 zdar, dovoluju si napsat sem jeden figl na kterej jsem dnes prisel. Mam pionyra 555, a zima je cim dal tim vetsi. rano do skoly a vecer ze skoly jsem kazdej den startoval aspon pet minut pincka protoze ne a ne chytnout. dneska jsem prisel na figl kterej mi funguje, a sice pred chcipnutim motocyklu zavrit filtr vzduchu uplne, tak aby tam nesel zadny vzduch. do motoru tim padem jde hodne hodne benzinu a po 3-4 sekundach to samo chcipne. Pri startu staci kopnout do startpaky se zavrenym filtrem (hned chytne) at se to trochu zasyti a po chivli az zacnou klesat otacky otevrit filtr a nekolikrat pridat aby se vsechen ten benzin dostal ven. Mne to takhle chyta na prvni kopnuti. Pisu to sem protoze si myslim ze je vic silencu jako ja co si lamou hlavu nad nechytajici 555kou a pritom maj vse dobre nastavene (predstih, karbec, spojka) a taky proto ze mi tohle nikdy driv nikdo nerekl...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2009 22:08
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 To taky neznám mám babettu 210 sytič nedávám nikdy at si třeba mrzne prostě přijdu šlapnu do pedálu chytne to a za chvili musím akorát trochu přidat plyn ale to už se snažím vždycky vyjet. Já sem zase přišel na to, že to bez plynu startuje napoprvý nevím jak se mi to povedlo to takhle vyčistit a seřídit ale kamoši babettaci a fichtlaci na mě hleděli když jsem ji v ani ne deseti stupních po více než hodině nastartoval a zrovna se mi podařilo že sem nemusel přidat ani po startu plyn
Datum: 01. prosince 2009 22:08
Jméno: standa
IP: uživatel8094
 to neznam......mam 550 z 57 roku kde ma bejt levostranej karbec a je tam normalni pravostranej a nejde zavrit vzduch kvuli origo prsum......kdyz to dlouho stojí,tak to stačí ulejt s plnym plynem az z toho tece benzin,dvakrat proslapnout a jde.......chvilku sice prská,ale po minute drzi krasne volnobeh......
Datum: 01. prosince 2009 19:15
 nestartujici 555?  tak tohle já neznám.... ten filtr opravdu pomáhá... kdyz to vypinam, tak to vytočím a chcipnu (dostane se tam hodne smesi).. pri studenym startu zaviram filtr (teda ted jaksi ne, pac mi tam chybí) a staci poradne nacupat a uuz muzu po prvnim kicku fičet pryč
Datum: 01. prosince 2009 19:11
 to jo, ale finta je v tom ho uzavrit pred chcipnutim aby se dostala hodne bohata smes nespalena do motoru a zustala tam az do startovani ktery bude tim padem lehky.
Datum: 01. prosince 2009 18:55
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Asi tak nějak funguje sytič, uzavřít sání a trochu přidat plyn aby tam šlo více benzínu, to je princip jednoduchého sytiče.
Datum: 01. prosince 2009 18:23
 no totiz ja to taky pred startem kopnul nekolikrat s vypnutym zapalkem i s zavrenym filtrem ale proste to nechytalo protoze tam jakoby nejak nesel benzin (do motoru) ale kdyz pred chcipnutim zavru ten filtr tak se tam ten bengal dostane uplne a potom staci kopnout jednou se zavrenym filtrem a pred rozjezdem otevrit.
Datum: 01. prosince 2009 18:17
 Jak jsem měl starý karburáto, tak jsem to denně používal ale že je to velmi účinné
Datum: 01. prosince 2009 18:08
 u mňa je to tiež bežný štandard otvorím benzín nasajemm do kabeca a pri vypnútom motore aspoň 3x prekopnem potom zapnem motor a chytí na šupu a keď ho vypinám tak pridám a vypnem vypináč aby zotvačnosťou motora sa ešte nasal benzín do kľuky
Datum: 01. prosince 2009 18:06
 takže když přijedu mám zavřít filtr a mám nechat tam týc benzín a až to chcípne tak mámvypnout moto a benzín a druhej den ráno to nechat zaplí ale neotvírat filtr a až to nebude mít otáčky tak otevřít ten filtr ? jo ?
Datum: 01. prosince 2009 17:54
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 me chyta pekne i schudsi bohatosti bohuzel pionyr nema sytic. Se studenym motorem chytne na hned a delam to tak ze vypnu zapalovani alspon 2 krat proslapnu pak zapnu a slapnu hnedka to chyti a jede bez problemu
Datum: 01. prosince 2009 17:51
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 U simson,to normálně nechám zdechnout sitičem a druhý den přídu dvakrát kopnu a jedu (ikdyž je tuhá zima)
Datum: 01. prosince 2009 17:50
|



|