|
|
|
|
|
|
| |
 Čáu draci mám mustanga po technický v originálnim stavu a motor má najeto něco lehce přes 8 tisíc a jediný co je na ně,m měněný je horní ojničpí futro pístní čep výbrus píst kroužky a spojkove lamely nehonim jezdim snim okolo 55 km\\\\h mažu mogul tsf 1:30 kolik je ještě tak cirka životnost motoru ? a druhá otázka když jezdim takhle po dědinách v jihočeskem kraji jak často bych mě zastavovat a chladit motor ? děkuju a omlouvám se za stupidní otázky hezký večer
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2011 12:23
Jméno: Falk
IP: uživatel12121
 Vezmu ty tvoje otázky odzadu. Pokud chceš chladit motor, tak rozhodně ne zastávkama. Motor se chladí za jízdy vzduchem, proto má hlava to žebrování. Nejlíp ho vychladíš vychladíš zařazením neutrálu při jízdě z kopce. Pokud si můžeš dovolit připlatit pár korun, tak nahraď mogul nějakým kvalitnějším olejem (já používám castrol). Ať si každý říká co chce, tak rozdíl v mazání motoru není téměř žádný, ale kvalitnější olej ti nezašpiní výfuk karbonem. Vím to z vlastní zkušenosti, kdy po 1000 km je výfuk jen začouzenej a po karbonu ani stopy. Nemluvě o hlavě, kolenu apod. Životnost motoru je v podstatě neomezená, pokud budeš měnit opotřebovatelné díly. Samozřejmě je potřeba hlídat kompresi a občas udělat výbrus.
Datum: 26. července 2011 12:23
|



|