
Předpoklad toho že ti to půjde do plnejch toček nezavysí jenom na zapalovaní

ale dejme tomu že máš valec, píst, kroužky v cajku tojest... že máš dobrou kompresy, vše pořádně přetěsněné

takže za 1, vačka musí být v cajku ( nesmí být zbroušená nebo jinak z deformovana, jinak ti nebude kladivko litat tak jak má

kladívka to saméé nesmí být zkroucená, nesmí tam být pecka mezi kontakty a kladívka musí dobře pružit.. aby ti při velkejch točkách neodskakovalo od vačky

kladívka stoji 50kč a myslím si že to dobrá investice

Pak už musíš vše seštelovat jak píše kolečko. nejdřív nastavíš odtrh 0,4 mm pak nastaviš předsti 1,6 až 1,9mm PÚ

když chceš aby ti to frčelo v otáčkách tak se snad nastavuje větší předstih např. 1.9mm před horní uvratí za předpokladu toho že odspoda to bude línější... a naopak... ale newim to přesně

když tak mě opravte