Jméno: Dominik	
	    
	 
	
	IP: uživatel10088        	  
	 
	
	 Dobrý den. Mám problém s vypínáním pionýrské spojky. Problém je v tom, že když je motor studený tak mi spojka pracuje jak má. Jakmile se motor zahřeje, zmáčknu spojku a fichtl stále jede. Spojku mám klasickou se 2 pořádnými podložkami, řidší olej v převodovce a zvýšený kompresní poměr. Dále jsem zkoušel jestli páčka se nevrklá v úchytu na řidítkách. Nevrklala se. Když jsem spojku nastavil aby fichtl stál tak jsem to kvůli kompresnímu poměru nenastartoval. Spojku nastavuji a už jsem bezradný. Setkal jste se tím někdo? Děkuji za odpovědi. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 9:54
	 
	 
	 
 
  
  
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel14848        	  
	 
	
	 za tepla to musý chytit ikdyž spojka klouže..jinak problem je v tom  že ti lameli nejdou dost od sebe a je jedno jestli to nepustí  kvuli podložkám pod pružinou ,silným lamelám anebo plechu mezi nimi.....jedine čo mě napadlo proč podkládat pružiny podle mě když jí smačkneš   tak naráží zavity do sebe alameli to nepustí.... jedine co mě napadlo nechat puvodní pružiny zakalit prostřě ohřád do běla a hodit do oleje..... je taky taková věc jako vaha na síli pružin ale tu doma nemáš...ja bych to asy skusil trochu víc zakalit a modlil se at  to nebude praskat,,, tim mač puvodní dráhy z výroby ponechané  a díky tvrdším pružinám jsou větší síli co spojku pusobí	   
	
	  
	  
		Datum: 28. dubna 2013 9:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dominik	
	    
	 
	
	IP: uživatel10088        	  
	 
	
	 Díky za rady. No právě že se o tu převodovku bojím. Kompresní poměr chci nechat tak aby to aspoň trochu " jelo". Roztlačování mě taky napadlo ale v terénu je to pitomost. Ty 2 podložky jsem myslel pod segerovkama kvůli většímu přítlaku a ne plechové mezilamely. Dekompresor do nové vějířové hlavy rozhodně cpát nehodlám a k originálnímu stavu motoru bych musel přeměnit docela dost věcí. 	   
	
	  
	  
		Datum: 27. dubna 2013 19:05
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15414        	  
	 
	
	 takhle ohobluješ celou převodovku  ....spojka ti pořád unaší nevypíná olej bych dal 80 a jen 1 podložky a pokut máš takovej kompresní poměr že to nenatočíš je to upně špatně.... original krosky z čz měli kvuli tomu dekompresor anebo vrátit vše do puvodního stavu ale nemužeš řadit přez zuby,,,,,ne?popřípadě  roztlačovat ....prostě je to blbě řešene	   
	
	  
	  
		Datum: 27. dubna 2013 14:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: homolka	
	    
	 
	
	IP: uživatel13386        	  
	 
	
	 pokud jsou podložky uplně hladké tak se spojka zůstává slepená. origo podložky byly opatřené malinkými prolisy	   
	
	  
	  
		Datum: 27. dubna 2013 7:29
	 
	 
	 
 
  
 
 
             | 
           
         
         
         
    
       
                   |