: 12. ledna 2012 12:40
 a do čeho do fichtla ? no tak ho zkus.Ty dnešní oleje už moc nekarbonuji a jezsi třeba 1:30 jak se má a že to máš očouzený na krajích pístu není dobře. Asi máš blbě vicentrovanou klikovku
Datum: 12. ledna 2012 12:27
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 zaběhlí to mam už to má najeto po GO 5000km, ale vůbec se mi nelíbí to, že je poškrábanej válec lehce, ten origo filtr je na hovno, tak jsem se rozhodl pro bavlnak, Je to napdr, když tomu trošku nakladam tak se očuzuje píst z boku až za kroužky, to by nemělo pak to bude drhnout o válec. Chci prostě tenhle problém vyřešit, když už tohle odstranim tak bych mohl snad mazat mín a asi by se vyplatilo lepším olejem pokud mín karbonuje???????????????!!!!!!!!!! třeba tenhle http://www.tomservice.cz/eshop/eshop/kapaliny/motorove-oleje/olej-motorovy-gardenmoto-2tc-cinol-1l.html (vůle mam všude OK)!!
Datum: 12. ledna 2012 12:00
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 chybí informace čim mažeš teď, ale v takovym zbytečně vysokym poměru ti bude dost karbonovat každej olej, ty moderní možná trošku míň, nicméně bude a ne málo... pokud k tomu nemáš nějaký speciální důvody, jako třeba záběh těsnýho výbrusu, tak je to zbytečná a drahá sranda (ucpávání motoru, peníze za olej, zvýšená spotřeba paliva, přehřejvání motoru), ale na to ses neptal...
Datum: 12. ledna 2012 11:38
|



|