|
Jméno: Loupak
IP: uživatel635
 Zdar poradte jakej je nejlepší karbec (typ apod.) pro úpravu na fichtla místo toho orig jikova
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2007 21:25
dej tam karbec s motorové pily a uvidíš
Datum: 13. prosince 2007 21:25
Jméno: pepikpepik
IP: uživatel1621
karburátor z ČZ 150 se dříve hojně používal a fichtl byl prokazatelně upravený na 5 koní výkonu.Karburátor z motorové pily o obsahu vice jak60ccm dává velmi pěkné výsledky a každá tryska je laditelná.Na tento karburátor se musí přivést impulsní podtlak z prostoru klikové skříně k membránové pumpičce benzinu v karburátoru. Práce pro šikovného kutila.
Datum: 13. prosince 2007 21:13
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
vím jenom to co jsem si někde přečetl nebo na to přišel, ostatně i na vývoji mých motorů na webu je vidět pokrok (teda doufám) Na internetu se dá najít spousta užitečných věcí, jen vědět co a kde hledat, taky jsem na věci, které znám nepřišel za týden, padesátkám a úpravám obecně se věnuju něco přes rok a půl.
Datum: 12. prosince 2007 0:42
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
Ty stejsky ty o takových těch věcech na pincky a o motorech a tak víš strašně moc a vyrábíš drsný věci na ně. Kam na to chodíš ? Nebo se to učite/učily ve škole nebo jak ?
Datum: 11. prosince 2007 23:38
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
až bude čas, tak o tom něco napíšu na web, ať je to pro všechny, karbec mám doma, jezdil jsem s tím tak před rokem, ale pokusím se.
Datum: 11. prosince 2007 21:28
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
až bude čas, tak o tom něco napíšu na web, ať je to pro všechny, karbec mám doma, jezdil jsem s tím tak před rokem, ale pokusím se.
Datum: 11. prosince 2007 21:28
stejsky pošleš mi taky nějakej návod a foto jak si ho uptavit??
Datum: 11. prosince 2007 21:25
jo tak, a mohl bys to vyblejsknout a poslat mi to mail??
Datum: 11. prosince 2007 21:17
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
jednoduše řečeno dva kužely, co se mezi sebou posouvali (závit)
Datum: 11. prosince 2007 21:12
stejsky a jak si udělal tu laditelnou trysku??
Datum: 11. prosince 2007 21:09
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
já například upravoval karburátor z pionýra..., obecně za nic nestojí, ale má jednu obrovskou výhodu, vyrobil jsem si laditelnou hlavní trysku, jejíž velikost se dala měnit i za jízdy, nepřekonatelné ladění, samozřejmostí bylo nové šoupátko, které jsem dělal z mosazi, převrtaný vzdušník, difuzor pr. 19,5mm, zajímavé výsledky, do teď ho mám schovaný, aktuálně osadím motor karburátorem Mikuni, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 11. prosince 2007 21:05
Jméno: zipoman
IP: uživatel218
Datum: 11. prosince 2007 21:00
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Všeobecne se používá Bing 21...difuzor 20...mám ho taky...ale ani nevim z jaký je motorky a je těžko k sehnání....! Já si ho sehnal v Německu....! Jinak můžeš experimntovat i se staršími karburátory např z Jawy 90 ČZ 150 apod...!
Datum: 11. prosince 2007 20:59
Jméno: Loupak
IP: uživatel635
A za kolik by se asi tak dal sehnat???? nemáte ho někdo třeba??? a určo je lepší jak jikov co
Datum: 11. prosince 2007 20:58
dobrý je i z čz 150
Datum: 11. prosince 2007 20:56
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Všeobecne se používá Bing 21...difuzor 20...mám ho taky...ale ani nevim z jaký je motorky a je těžko k sehnání....! Já si ho sehnal v Německu....! Jinak můžeš experimntovat i se staršími karburátory např z Jawy 90 ČZ 150 apod...!
Datum: 11. prosince 2007 20:55
Jméno: Loupak
IP: uživatel635
No a bing je jenom jeden??? Nebo je jedno kterej??? a ne který motorce ho najdu??
Datum: 11. prosince 2007 20:54
Jméno: Bubák
IP: uživatel1741
Bing, nebo muzes experimentovat s necim ze sekacek, motorovek a tak..
Datum: 11. prosince 2007 20:47
|



|