 Zdarec draci,mám takej problém.Když příjdu ráno k pionýru,chytne na šlápnutí,nechám ho běžet a po 10s zacne mit takový nepravidelnej chod na volnobeh a po 30 s motor chcipne,pak uz ho nenakopnu...jenom na roztlaceni a to se mu moc taky nechce,kdyz vymontuju hned po tom co chcipne svicku,je mokra,jinak cihlová...Svicku jsem zkousel b15 i 17 a neni v tom poznat rozdil,predstih mam nastaveny spravne,jinak za jizdy je super,nevynechava.Mate nejake napady?Díky krtek
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2013 19:04
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Tak už jsem to vyřešil...Byl to spatnej cep,co drzi v plovakovce plisek...Nejakym zahadnym zpusobem vypadnul a proto se prechlastaval.Uz chyta jako driv!
Datum: 26. dubna 2013 19:04
Jméno: kotekond
IP: uživatel15278
 Výfuk čistej,predstih1,6,rekl bych ze se prechlastav,ale hladina je v cajku,tak nevim
Datum: 26. dubna 2013 11:16
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 co vyfuk? vyčistěnej? kolik máš předstih? zkousels pročistit zpětný ventil co ti pouští beno do karbce? nepřechlastavá se ? na N17ku se vy... ty jsou do babet, zkus kdyžtak 14ku.
Datum: 26. dubna 2013 9:29
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 nevím nevim,tohle už jsem zkoušel taky a bez úspěchu...docela mě to štve,ale předtím to nedělal,zkrátka najednou chcípnul a od ty doby to dělá furt,cívka i kondik to taky nedělá,předstih nastaven správně...
Datum: 26. dubna 2013 5:33
 Ahoj, mám teďka úplně stejný problém jako ty, motor je po GO a předstih nastaven správně. Ráno k němu příjdu nakopnu a chytne na poprvé, ale pak chcípne, už si s tím nevíme vůbec rady tak jsem prostě riskl a objednávám střeva do Karbce protože si myslím že to je v plovákové komoře.. -> benzín se odčerpá a ventil nestačí napusit další a když napouští tak fichtl zdechává a svíčku pohltí to je můj názor a blíže napíšu až bude po výměně ..  rn
Datum: 25. dubna 2013 23:00
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Tak to je presne to co jsem nechtel slyset
Datum: 25. dubna 2013 21:45
 Tak nastartovat a hned jet.
Datum: 25. dubna 2013 21:36
|



|