Jméno: MIREK
IP: uživatel4226
 Jaká má být hodnota předstihu na mustangovi? někde píšou 1.2-1.5 jinde zase 1.6-1.9 tak nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 18:18
Datum: 27. května 2009 18:18
Jméno: standa
IP: uživatel6216
 kámo si mi o par vterin predbehnul
Datum: 27. května 2009 18:15
Jméno: standa
IP: uživatel6216
 predstih ma bejt co nejvetsi aniz by to uz detonovalo,klepalo ci strilelo....to znamena 1.8-1.9 ......tamty cisla nevim kde berete,a kde je lidi berou,ale ptal sem se na to a je to blbost! Zavodni motory jezdej 1.6-1.5 protoze uz maj vetsi kompresni pomer. Rek bych ze je to uplne naopak nez rika Kejmls. Kdyz si to logicky vemete,tak starej parez mel kompresni pomer 1:7 snad a mel predstih pres 3mm ,klasicka 05 mela kompresni pomer snad 8:1 a predstih pres 2mm,klasicky 21 meli kompresni pomer 9.2:1 a predstih 1.9-1.6mm,mustang ma taky kompresni pomer 9.2:1 tak nevidim jedinej duvod,proc by mel mit takle malej predstih??? vzdyt je to naprosto stejnej motor!!!!! jooo mozna nejaky ty exportaky se 4 konema a vyssim kompresnim pomerem mozna jezdili na predstih 1.5mm,ale klasicky sou 1.9-1.6mm pred HU. Jinak odtrh kladivka 0.4mm a odtrh na odtrh na svicce skusmo 0.4-0.7mm podle jiskry. Hodne zdaru.
Datum: 27. května 2009 18:13
 sem zastancem 1,2-1,5 mm pac to mam uz dlouho odzkouseny...jinak je to asi takhlec - pokud myslis na dvacitkovej motor ktery byly od 20 po mustafy tak se obecne dava 1,6-1,9 (samozrejme za behu to pak doladit) a u 20, 21 a 23 2.generace (zhruba po roce 1975) se zacal uvadet predstih 1,2-1,5 mm a optimalni predstih 1,35 mm pac pry mozna tam byla nejaka zmena ve valci, ze zkusenosti bych rekl ze akorat to mohlo mit souvislost s tim ze tam pak na uplne posledni mustafy montovaly dvoukrouzkove pisty a pry byla i trochu posunuta vlozka (posledne sem se s tim setkal na mym stroji gdyz sem nasazoval snizenou hlavu na stupen 1:10 a pist mi praskal do hlavy cili to melo puvodne s origo hlavou vetsi stupen komprese nez se obvykle uvadi 1:9,2 a tim ze to melo vetsi kompresi tak se zmensuje predstih) ale sou to jenom takove dedukce a informace jedna baba povidala ci velke tolerance pri vyrobe...cili sesteluj to podle 1,2-1,5 mm a pak to dolad za chodu sluchem a zrakem pootacenim magneta, to uz musis pak secko ozkouset jak to jede atd a podle toho to ladit...no nic hodne stesti, na tudlec otazku uz asi nigdo neodpovi
Datum: 27. května 2009 18:12
 předstih má být 1,4, a pro upravené motory se dává větší, těch 1,6-1,9, ale je to nutné odzkoušet
Datum: 27. května 2009 16:20
|



|