|
Jméno: furioso
IP: uživatel13177
Posl.aktualizace: 03. dubna 2012 21:25
Jméno: honzam
IP: uživatel9645
 mam 865xxx a 869xxx, oboje rok 1969, ale jinak orig. stav zrejme za slusny peniz, at slouzi
Datum: 03. dubna 2012 21:25
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Však jasný, o tom, že vypadá slušně žádná, jen má takový nedostatky, že mi to k tomu všemu nějak nesedí(osobně bych typoval 16tis. km než 6). Starej pán jezdí s motorkou většinou opatrně, všechno si střeží a tak.. důvod proč měnil kolo mě vážně žádnej jinej nenapadá, než ten, že to původní už použitelný nebylo, to že jezdil v terénu je nezpochybnitělný, podívej se na výfukový koleno, jak je zmuchlaný., revmaplechy ve spodní části taky a ve výsledku i zadní plech je poměrně dost poškrábanej.. těžko říct, jestli je to z provozu, nebo nevhodným uskladněním. Každopádně chromy má pěkný, lak je původní a pokud byl za slušnej peníz, tak říkám, že určitě výhodná koupě. Pryč jsou časy, kdy byl pionýr za hubičku nebo jako odrážedlo v kovošrutu odkázanej k sešrotování. Taky se snažím jakš takš shánět pěkný pionýry a věř, že je to vážně úmorný. Držím ti palce v tvojí sběratelský vášni a hodně šťastnejch km..
Datum: 03. dubna 2012 13:16
Jméno: furioso
IP: uživatel13177
 Jenda: S tymi cislami na stitku mas asi pravdu. Su sice zhodne s cislami na motore, ale asi nebudu sediet s rokom vyroby ako to uz bolo pisane...To mi vsak nevadi. Na vymenu predneho kolesa moze byt viac dovodov - jeden z nich bude ze pan mal doma aj nejake 550, 555ky. Nalepky na revmaplechu su z Bojnic (zamok a zoo) - to len tak pre pobavenie. Korok je podla mna domyselne riesenie - sedi tam ako rit na serbel, nemyslim ze je to znak ze sa o tom majitel nestaral. Kryt retaze ma len odlomeny drziak co je blizsie k capu vidlice - ale mam doma iny kryt retaze tak to lahko vymenim. Je pravda, ze pribehom, ktore predavajuci rozprava asi netreba prilis verit, no to nic nemeni na tom, ze teraz je motorka u mna a som za nu rad. Doplnil som si tak zbierku o dalsieho pekneho pioniera, ktoreho by bolo skoda v rukach nejakeho dedinskeho tunera.
Datum: 03. dubna 2012 9:08
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 zejtra nafotim tu svoji 20 rok 68 a dám to na tomáto.. a bude zas vo čem debatit.. no né..
Datum: 02. dubna 2012 22:38
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Nechci moc rejpat, ale skoro bych tohle nepovažoval za orig., byť pohledově je vypadá slušně, tý čísla na štítku mi vážně neseděj, samolepky na revmaplechu vypovídaj o tom, že pionýra nesedlal jen nějakej starej pán, ale přinejmenším i jeho synové nebo vnuci.. podle mě to vypadá, že dostával poměrně dost zabrat a 6000km není dle mého pravdivej údaj, to jiný přední kolo bude asi i proto, že ho někdo někde nabořil a kolo bylo na odpis.. to samé ten kryt řetězu, korek místo orig. uzávěru nádrže, to vše napovídá tomu, že ten někdo kdo s tím jezdil se o to moc nestaral a rozhodně bych tyto věci nepřisuzoval počínání původního majitele, tj. starého pána.. Věř tomu, ono při prodeji se kolikrát dozvíš příběhy a pohádky, přitom pravda je kolikrát úplně někde jinde.. Já jel pro kývačku k překupníkovi.. blbec jsem váhal s koupí, a pak ji koupil někdo jinej a po třech týdnech byla znova na inzerci ale už dražší.. přijedu a tam maník že je to rodinnej klenot a jak ji děděj z otce na syna atd.. jenže já ji poznal a moc dobře jsem věděl že kecá a je to jedna a ta samá.. to že vyskakuje dvojka mi ani neráčil sdělit, tak jsem se ho zeptal, jestli nevyskakuje nějaká rychlost, třeba dvojka. to bys koukal, jak na mě začal vejrat.. Dnešní doba je plná hajzlů a slušnej člověk aby se v tom vyznal. Každopádně doplň díly do barvy a nech ho jak je i takovejch moc není.
Datum: 02. dubna 2012 22:18
 brasna nie je nova, je povodna, ale v dobrom stave
Datum: 02. dubna 2012 21:21
 krásný původní stav,taky držim 20tku,nic nerenovuj jenom vyčisti... a chci se zeptat tu brašnu máš novou? taky si jí chci pořídit = je to moc šikovná věc
Datum: 02. dubna 2012 21:02
 ten stojan bol moj omyl
Datum: 02. dubna 2012 20:05
 jo a taky som si všimol ze ako keby štítok bol vyrazený s vačšími razítkami
Datum: 02. dubna 2012 20:00
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 tak barvu chápu, ale s tou výztuhou si nejsem jistej... myslíš jako tu spodní? já totiž mám tři stroje rok 68, 70 a 71 a všechny maj tenhle typ... ale co mi ještě nesedí je výr. číslo. jestli dobře čtu tak je tam 864 xxx jak píšu mám tu rok 68 č 814 514, rok 70 č 905 013, rok 70 č 918 849 a rok 71 č 981 782. a jestli dobře koukám tak je tam starší typ tachometru, kterej mám na té z 68, na ostatních už byl ten novější.. tím ale se nechci dohadovat, všichni víme jak to tehdá bylo, vlastně nebylo... kousek je to zachovalej a kompletní o to nic. bral bych ho hned
Datum: 02. dubna 2012 19:46
 lebo má zelenú farbu, a je novšieho typu,výstuha stojanu by mala byt rovná z profilu U
Datum: 02. dubna 2012 19:24
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 proč myslíš že tam je neorigo stojan??
Datum: 02. dubna 2012 19:00
Jméno: furioso
IP: uživatel13534
 ano, predne koleso je z 555ky. dalsie neorig. diely su: stojan, zasterka, zatka nadrze a kryt retaze je tiez na jednej strane prichyteny nejakym zvlastnym plechom...ale to su nedostatky ktore sa rychlo odstrania
Datum: 02. dubna 2012 18:48
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tto bude asi proto, že tam je kolo z 555, nebo možná i z 05.
Datum: 02. dubna 2012 18:38
 Ahoj, pěkný kousek, Jawa 20 se mi z malých jaw líbí nejvíc. Akorát mám dotaz jestli nevíš jaktože nemá v bubnu na předním kole ty 3 díry na rozetu? (místo toho 3 šroubky) ?
Datum: 02. dubna 2012 17:12
Jméno: furioso
IP: uživatel13177
 Diky. Johny: u takehoto kusu by som si nic renovovat nedovolil...len poriadne vycistim vsetko a necham tak ako je. Maverick: revma plechy urcite daj
Datum: 02. dubna 2012 16:48
 no krása aji celekm zachovalá takže udržuj ji tak jak je a žádny rádoby renovace
Datum: 02. dubna 2012 16:25
 No fakt je pekná  Tiež mám rovnakú 20ku aj ročník 71, a rozmýšľam že tam vrátim revma plechy kvôli jazdám na dlhšiu trasu
Datum: 02. dubna 2012 15:13
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 No úplně TOP stav to neni, ale bral bych ji  Má papíry? Kolik jsi za ní dal?
Datum: 02. dubna 2012 11:18
|



|