česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Dobrý den. Mám problém s vypínáním pionýrské spojky. Problém je v tom, že když je motor studený tak mi spojka pracuje jak má. Jakmile se motor zahřeje, zmáčknu spojku a fichtl stále jede. Spojku mám klasickou se 2 pořádnými podložkami, řidší olej v převodovce a zvýšený kompresní poměr. Dále jsem zkoušel jestli páčka se nevrklá v úchytu na řidítkách. Nevrklala se. Když jsem spojku nastavil aby fichtl stál tak jsem to kvůli kompresnímu poměru nenastartoval. Spojku nastavuji a už jsem bezradný. Setkal jste se tím někdo? Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 9:54
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14848    
za tepla to musý chytit ikdyž spojka klouže..jinak problem je v tom že ti lameli nejdou dost od sebe a je jedno jestli to nepustí kvuli podložkám pod pružinou ,silným lamelám anebo plechu mezi nimi.....jedine čo mě napadlo proč podkládat pružiny podle mě když jí smačkneš tak naráží zavity do sebe alameli to nepustí.... jedine co mě napadlo nechat puvodní pružiny zakalit prostřě ohřád do běla a hodit do oleje..... je taky taková věc jako vaha na síli pružin ale tu doma nemáš...ja bych to asy skusil trochu víc zakalit a modlil se at to nebude praskat,,, tim mač puvodní dráhy z výroby ponechané a díky tvrdším pružinám jsou větší síli co spojku pusobí
 
 
Datum: 28. dubna 2013 9:54
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Díky za rady. No právě že se o tu převodovku bojím. Kompresní poměr chci nechat tak aby to aspoň trochu " jelo". Roztlačování mě taky napadlo ale v terénu je to pitomost. Ty 2 podložky jsem myslel pod segerovkama kvůli většímu přítlaku a ne plechové mezilamely. Dekompresor do nové vějířové hlavy rozhodně cpát nehodlám a k originálnímu stavu motoru bych musel přeměnit docela dost věcí.
 
 
Datum: 27. dubna 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15414    
takhle ohobluješ celou převodovku ....spojka ti pořád unaší nevypíná olej bych dal 80 a jen 1 podložky a pokut máš takovej kompresní poměr že to nenatočíš je to upně špatně.... original krosky z čz měli kvuli tomu dekompresor anebo vrátit vše do puvodního stavu ale nemužeš řadit přez zuby,,,,,ne?popřípadě roztlačovat ....prostě je to blbě řešene
 
 
Datum: 27. dubna 2013 14:11
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
pokud jsou podložky uplně hladké tak se spojka zůstává slepená. origo podložky byly opatřené malinkými prolisy
 
 
Datum: 27. dubna 2013 7:29
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 22:45:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu