|
|
|
| |
Jméno: ???????????
IP: uživatel2324
 Zdarec hele lidi chci se vás zeptet jakej je rozdíl mezi svíčkou na 2takt a 4 takt a jaky používáte vy???? diky za odpovědi na chyby nehledte díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 22:07
 Čau hele používej do 2taktových motorů já jsem nejdřív používal 17 a to chytalo studený pěkně ale když steplá tak ani tuk tak jsem pak jezdil na 15 a to bylo lepší chytaloto i teplý a nedávno jsem tam dal 14 a tu doporučuju nebo 15 (17) ty moc ne
Datum: 06. února 2009 22:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak hlavu vetsinou dorazis gdyz budes vymontovavat tu velkou svici ven a jelikoz bude mit zakarbonizovany zavity tak ten zavit v hlave pretahnes a znicis...jinak ten rozdil me tez vrtaval hlavou, jedinej rozdil muze byt v odolnosti svicky na olej (2T svicky pac v 2T motoru je olej v benal nebo se nasava prevodak do klikovky  ) ovsem na to se konstruovaly stary PALky kery to vydrzely a dnesni to nesezerou...
Datum: 01. února 2009 11:50
 hele,mezi svickou na 2T a 4T nemas zadnej rozdil.na co si dej bacha to je tepelna hodnota a rozmer zavitu svicky.v zasade mas svicky teple a studene a pak neco mezi.na vetsinu jawek je ideal BRISK N15C,nebo YC,nebo ekvivalent od jinych vyrobcu (napr.BOSCH WR 7 BC+).tepelna hodnota cca 240-280 dle starych tabulek.v nekterych manualech najdes takyPAL N14 ale ta se tezko shani.na fika nebo babcu muzes dat klidne N17.hlavne si pak uhlidej zavit (prumer a dleku) pac na nekterych typech ti muze dlouhy zavit dodrbat pist,nebo pusobenim pistu na svici si dodrbes hlavu
Datum: 31. ledna 2009 23:12
Jméno: robb
IP: uživatel4917
 neni zadnej!ja pouzivam repliku ngk!ma dlouhej a uzkej zavit a mam ji v pio!
Datum: 31. ledna 2009 19:43
 v podstate tam zadnej rozdil neni
Datum: 31. ledna 2009 19:37
|



|