|
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
Posl.aktualizace: 21. července 2009 18:14
 ze to jede lip s lepsim olejem? pokud se porovnava M2T a jine oile tak je to snad jasny, co si budem povdat, oil ma tessnit, mazat, odvadet teplo ajine a pokud vemu v uvahu ze M2T neumi prakticky ani jedno, tak je to jasny...jinak to tu bude zase diskuze o 42 prispevcich, s tim rozdilem ze uz se tu sand nebude nadavat ale konecne debatovat, jen by ta debata byla o cem, debatovat zas o M2T neni uz debata ale plkotani...gdo se chce neco opravdu dozvedet tak at si to na strankach tady jakekoliv diskuze o M2T vyhleda, tusim ze je to pulka serveru, nuz dobrou zabavu...ale ty cenny poznatky tam sou, ne stavet neco na necem, co nema ani zaklady a neni vypodlozeny zkusenostmi, pravdou, odzkousenim (to jsou km a km za ruznych podminek) a holou logikou...
Datum: 21. července 2009 18:14
 Zkušenosti s oleji jsou rozdílné. Už je to tak.
Datum: 21. července 2009 18:06
Jméno: Standa
IP: uživatel6786
 Kdybych mel shrnout moje skusenosti,tak by to byl jeste delší sloh   v podstate muzu rict to co rika hlada...... drazi olej nekupuju z frajeriny,ale protoze chci od motorů prvotřídní výkon a tak se k ním take tak chovám......mozna to bude znít divne,ale ja bych i rekl,ze to lip jede......
Datum: 21. července 2009 13:04
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 Do pincka a do 175 ted dávám polosyntetiku Motul nwm označení
Datum: 20. července 2009 23:18
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 neříkam za pravopis
Datum: 20. července 2009 23:17
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
Datum: 20. července 2009 23:17
 nebyla... sou tam chyby pravopisny
Datum: 20. července 2009 23:14
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 pro Hlada: pěkně popsané  kdyby to byla slohovka tak máš za jedna
Datum: 20. července 2009 23:13
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 ok doufam ze uz to nesmaze  tak pokracujem
Datum: 20. července 2009 23:08
 takze... moje skusenosti s fiichtlem zacli v 10 kdyz sme koupili s otcem 555.. tož motor sel na vybrus... a vubec komplet GO.. ale uplne vseho... doma byl stihl, tak proc kupovat neco jinyho kdyz je dom stihl... mazal jsem stihlem.. samozřejmě, 5 litru nevydrzi na dlouho a tak sem presel na M2T... postupem času to zacalo ztracet výkon (mam k tomu tri duvody: zajel jsem to tak, jak zajizdis ty - plnej plyn a nesrat se s tim, 2 duvod byl ten, ze jak sem starl, pribiral sem na vaze, no a ten treti M2T)... secteno podtrzeno sundavam valeca vidim ze jezdim bez pisntiho krouzku.. no kupuju novej pist s krouzkama a jezdi se dal.. pak otec pridre lozisko na klice... zase se rozebira převodovka.. vymena klikovky a jezdi se dal.. pak to zase zaclo ztracet vykon a ja uz zase kupuji pist s krouzkama.. no pak byl konec M2T a k narozeninam sem dostal poprve castrol (ano olej k narozeninam.. bo to byl svatek? nevim uz..) toz jezdil sem s tim... uz sem nemenil krouzky pisty nic... to už mě bylo 15.... laděni předstihu a karburatoru uz sem mel zasebou, to uz me netrapilo... pak sem dostal do ruk dalsi 555 a ta litala jak strela... no... dal sem to nej z obou 555 pres zimu GO prevodovky, slozil to a vyjel... parada jak to jezdi.. no.. dosel mi castrol na ktery sem jezdil uz 1 rok.. mama koupila M2T (ano, koupila mi olej jednou za cas ji to neuskodi..) koupila M2T... no co rekl sem si snad se nic nestane.. mazal sem o trochu vic... ale i tak se zacal valec prehrivat az sem pridrel... s tim jezdil pak 2 mesice.. pak to zaclo jeste vic ztracet vykon a slo to na vybrus... M2T mi znicil valec.. nevim mozna to bylo tim, ze sem jezdil na lepsi olej a pak presel na M2T... nebo me to proste moc toci (ojnice na jehlach a hlava z 21..).. proto se radsi M2T vyhybam... rozhodne ale nejseem ten, co chce byt IN a kupovat lepsi oil... ja se rozhoduju podle sebe a ne treba jak nekteri podle standy....
Datum: 20. července 2009 23:07
|



|