
Je to řešené celkem jednoduše. Pod hřídelí řadičky (a zároveň nakopávačky) je právě pružina,která tento hřídel přitlačuje k víku a ta hřídel má na konci totiž takový hranatý útvar,který zapadá do hřídele řazení s unašečem a tak to řadí,když se hřídel zamáčken směrem dovnitř tak ten hranatý útvar vyjde ze záběru a jde tam volně a ta startovací hřídel má takový výstupek,kterým začne otáčet startovací segment,ten zapadne do ozubeného startovacího kola na spojkovém koši a roztáčí primár a klikový hřídel. A jak dojde k nastartování motoru takroztočením primáru dojde k tomu,že segment se díky pružině rychle vrátí zpět a tím právě vezme za ten útvar na hřídeli startovacím i samotnou hřídel i s nakopávačkou a jde zpět a pak vyskočí,je tam pružina pod tou hřídelí,měla by to být tato:
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1462.html