 čau draci ... sou dobry ložiska ZKL ? .. diky na odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 23:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 http://www.guma.cz/specifikace.htm Jinak to snad uvádí i katalog SKF gufer, ale ruku do ohně bych za to teď nedal. FPM/FKm/Viton by mělo být to samé jen u jiných výrobců.
Datum: 30. ledna 2012 23:18
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Hanz5005 ®: ZVL jsem měl minulý rok a FBJ jsou cenově nastejno, takže vyzkoušim a pak budu vědět jaký jsou. SKF jsem zkoušel dát na pístní čep a po 20 minutách vypadali válečky z klece, takže moje zkušenosti s touto značkou jsou zatím špatný. FAG jsou dobrá ložiska, pokud FBJ budou špatný tak další co vyzkoušim budou právě FAG
Datum: 30. ledna 2012 22:37
 Nevím jestli je to dorá volba ty FBJ na kliku bych je nedal to už radši osvědčení ZVL/ZKL a potom jsou ještě daleko dražší ložiska SKF nebo FAG
Datum: 30. ledna 2012 21:17
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Nejlepší je test  Mam teď složený motor, žádný dělo to néni, odhadem 6-7koní by tam mohlo být. Na jednu stranu kliky jsem dal NBR a na druhou fluorkaučuk. Tak uvidím jestli vydrží pří 4x vyšší ceně alespoň 4x tolik. Teda pokud to nebudu dřív půlit kvůli ložiskám, ZKL jsou drahá, dal jsem FBJ za 26kč
Datum: 30. ledna 2012 21:00
Jméno: standa
IP: uživatel13132
 Věc se má tak,že mám špatnou zkušenost s guferama NBR. Nevim kdo s nima na čem jezdí,ale na opravdu výkonym motoru vydrží asi 20minut než začnou foukat.....v lepším případě jeden závod... Když jsem se tak poptával kdo ze závodniků co jezdí,tak mi bylo řečeno kup fluorkaučuk a je po problému. Jinak o červených silikonových guferech se říká leccos,ale v realu je kamarád má na číze delší dobu a vše ok.....jinak k těm ložiskam.....pro hanze....dej si ZKL na motor co točí 9-10 tisíc....pak to proberem  nesmíme mlejt dohromady jabka a hrušky  Jinak to co píše Bakoun berte vážně. Sice jsem o tomhle problému nenašel v katalogu ani zmínku,ale když to píše někdo z praxe,tak tomu věřim....
Datum: 30. ledna 2012 20:12
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ohledně fluorkaučuk. gufer pozor na to, že se nesnáší s estery. Takže např Motul 710 na ester. bázi jim moc dobře neudělá...
Datum: 30. ledna 2012 18:41
 ZKL jsou dobrý ložiska nemůžu si na ně stěžovat SKF podle mě platíš značku a dopravu.
Datum: 30. ledna 2012 14:48
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Odpověd od Standy mě velmi zajímá. Taky už jsem několikrát slyšel, že silikonová gufera neodolávají benzínu, dokonce na jedněch silikonovích O-kroužkách to bylo i napsaný. Já mam zatím jen zkušenost s obyčejnýma a na trochu upraveném motoru jsou bez problému
Datum: 30. ledna 2012 8:48
 Čau stando, máš je dlouhodobě vyzkoušený? Pořád se rozmejšlim, jestli je zkusit na Babettu, už jsem četl, že jednomu po chvíli odešli a začli podfukovat nejspíše vlivem 2T směsi. Představa, že se mi zahnojí moje origo spojky z výroby je děsivá  . Díky
Datum: 29. ledna 2012 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel13131
 A na kliku silikonová gufera alespoň,lépe fluorkaučuková/vinilová....označení FKM/FPM.....stačí od Rubeny...
Datum: 29. ledna 2012 20:52
Jméno: standa
IP: uživatel13131
 Na kliku SKF C3,zbytek motoru stačí ZVL/ZKL C3. Ta vůle C3 je důležitá!
Datum: 29. ledna 2012 20:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 blbost, jestli je to na vicemeně origo neupravovanej motor, tak podle mě obyčejný ZKL museji stačit,,, stejně se ti dřív vysype spodní ložisko na ojnici než ložiska na klice a stejně při půlení budeš znovu dávat ložiska nový,,, toť muj názor, doby, kdy jsem cpal do jawáckejch motorů skf už mam za sebou...
Datum: 29. ledna 2012 19:43
 Na kliku bych dal SKF a zbytek ZKL/ZVL
Datum: 29. ledna 2012 18:02
 diky .. no trošku teho fika budu met upravenyho ale nebude to takovej extrem max ot/min 8000/7000 neco kolem
Datum: 29. ledna 2012 14:18
 na normalniho fika gut,,,ale na specialy a nebo co toceji a nebo co jedou na cestu kolem svate na pio,,tak jedine SKF
Datum: 29. ledna 2012 14:07
|



|