
No nemuzu rict,ze bych vedel uplne vsechno,ale jeden cas sem se o tuto problematiku hodne zajímal kvuli svemu peraku a jeho nejistém prevodu. Tak dela se klubová a krajská testace.Dohromady i s vystavenim znacek a s úřadem to vychazí vetsinou okolo 3500,- . Je treba mit motorku v puvodnim a ZACHOVALEM stavu bez lidových UPRAV a PRESTAVEB!! tzv historicky verohodný stav...tzn.ze nemusí byt uplne jak kdyz vyjel z tovarny,ba naopak drapance na laku mirny rez na chromovaných dilech jsou samozrejmé a nikomu nevadí,ale nabastlena kejvacka natrena stetcem na modro s cernejma rafkama a serizlim tuningovym blatnimkem neprojde testacema


.a nebo musi byt motocykl po renovaci do puvodniho(tovarniho) stavu.......klubová testace pojednává hlavne o historicky verohodném stavu(tj. o originalite) a krajská testace se dá řící ze taková jakoby STK+vystavení značek......jak jsem rikal,stoji to 3500,-,je kolem toho tri prdele vyrizovani(vcetne toho ze vozidlo nesmi bejt v evidenci atd...),formulare,zadosti.....no kolikrat je lepsi si za dvojku sehnat živý TP a prerazit cislo ramu a vymazat cislo motoru