Jméno: Filous
IP: uživatel8027
 je možné aby jel pionýr přez 80 kilometrů v hodině ? pokud jo co se musí udělat aby tak jel ? je možné aby tachometr v Octavii ukazoval ohodně více než se jede ? nemyslim 5 ale treba o 10 a vice kilometru .
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 16:13
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 A k dotazu nejenom že kecá tacho Octavie(výška gum/vzorek atd...) ale kecaj i radary!! Na seriovce jsem na jednom radaru stabilně jezdíval 76,rikal sem si jak mi to jede....na jare sem zacal kompletovat první "závodní" motor...když jsem to měl konečně "naladěné" vzal jsem to na radar,ležel jsem na tom,řikal jsem si rychlost jako kráva,podle origo tacháče bych tam musel mít už tak 100,ale na radaru 88....rikal sem si fajn,to neni zase tak zlý,po dalším ladění a použití tvrdšího převodu 96....sem si už řikal jak mi to kurva jede....pak sem naprosto stejnou rychlostí proletěl 2 jiný radary a přišlo velký zklamání v podobě 84km/h a následně na seriový převod 81km/h....od tý doby věřim už jen otáčkoměru....a ten se mi už uklepal a ja ho přejel  Pak sem zadřel pár válců,odkurvil spodek motoru a leží to v kůlně
Datum: 22. října 2010 16:13
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 pri 70km/h leze rucicka tachace tezce k 90,pri 75 leze ke kilu,v 80 se začíná opírat o tyčinku na nule a v 90 se strhne.....piotachac meri cca dobře do 60km/h,pak nehorázně kecá....všechny ale kecaj....to neni tak že jeden víc a druhej min....všechny maj při 60 presnejch 56....pak uz odchylka exponencialne narusta....
Datum: 22. října 2010 15:52
Datum: 20. října 2010 22:06
 denzileck: ok,díky
Datum: 20. října 2010 22:02
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 denzileck : blázen ...na kolik tě to všechno vyšlo xD
Datum: 20. října 2010 21:53
 denzileck: tady někdo staví letadlo
Datum: 20. října 2010 21:47
 petrpavlíček:Zvětšenej dizufor u origo karburátora,upravenej filtr,snížená hlava,dva pomocný vejfukový kanály,zvětšený přepouštěcí,odladěnej hikone,klika s CKR ojnici,nový ložiska FAG,vyleštěný kanály a klikovej prostor,do budoucna ještě upravenej spojkovej koš,lepší karburátor a jednokroužkovej píst.Krmím to Carrerou 100,Shell VSX,trochu etéru a sháním methylalkohol
Datum: 20. října 2010 21:43
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tachomtery všech aut (i motorek) jsou konstruovány tak, aby nikdy nemohly podměřovat, takže pro jistotu o 5-10% přeměřují
Datum: 20. října 2010 21:39
 denzileck: čau mužu se zeptat jak ho máš upravenýho,dík
Datum: 20. října 2010 21:35
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 Seriovej je nepřesnej taky se mě zastavil o zarážku ale těch 80km/h měřený digitálním
Datum: 20. října 2010 21:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já bych dal ze skály aj 400
Datum: 20. října 2010 21:31
 Ještě doplním že s mým upraveným motorem bych tedka z toho kopce dal klidně 90
Datum: 20. října 2010 21:27
 S kámošema sme jeli po rovince,občas kopeček a na konci pořádnej kilometr dlouhej kopec,drtili sme to co nejvíc.Pod kopcem sme zastavili,kámoš sundal helmu a hnedka zařval "Kchurva,mě se zastavila ta ručička o zarážku,to sem jel nejmín kilo vole!"  Se podívám na svůj tachometr pro změnu digitální přesně nastavenej a uložená nejvyší rychlost byla 75 a to sem je ještě předjíždel.Z toho vyplývá že jestli tu rychlost měříte sériovým tachometrem tak je rychlost od 50 nahoru úplně nepřesná...
Datum: 20. října 2010 21:25
Datum: 20. října 2010 21:06
Jméno: jarda
IP: uživatel9686
 Hej možný to je z vlastní zkušenosti.Rozfičel jsem si to s kámošem z kopečka a jeli jsem 80km/h a to nemám žádnej tuning prostě origo motor 2výbrus a zapalování který nejde nastavit  .Ale víc jsem z něho nedostal ikdyž jsem se snažil..
Datum: 20. října 2010 20:53
Datum: 20. října 2010 20:41
 Všechno je možné, ale oryginální pionýr, to dá těžko
Datum: 20. října 2010 20:36
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 me jezdil 80 s kopce jen svelkym prectihem jinak ne
Datum: 20. října 2010 20:31
 co jsem jezdil v octavii tak tam tachometr přeměřoval přesně o 10%...
Datum: 20. října 2010 20:29
|



|