česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9706    
zdarec, hledal jsem nějaký olej a narazil jsem na tuto novinku, už ho někdo testoval, cena je celkem rozumná http://www.webareal.cz/nakupaprodej-cz/eshop/9-1-Oleje-motorove-prevodove/0/5/94-Olej-motorovy-M2T-1000ml odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2012 20:22
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Dyž už toš aj já!Dyž se vymýšlaly a aj vyráběly tyto motory, tak nikdo netušil, že bude nejaký M2T.A kdekdo naň nadává.Mladí kluci z okolí by ho do 350 nenalíli.A kolena a výfuky čistijú pořád.Nevím kdy kdo moju čistil přede mnúJá za 5 rokú a 30 000 km nepoznám. že bych měl čistit výfukovú soustavu.A pro zajímavost sem sundal hlavu abych viděl co je tam karbonu.A výsledek?Hlavu sem vytřel hadrú a byl vidět enom hliník.A nejezdím jak za mlada co to jede!A dyž moc tak 80km/h.A to vozítko je JAWA 250/592 r.v. 1971.A samozřejmě M2T.A ten sem před 40 rokama lil do závodní motorky kerá točila 11 000 otáček za minutu.A nezedřel sem ju nikdy!A ze srandy odpovidám na dotaz co leju do benzínu za olej?jJaký olej šak mám čtyřtakt.A všecí se řehtajú protože znajú moju motorečku.Toš tak!
 
 
Datum: 21. září 2012 20:22
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dwein - smes + predstich + decka jazdia 1plný 2 plný 3 plný, takze kým sa motor nedostane do otácok zere strasne bohatú zmes...
 
 
Datum: 21. září 2012 16:31
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M2T .. to je téma na dlouho :-D každej má jiný názory! Osobně podle mých zkušeností je pravda že při přesném nastavení zapalování, karburátoru a dobré svíčce M2T do sériovky úplně stačí. To jestli karbonuje nebo ne je věc další tak jak už tady píše čezeťák když se jezdí po nějakejch polňačkách kolem vesnice tak karbonuje každej olej protože se motor buď nestihne dostatečně zahřát a nebo se přehřívá.. Na delších štrekách je to úplně o něčem jiným! Ikdyž osobně na M2T málokdy jezdím protože mám na čz 487 kit na 215ccm, sníženou hlavu, jiný časování a otáčky jdou taky výš než na klasiku tak používám Motul 100 motomix http://www.motozem.cz/motorkarske-obleceni/eshop/40-1-Oleje-kapaliny-spreje/0/5/3244-Olej-Motul-100-Motomix-2T-1L je to skutečně špica mezi minerály a všem kdo najezdí ročně tisíce ho můžu jen doporučit!
 
 
Datum: 21. září 2012 15:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Pletou se tady hrušky s jabkama... ono je M2T a M2T. Ať se to jmenuje třeba M2Syfl, ale má to API TC, JASO fc, tak bych to na to s fekálem bez starostí jezdil. pokud budeš mít správně nastavenou směs, zapalování, nikde ti to nebude přisávat a budeš mazat ve správném poměru, tak se ti ten motor nemůže kousnout.
 
 
Datum: 21. září 2012 12:08
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to je pravda když to člověk projede někdy 20-30 km a víc tak se to vypálí (odkarbonuje samo)
 
 
Datum: 20. září 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10887    
Dětem to karbonuje většinou proto, že neumějí nastavit správně předstih a smě. Na m2t jezdíme už dvacet let a je to ten nejvícnejlepší volej na celým tomhle světě. ;-) Ámen.
 
 
Datum: 20. září 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
péro: sedíš si na očích? píšu že jsem ještě nikdy nedekarbonoval... jen jednou jsem na číze ze zvedavosti rozebral výfuk.. no a nebylo co čistit... motor jezdil 50tis na M2T a nikde žádný karbon..... ono to chce občas vzít za plyn a jen větší trasy v kuse a né jeden kilometr jak důchodce a pak to zase schovat
 
 
Datum: 20. září 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
jasně že se dá jezdit na M2T myslím to obyčejný,ale kdo má pak pořád čistit vejfuk a ty sračky co všude tečou pak z toho jsou akorát za*raný nohavice :-D
 
 
Datum: 20. září 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdím na M2T už dlouho a bez problémů :-)
 
 
Datum: 20. září 2012 20:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
baví mě číst názory místních dětí :-D
 
 
Datum: 20. září 2012 19:39
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9706    
akorát jestli to není nějaká voda obarvená na červeno, protože to prodává jen tato pobočka nikdo jinej, uvidíme co to provede
 
 
Datum: 20. září 2012 19:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9706    
jelikož moje spotřeba oleje ročně je kolem 10L tak sem hledal nějakej API TC co nejlevnějc: jinak doteď sem jezdil na mogul ts s kterým sem byl spokojen, ale kupoval sem ho za 115. Vyzkousím jednu sezonu tady tento olej a uvidí se.
 
 
Datum: 20. září 2012 19:00
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtl patrí do triedy " tepelne vysoko zatezené motory" takze potrebuje hustý olej predovsetkým
 
 
Datum: 20. září 2012 18:52
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zase debata o olejích klasika :-D Já chtěl taky jezdit na TSFko ale je drahé u nás 500ml přes 130 kč proto koupím raději valvoline motorcycle 2 T který sice stojí 200kč ale je toho litr. a jeto minerál který je přímo určen pro starší motocykli apod je to tam přímo napsané ... Já stejně za rok vyjedu max 2 ty pyxle takže pohoda..... (mám ještě enduro) tady cosi kdosi dával kdysi na motorkářích :-D Oleje pro maloobjemové dvoudobé spalovací motory motocyklů, mopedů, skútrů, sekaček, pil mají své zatříděni do výkonových specifikací API (USA) a JASO (Japonsko). API TA/JASO FA - málo zatížené dvoudobé benzínové motory mopedů apod. API TB/JASO FB - vysoce zatížené středněobjemové dvoudobé benzínové motory skútrů apod. API TC/JASO FC - vysokovýkonné, zatížené, vysokootáčkové dvoudobé benzínové motory
 
 
Datum: 20. září 2012 18:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14488    
Ano,M2T s API TC,JASO FC je dobrej olej na úrovni dobrejch minerálů,ten mohu doporučit....a do seriovýho fichtla a starejch Jaw patří,protože neni předředěnej.....poměr 1:33 ....to m2t s kterým máte všichni špatné zkušenosti jsou ty "oleje" s API TA/B....
 
 
Datum: 20. září 2012 18:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12913    
chtěl bych opravdu vědět co zkazím poměrem 1:30 , prostě už to neřeším , rači přidám pár kč a koupím lepší olej a mám jistotu :..))
 
 
Datum: 20. září 2012 18:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepa: to bude rukama a né olejem! ;-)
 
 
Datum: 20. září 2012 17:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12913    
M2T si li do nějaké číny , aha a hlavně že já sem stímto olejem měl problém furt , jednou se mě přidřel válec , podruhé jsem nestíhal čistit karbon co sem tam měl za týden to bych s jiný ojejem něměl ani za rok ježdění , a navíc se špatně spaluje tento M2T , a možná ho dřív jezdili protože něměly peníze na lepší a navíc v té době se ani jiný oleje nedělali .....
 
 
Datum: 20. září 2012 17:05
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdejší děti by si měly uvědomit že M2T je olej právě pro tyhle staré motorky. prakticky na stejném oleji jezdili naši dědové a přesto po nich máme plně funkční motorky. to pak asi nebude tak špatný olej že?
 
 
Datum: 20. září 2012 16:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
leju do benzínu ty podle vás "největší sračky" . čily M2T, převodový olej, motorý olej, mix s naftou a tak... a za 10 let jsem nezaznamenal že by se něco pokazilo, vydřelo, zadřelo.. a ještě nikdy jsem ani nedekarbonoval.. čím to ais bude?
 
 
Datum: 20. září 2012 15:35
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
plně souhlasím s čezeťákem......lepší olej ti výkon nikdy nepřidá, je sice možné, že m2t víc karbonuje, ale myslím, že bysme si měli uvědomit, že na tento olej tyto motorky jezlidily min 20 let a ještě nikdy jsem neslyšel, že by někdo kvůli m2t oddělal motor....ale dělej jak myslíš.....
 
 
Datum: 20. září 2012 15:33
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já nemám nic proti ničemu, ale z 30Kč moc nezbohatneš, takže bych to neřešil.
 
 
Datum: 20. září 2012 14:52
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9706    
já mám kývačku a doteď sem jezdil na TS, tak u něj teda zůstanu, jen sem se chtěl zeptat abych tam nalil stejnou kvalitu akorát o 30 kč dražší.
 
 
Datum: 20. září 2012 10:31
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12913    
Mě to je jedno kup si co chceš , ale já bych nekoupil M2T , jezdím Valvoline , nedávno sem jezdil mogul TS ještě předtím jakejsi Castrol ten byl dobrej ani žádnej karbon , teď skusím něco jinýho , pokud máš rád svého fechtla tak do něj li něco lepšího , sice ten M2T má API-TC+, JASO FC, ale osobně bych tomu nevěřil .....
 
 
Datum: 20. září 2012 10:10
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9706    
dyt má stejne specifikace jako mogul ts nebo tsf, akorát to bude pravděpodobně minerál. PEPA - jakej olej liješ?
 
 
Datum: 20. září 2012 9:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12913    
tak tomu bych moc nevěřil , prostě je to olej nanic celej M2T ......
 
 
Datum: 20. září 2012 9:41
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Má to API-TC+, JASO FC, do sériáka postačující...
 
 
Datum: 20. září 2012 9:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9706    
takže mám radši zůstat u mogulu ts?
 
 
Datum: 20. září 2012 7:54
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9706    
Právě že má to api-tc tak si taky myslím že by nemusel být špatný
 
 
Datum: 20. září 2012 7:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
API-TC, nemusel by to bejt špatnej olej... s ohledem na cenu samozřejmě
 
 
Datum: 20. září 2012 7:35
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
kup si něco lepšiho na tohle se vyprdni škoda peněz
 
 
Datum: 19. září 2012 23:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12913    
souhlasím s MUMU je to de**** olej kterej nemaže a zakarbonovonává motor jak svině .... tenhle olej bych nenalil ani do nejhorší motorky co bych měl
 
 
Datum: 19. září 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mumu: co máš proti M2T?? mohl by jsi mi podrobně popsat proč je tak moc špatný? a nebo si to jen někde slyšel a chceš být COOL tak jdeš s davem?
 
 
Datum: 19. září 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: Mumu      IP: uživatel13433    
Mě je jen divný že je to červený.. že by se náš starý známý M2T přebarvil aby nás zmátl nebo je to fakt lepnějaký lepší M2T
 
 
Datum: 19. září 2012 22:00
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9706    
Tak pro mě jo
 
 
Datum: 19. září 2012 21:54
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
To je mi ale novinka :-D:-D
 
 
Datum: 19. září 2012 21:50
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 11:19:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu