Jméno: jawa250	
	    
	 
	
	IP: uživatel13743        	  
	 
	
	 zdavím, nevěděl by někdo přiblížnou cenu motoru jawa 250/353 po kompletní generální opravě? motor je zcela poctivě zajet (zatím 200km) (nová převodovka, komplet těsnění, spojka, na zimu olej pp80, válec po výbrusu, pístní sada, komplet ložiska + gufera + labirint, pružiny spojky,...) motor je výborně seřízen, díky novému kladívku s kondensátorem a originálních trysek motor startuje vždy na 1 našlápnutí zatím se mi nestalo že jsem ho musel roztláčet, jo a ještě jsou spárované kartery  a nikde není nic olámaného jen namontovat a jet. uvažuji o výměne za motor 250 ve 4t tak se ptám zhruba tak za kolik bych tento motor mohl prodat předem díky    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 15. listopadu 2016 18:16
	 
	 
	 
 
  
  
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 to je pak otázka priorit,,, osobně nedám za spojku 4000Kč s tím, že si dám do motoru pochybnou repliku, ale radši (když je to nutný) seženu zachovalej původní díl,,, a není to přitom otázka peněz,,, to samý převodovka, u těhle podstatnejch věcí se replik bojim a proto radši shánim biť použitou, ale původní a osvědčenou výrobu,,, zlomek ceny je pak pouze výhodou,,,	   
	
	  
	  
		Datum: 15. listopadu 2016 18:16
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jirka	
	    
	 
	
	IP: uživatel16863        	  
	 
	
	 Poctivá GO 353 je docela za ranec. Nechával jsem dělat kliku v Ahře v HK asi před třemi roky, repase původní ojnice (nikoliv výměna za Taiwan), oba čepy, spodní ložisko, futro a faktura byla 2700,- s daní. Výbrus do litru, nový primár s kompletní spojkou cca 4000, převodovka od nuly do 5000 za novou tady na FK, nová kulisa řazení momentálně vyjde na litr, futra na předloze dělaná na míru 500, sekundární kolečko 300. Ložiska, těsnění, drobnosti litr až dva. Neřeším stav dynama, vypínání spojky a u péráka bude jistě otázkou i stav řadící a startovací hřídele a segmentu. To je snad vše. Výsledná cena je nesmysl, ale dalších 60 let se budeš jen vozit  	  
	
	  
	  
		Datum: 15. listopadu 2016 14:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 Hele jeden motor (bez řešení zapalování a karburátoru) na fotce vyšel v dílech, s klikou a s výbrusem  na cca 4 400Kč s tím, že jsem nemusel řešit převodovku (mám docela zásoby do těhle motorů, takže bylo z čeho skládat),,, na převodovce to pak skáče dost nahoru, pokud je KO... 353 vychází stejnavě,,, Jinak teď právě dělám komplet renovaci tý 450 v odkazu a hážu si do excelu veškerý náklady, tak jsem zvědavej, kde nakonec skončím... Zatím jsem na cca 16tis. a v podstatě mám hotovej jen motor a nakoupeno pár dílů,,, plechařina a chromy mě teprv čekají,,,	   
	
	  
	  
		Datum: 14. listopadu 2016 19:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18901        	  
	 
	
	 Máš se čim chlubit. Pěkná práce!  Na kolik tak vyjde poctivá GO takový 353 (resp. Péráka)? Za pár let mi to čeká. Nechce se mi do toho. Furt to oddaluju. Možná by mi stačilo dát jen nový futro do kliky s novym čepem a novej primár s lamelama,ale zas nerad dělam něco na dvakrát. A vim že jak se to jednou rozebere tak se na tebe začnou sypat problémy o kterejch si ani nevěděl :-/ 	   
	
	  
	  
		Datum: 14. listopadu 2016 18:49
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 pro představu poslední dva motory mám na fotce zde:  http://www.rajce.net/f1114796251  ... k tomu další GO 4xmotorů 450, 1x453, 3x353, 1x559, 1x354, 3x551, nespočet pio, 2x babetta a je dost možný, že si nevzpomenu na všechny... vím co znamenají párové kartery, ale fráze: "joa ještě jsou spárované kartery" ve mě vyvolává dojem, že jde o nějakej nadstandardní úkon, tak jsem se chtěl přiučit    ... jinak to video z odkazu tolik nehltej, ne všechno co tam ten týpek říká je dogma... a v žádném případě namám potřebu nějak hanit tvojí práci, já si ten motor stejně nekoupím    ...  jen jsem rád, když jsou věci uváděný na pravou míru a drobná kritika tě rozhodně posune dál, než když tě poplácám po zádech... a vím o čem mluvim,,,	   
	
	  
	  
		Datum: 13. listopadu 2016 20:18
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jawa250	
	    
	 
	
	IP: uživatel13743        	  
	 
	
	 kdyř ani nevíš co to znamená pojem spárované kartery tak bych chtěl vidět ten motor co jsi dělal ty    znamená to že jsou kartery oba stejné už od výrovy většinou na obouch je vyražené nějaké čéslo např 53. u fichtla bývá že každý karter je jiný a pak jde těžko otáčet klikou a převodovkou.. v mém případě to jde krásně lehce..	   
	
	  
	  
		Datum: 13. listopadu 2016 19:48
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 Takže převodovka nová není, jen vyměněný kola, který už to měly za sebou, za kola neznámé kvality. Na spojce je teda nového co? Pružinky? Spárované kartery znamená co? Že to jsou kartery, který patřej k sobě? To je snad samozřejmost ne? Motor zcela poctivě zajet po 200 km? To asi ne... Nezlob se na mě, ale tohle GO nebude, spíš takový zprovoznění, aby se to vůbec točilo,, Navíc když se nesáhlo na kliku, což je v podstatě základ,,, Taky už jsem dělal jeden motor bez kliky. Známej chtěl ušetřit a klika se zdála bejt ok. I přes moje doporučení na repas trval na tom, že mám motor složit s původní klikou. Válec byl po výbrusu, čimž se klika víc zatížila a po cca 4 tis. km se vysypalo ojniční ložisko,,, Koukni po inzercích, za kolik choděj kejvačkový dvěpade motory a víc od toho nečekej...	   
	
	  
	  
		Datum: 13. listopadu 2016 16:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jawa250	
	    
	 
	
	IP: uživatel13743        	  
	 
	
	 lk - lamely jsem nakonec nechal původní které ještě fungují, co se týče převodovky tak jsou nová posuvná kolečka protože předtím vyskakoval 2 kvalt. jak je na tom klika? nejsem znalec ale poznám když je klika v hajzlu tím že to zvoní cinká a já ještě nevím co přesně motor má krásný tichý chod	   
	
	  
	  
		Datum: 13. listopadu 2016 10:36
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 jestli je to ten samej motor, u kterýho si chtěl překorkovávat lamely, tak se trošku bojim, že to až tak poctivá go nebude,,, pokud bych mermomocí chtěl koupit motor po GO, tak mě budou zajímat 2 hlavní věci: první věc je klika, o který se nezmiňuješ a druhá věc je převodovka,,, "nová převodovka" je dost relativní pojem, kterej si můžu vyložit různejma způsobama,,, myslim si, že se ti nepovede ho prodat za 3tis., možná 2,5... ale třeba se nějakej blázen najde	   
	
	  
	  
		Datum: 13. listopadu 2016 8:20
	 
	 
	 
 
  
 
 
             | 
           
         
         
         
    
       
                   |