 Pro BAKOUNa: Ahoj, u Eddieho jsem ti nechal vzkaz ať se mi ozveš, chtěl jsem se zeptat jak ti fungovala silniční úprava s převrtaným jikovem... Kdyžtak se mi prosím ozvi na e-mail pavelfrydl@seznam.cz , díky. Ostatním se omlouvám za příspěvek mimo mísu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2012 15:59
 Ok díky chlapi...
Datum: 13. července 2012 15:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Na laditelnou trysku bych se vyprd... Jezdil jsem 74, 76 tak nějak.
Datum: 13. července 2012 7:43
Jméno: standa
IP: uživatel14124
 Jo,kolínko se musí vevnitř rozšířit...meřil jsem ho v místě ohybu a když se trochu nerozšíří tak je od tohoto ohybu k difusoru trychtýř špatným směrem...k tryskam...sesa ti nechá udělat jakoukoliv...
Datum: 13. července 2012 7:04
 Kolínko mám samozřejmě upraveno, akorát tu plochu jsem nepočítal, ale myslím že by to tak nějak mohlo vyjít. Všechno cos napsal tak mám uděláno, nebo je to v plánu, takže ok. Palivový ventil mám převrtaný, ale malinko netěsní, protože jsem to dělal na prase když byl v celku, vím že má jít rozebrat, ale zatím jsem nezjistil jak na to. Musím použít Jikov kvůli pravidel... Ale k té silniční úpravě to bude chtít asi dost velkou trysku, nevím jestli se dají sehnat nebo jestli pořídit laditelnou? Díky moc
Datum: 12. července 2012 21:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ale pokud nemusíš nutně používat origo Jikova, tak sežeň jiný karbec, budeš s tím mít menší s*aní... jikov je dost náladový a přijde mi strašně háklivý na počasí. Večer to nějak naladím a ráno před závodem je to úplně jinak.
Datum: 12. července 2012 17:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Zdar, co potřebuješ vědět? Pokud jsi upravoval origo Jikova, doufám, že jsi nezapomněl upravit i koleno, od karbce až po vložku by se měl průřez zvětšovat až na maximum, který je necelých 110% obsahu průřezu na plochu difuzoru u karbce. Pak je problém ve špatně dotýkajícím benzínu, to sem vyřešil provrtáním kanálu, co spojuje plovákovku a hl. trysku. Asi na 3mm. A plovák. ventilu, ten jde rozebrat, já to nevěděl a jeden jsem si zku*vil. Na kolik jsem to provrtal už ani nevím, ale i po provrtání ti musí perfektně těsnit. Pak taky záleží na filtru, používal jsem buď odšpuntovaný origo filtr nebo molitan. z nějakýho skůtru. Tak yjsem to měl bohatý na volnoběh, to vyřešilo převrtání vzdušníku volnoběhu do hloubky 2mm. Začal bych 0,7mm vrtákem a šel bych až do 0,9 když to nepůjde... A pak už jen laborování s tryskama a jehlou .)
Datum: 12. července 2012 17:45
|



|