Jméno: 223
IP: uživatel14471
 zdarec, jaky je nejčastější důvod vyskakování rychlostí na fichtlu? složil jsem si motor ale protože mam hodně nhradních dílů tak jsem dal kolečka do prevodovky co jsem mel na hromadě s tím ze jsem vybral ty nejlepší, ale ted vyskakují vsechny rychlosti je to prevodovkou nebo radicím automatem? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2012 18:40
Jméno: standa
IP: uživatel14481
 Když si je dáš vedle sebe tak ten z J550/555/05 má kratší ten zubatej kus protože tyto motory jsou o několik centimetrů užší jak motory J20/21/23.... Jinak jsou na pohled stejný a když se zamění,tak vždy jednička a trojka vyskakujou...
Datum: 18. září 2012 18:40
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 tayk yb mě zajímalo, jak poznam rozdíl mezi automatem z 550 a 20...
Datum: 18. září 2012 15:02
Jméno: 223
IP: uživatel14471
 jo a na dvojku to jede
Datum: 16. září 2012 22:44
Jméno: 223
IP: uživatel14471
 nene radici automat by tam mel byt z 20, 21, 23, 220.100..... i když je nějak rozeznatelny od 05tky 555 a 550? a šrobek tam je jaky má byt to mne napadlo jako první
Datum: 16. září 2012 22:08
Jméno: standa
IP: uživatel14474
 To ne. To by ten kvalt ani nezařadil. Nedal si tam náhodou řadicí automat z J05 a nebo J555? Na dvojku to jede? Ty automaty maj jinej krok...
Datum: 16. září 2012 20:58
 jake mas sroubky na radicim mechanismu? musí tam být s jinou hlavičkou, jinak se nedořadí kvalt a dělá to co popisuješ
Datum: 16. září 2012 15:43
|



|